Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיצובישי L200 דיזל..אחרי שיפוץ גיר הגיר עושה רעש מוזר כמו חריקה שאני נוסע והרביעי לא נכנס..כבר הוצאתי על הסיפור עם הגיר התקוע מעל 4000 שקל אין לי מושג מה לעשות נ.ב יש שמן...

תודה לעונים...:(

פורסם

אם עשית את השיפוץ במוסך - לך אליו שיפתור את הרעש, אם עשית לבד תמשיך לנסוע ככה כמה עשרות ק"מ לפחות בתקווה שהרעש יחלוף.

פורסם
אם עשית את השיפוץ במוסך - לך אליו שיפתור את הרעש, אם עשית לבד תמשיך לנסוע ככה כמה עשרות ק"מ לפחות בתקווה שהרעש יחלוף.

 

עשיתי במוסך...עכשיו מה הקטע כבר ניצלתי את הגרר שלי מהביטוח ואני צריך שיחלוף פרק זמן משהו כמו שבועיים עד שאני ינצל שוב הרכב צריך להגיע עד חיפה מעפולה אני לא יודע אם אני יסע בלי הילוך רביעי מה יהיה...

אני סתם נמצאת כאן ולא תורמת לכלום (בוכנה שרופה בטנדר פג'ו)

פורסם

עשיתי במוסך אבל זאת לא היתה השאלה...השאלה למה יש לי חריקה זה מוכר למישהו העניין הזה?

אני סתם נמצאת כאן ולא תורמת לכלום (בוכנה שרופה בטנדר פג'ו)

פורסם
אם עשית את השיפוץ במוסך - לך אליו שיפתור את הרעש, אם עשית לבד תמשיך לנסוע ככה כמה עשרות ק"מ לפחות בתקווה שהרעש יחלוף.

 

עשיתי במוסך ואני יחזור למוסך...הקטע שיש את הרעש מפחיד כי יכול להתפוצץ הגיר פתאום..(מה שאמרו לי)

×
×
  • תוכן חדש...