Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם

 

ברצוני להחליף שמן גיר הרכב עם 130 אלף קילומטראז הוחלף שמן גיר ב60 אלף רוב סיכויים לDEX 3 .

 

לפי חיפוש פה בפורום הבנתי שמומלץ שמן M5 ,השאלה היא משום שקשה עד כמעט בלתי אפשרי לנקז את כל השמן הישן,האם החלפה לM5 יכולה ליצור בעיות ? ולכן להשאר עם DEX 3?

 

דבר נוסף DEX 3 שיש ברשותי הוא של אמריקן איגל ,לפי הבנתי בשמן גיר הם עומדים בתקן והומלץ ע"י בעלי מקצוע בתחום ?.

 

תודה

פורסם

לא מומלץ לעבור לשמן גיר M5. כמו שאמרת אין ביכולתך לנק את כל השמן מהגיר.

על אמריקן איגל לא הייתי ממליץ. שמן הגיר באיכות ירודה.

חפש שמן גיר איכותי שכתוב עליו ATF העונה על דרישות DEX3.

ברשותי מזדה כמו שלך שנתון 99. אני החלפתי לשמן גיר של חב' ZIC.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

התלבטתי לגבי אמריקן איגל ,אני מחר יחזור לחנות חלקי חילוף להחחזיר את ה"נשר" נלך על משהו יותר בטוח בכל מקרה

נראה לי שההפרש לא יהיה משמעותי ,וגם אני צריך רק 4 ליטר.

תודה על ההכוונה.

פורסם

זה אמנם תקנים שונים , אבל תקן M5 יכול להחליף וכולל בתוכו תקן ( DEX3 (DEXRON IIIG/IIIH

 

כך שאפשר להחליף מ DEX3 ל M5 - או M-V .

 

קנה נוזל של היצרן תקן M5 , או חליפי תואם סינטטי אוניברסלי , העומד בתקן הנ"ל .

כגון

דלקול ATF אוניברסל סינטטי ( 160ש"ח לגלון 4 ליטר )

פז אוניברסל סינטטי , B.G , אמריקן איגל סינטטי , התואמים למפרט היצרן

ראה במפרט הטכני אם רשום תקן מאזדה M5 ( M-V ).

 

אפשר להזמין בכל חנות חלפים לרכב גדולה , העובדת עם דלקול , או החברות האחרות .

או להתקשר לחברת דלקול ולשאול על חנויות בסביבה שלך העובדות עימם , ולהזמין שם .

 

שם נוזל הממסרה - דלקול ATF סינטטי אוניברסלי - גלון כ 4 ליטר , מחיר כ 160-180 ש"ח .

קבל קישור תקין .

http://www.delkol.co.il/subs_info.as...ame=דלקול

 

אפשר להזמין גם ב אייס , אוטו דיפו , הום סנטר - זה יגיע כעבור 3-4 ימים .

 

אני קונה ב אוניברסל גיר בע"מ - שיווק והפצת חלפים לגירים אוטומטיים, מחזירי שמן טורקים וכבלים .

ת"א , רח' בן אביגדור 20 - טל' 03-5619955 , 03-5622255 .

כדאי גם כאן להתקשר קודם ולבדוק שיש במלאי , או להזמין .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

החלפתי את השמן ל AC DELCO dex 3 ש"ח 75 ל5 ליטר ,במקום אמריקן איגל 4 ליטר שעלה 60 ש"ח.

פרקתי את האגן והשמן נוקז הוחלף פילטר שמן גיר .הוחלף אטם שעם בתוספת שרלק.

 

מה שמוזר שעד היום האגן לא נפתח הרכב אצלי מיומו הראשון ואיטום האגן נעשה עם סילקון האדום במפעל ללא אטם,קצת מוזר בעיניי.

 

נ.ב אייל ראיתי את ההודעה לגבי שמן M5 רק אחרי ההחלפה,בעוד 60 אלף קילומטר נבדוק את הנושא.

 

שוב תודה

×
×
  • תוכן חדש...