Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שאין לי מושג ביכלל בנושא הזה.

חבר קנה טרקטורון ארו לוקו250 סמ"ק במחיר יחסית טוב נראה לי 2008 ב10000שקל.

מצאתי מישהו שמוכר אחד ב6000אלף שקל,שאלתי כמה אנשים ואמרו לי שזה יותר צעצוע לילדים וגם זה בגדר אולי.

בכל מיקרה לא מחפש משהו רציני אלה סתם משהו ליסוע פעמיים שלוש בחודש, קצת שבילים קצת חולות פלמחים וכו'.

מה דעתכם?

תודה ושבת שלום.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

דבר ראשון שלא תעיז לגעת בארו לוקו 250!כלי סיני עלוב בכל פרמטר שתבחר.

אין לו כוח אין לו אמינות אין לו חלפים אין לו כיף חבל על הזמן בקיצור!

 

דבר שני מה התקציב?!

כלי ידני או אוטומט?

 

לפי מה שאני מתרשם נראה לי שיש כלי שיושב עליך בול

קימקו מקסר 250-300 אוטומט

כלי אמין מאוד

טיפולים זולים(אותו מנוע וגיר כמו של הקטנוע של קימקו)

לא נוגע בדלק

בסכום מצחיק אפשר להביא שנתון יחסית חדש ולא כלי ישן ובעייתי(פולריסים למינהם) שמה לעשות הזמן(15 שנה בשטח) עשו את שלהם.

10-15 אלף ₪ תוכל להביא כלי בין השנים 2005-2008

 

בהצלחה

פורסם

האירו לוקו הוא גיר אוטומט גם למיטב ידיעתי

 

גיר רגיל אפשר להביא אדלי 300

שמעתי שהכלי ממש נחמד ואמין אבל לי אין ניסיון איתו

15-16 אלף ₪ אתה תביא שנת 2008-2009

לפי מה שאומרים הוא אחד לאחד כמו ההונדה EX

השוק שלו קצת לא משהו

 

כתבה נחמדה עליו :)

 

http://levi-itzhak.co.il/Levi/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID=2&TMID=84&FID=556&PID=2402

פורסם

לא מעוניין להשקיע סכום כזה והוא גם לא בתקציב.

פשוט ביגלל המחיר שהציעו לי אמרתי שאולי שווה לקנות אותו וליסוע קצת על משהו שונה מאוטו.

בכל מיקרה הוא גיר רגיל חבר הציע לי לקנות את שלו ב3500 אבל צריך לסדר לו את הCDI

או משהו כזה של ההצתה מה אתה אומר? אני מאמין שאני יוכל להוריד אותו עוד קצת.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

עידן, עצה שלי מניסיון, תוותר על הרעיון.

טרקטורון זה לא משהו שכדאי לקנות בתקציב נמוך.

גם אני חשקתי בטרקטורטונים למיניהם, והתקציב שלי היה סביב ה15 אלף שקל.

ביררתי, בדקתי לעומק, דברתי עם אנשים שנמצאים עם הראש עמוק בתחום והבנתי שממש לא כדאי לי להתעסק.

תוותר, חבל גם על 6 ועל 3 אלף שתקנה משהו לא אמין ולא מהנה ותוך חודש תפרסם ביד 2 ותחכה שמישהו יבוא לקנות.

אני יתן לך עצה שלי, אתה תצחק אבל אם תנסה תתפלא לטובה.

תשכנע עוד חבר לקנות אופניים (זנב קשיח לדוגמא) עד 3 אלף שקל, תצאו לטיולים בשבילים וביערות ותראה שתהנה מזה הרבה יותר מעם טרקטורון ב5 אלף שקל.

תאמין לי, קניתי טרקטורון ב5 אלף ובאותו יום נהיה לי שחור בעיניים!

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

האמת שיש משהו במה שאתה אומר,אבל עדיין מה יכל להיות אז נגיד קניתי אותו ב3 נוסע והכל טוב ויפה...

עם נהרס משהו קטן אין לי בעיה לתקן אבל אני לא מבין מה כבר יכל ללכת מה יש בכלים האלה חוץ ממנוע וגיר?

כמובן לא מדבר על צריות שנשברות וכו' אני לא הולך להיתחרע איתו וגם לא לנסות אלה סתם בשבילים

עם בכל זאת לא נראה לכם שכדאי נראה לי שבאמת אני ירד מהעיניין ויחסוך איזה 20 30 אלף ויקנה כבר DVX או משהו

למרות שלא נראה לי שזה יהיה בזמן הקרוב.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם
האמת שיש משהו במה שאתה אומר,אבל עדיין מה יכל להיות אז נגיד קניתי אותו ב3 נוסע והכל טוב ויפה...

עם נהרס משהו קטן אין לי בעיה לתקן אבל אני לא מבין מה כבר יכל ללכת מה יש בכלים האלה חוץ ממנוע וגיר?

כמובן לא מדבר על צריות שנשברות וכו' אני לא הולך להיתחרע איתו וגם לא לנסות אלה סתם בשבילים

עם בכל זאת לא נראה לכם שכדאי נראה לי שבאמת אני ירד מהעיניין ויחסוך איזה 20 30 אלף ויקנה כבר DVX או משהו

למרות שלא נראה לי שזה יהיה בזמן הקרוב.

 

לדעתי דחיית סיפוקים זה דבר חכם.

עדיף לך לחכות גם שנה ולקנות כלי טוב ובריא שתהנה ממנו ולא לקנות כלי שטותי שתתבאס ותרצה למכור.

רק חשוב לי להבהיר, גם אם תקנה בסוף דיויאיקס ב20-30 אלף אתה חייב לבדוק אותו טוב טוב ולקחת בחשבון שזה כלי משומש ושהאחזקה שלו לא פשוטה.

אולי אני קצת "פרימטיבי" אבל אני חושב שטרקטורון זה כלי ל"עשירים" שיכולים להרשות לעצמם לקנות אחד חדש, לטחון אותו, ולמכור.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

×
×
  • תוכן חדש...