Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

בזמן האחרון שמתי לב כאשר אני מעלה את הווליום לעוצמה גובהה הביט 1 נכבה ונדלק מחדש, או בתרגום עושה מעיין "ריסט".

 

אני זוכר בזמנו שיוסי התקין את המערכת הוא אמר לי שלעיתים בקיט התקנה שהתקנתי יש בעיות עם הפיוז, יכול להיות שזאת הסיבה?

 

הביט 1 מחובר בהיי פאוור לrcd510 המקורי שבא עם הרכב.

 

 

אם יש צורך בעוד פרטים שיכול להיות קשורים לסיבה רק תגידו.

 

בתודה, בן.

Got To love It

פורסם

יכול גם להיות שיש לך נפילת מתח ברכב שיכולה לגרום לאחד משני דברים - "ריצוד" ברימוט של הHU שמכבה גם את הביט1



 

ויתכן שיש לביט1 הגנה מפני מתח מינימלי והוא נופל ונדלק מחדש ברגע שהמתח עולה חזרה לרמה בטוחה.

 

סה"כ זה קורה בווליום חזק וזה יכול להסביר את זה.

 

תעשה בדיקה אצל חשמלאי רכב מה קורה למתח בזמן עומס (מערכת בווליום גבוה לעומת מערכת בווליום נמוך)

 

בן כמה המצבר אצלך?

 

כמה אמפר האלטרנטור שלך מספק?

 

תבדוק את זה בבדיקה מעשית...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי?

 

ה hu לא נכבה, רק הביט 1 נכבה ונדלק.

 

המצבר הגיע עם הרכב, הרכב בן שנה.

 

אין לי מושג כמה האלטרנטור מספק, מדובר על שירוקו(אולי זה משנה משהו).

Got To love It

פורסם

תשים וולט מטר על הביט1 - יש לי הרגשה שזו הבעיה.



 

תאמין או לא אבל לביט1 יש יכולת לקרוא מתח כאשר מחוברים אליו מגברי תסיסס של אודיסון דרך רשת הנתונים שאפשר להקים בין הביט1 למגברים מהסדרה אליה הוא שייך.

 

הוא מכבה את המגברים בכדי להגן עליהם ונדמה לי שהוא גם יכול לכבות את עצמו - בגלל זה אני אומר לך לבדוק את המתח ברכב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הוא מחובר לשני מגברים, lrx4.5 lrx1.1.

 

העניין הוא שהמערכת מותקנת כבר מספר חודשים, בערך חצי שנה ורק עכשיו זה החל להופיע.

Got To love It

פורסם

יש לך מונובלוק שהוא בהמה לא קטנה וכנראה גם סאב שהוא בהמה לא קטנה, זה שהמצבר שלך בן שנה לא אומר שלא פרקת לו את הנשמה.



 

אני מציע שתנסה לעשות בדיקת טעינה קודם כל ותראה שהוא אכן תקין או שחס וחלילה לא בעיית אלטרנטור.

 

תנסה גם לעשות נסיעה ארוכה יחסית עם מערכת כבויה - תדליק אותה ותראה אם התופעה קוראת פתאום אחרי שהייה ארוכה יותר או לא מתרחשת כלל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חבל לחפור רוב הסיכויים שזה מה שאמרתי לך בזמנו. יש קצת בעיות עם הבית פיוז שבא עם הקיט הנ"ל. לא צריך שום חשמלאי . אם הBIT 1 ניכבה אחריו גם המגברים מן הסתם. תיגש לבית פיוז ותבדוק את מצבו כניראה שהגיע הזמן להחליף אותו. בכל מקרה אתה מוזמן להכנס אלי לבדיקה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

**עדכון**

 

 

לאחר שהמערכת כבתה ולא נדלקה יותר הגעתי ליוסי.

 

כרגיל, מספיק שיחת טלפון אחת כדי שיוסי ידע מה הבעיה.

 

נלקח מדרור בית פיוז חדש והוא הוחלף בישן(שהיה תקול בדיוק כמו שיוסי אמר), הכל תקין.

 

אז לא מצבר ולא אלטרנטור, בית פיוז שאינו מעביר מתח.

 

 

שתי תודות, אחת ליוסי שכל פעם מדהים מחדש, התודה השניה היא לדרור על היחס והשירות המצוין.

 

 

 

בן.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...