Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשוק הפרטיות הוא יישחט לפני שהוא ימכור את הרכב, סלח לי אבל כשיש לי ביד XXX כסף ויש לי את האופציה לרכוש חד ש ו"לקרוע" ניילונים, או לקנות רכב יד ראשונה שנסעו בו מעט, צריך להיות סיבה דיי טובה למה לי לקחת את הרכב שהוא כבר יד ראשונה.

 

אני מסכים איתך לאורך כל הדרך, אך חשוב לזכור כי תמיד קיימים יוצאי דופן. הספארק שייך לשוק המיני, בו רוב הלקוחות הם אנשים עם התקציב שהוא מציע ויכולים להרשות לעצמם רק מכונית בסביבות המחירים של הספארק. אז כן, 2000-3000 הנחה יקרצו ללא מעט אנשים, לפי דעתי.

 

לראייה, אתה מוזמן לחפש בפורום את סיפור מכירת אלטו ע"י חבר הפורום, לא מזמן.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מסכים איתך לאורך כל הדרך, אך חשוב לזכור כי תמיד קיימים יוצאי דופן. הספארק שייך לשוק המיני, בו רוב הלקוחות הם אנשים עם התקציב שהוא מציע ויכולים להרשות לעצמם רק מכונית בסביבות המחירים של הספארק. אז כן, 2000-3000 הנחה יקרצו ללא מעט אנשים, לפי דעתי.

 

לראייה, אתה מוזמן לחפש בפורום את סיפור מכירת אלטו ע"י חבר הפורום, לא מזמן.

 

המחירון משקף את ההערכה שלך -

אלטו יד2, 0 קילומטר - פחות 1500 ממחיר מלא

יונדאי I10 יד 2, 0 קילומטר - פחות 900 שקל ממחיר מלא

פורסם

. מדובר באוטו שהוא במדויק, אחד לאחד, מה שהקונה מקבל מהסוכנות, רק שרשום '01' במקום '00' ברישיון הרכב.

 

כל הנחה ממחיר המחירון היא רווח טהור למי שינצל את ההזדמנות, במיוחד אם הוא לא מחליף אוטו כל שנתיים ויקח את הספארק

ל-3-4 שנים ואז 2 ידיים על האוטו לא ישנו במכירה, עוד לפני שמחשיבים את מסמך ההצהרה שיד1 לא נהגה מטר באוטו.

רווח טהור ? מה קורה אם רוצים למכור את האוטו באמצע ? :evil: אני רוצה לראות את ה#$%^ שקונה את האוטו , ואחרי חצי שנה מנסה למכור אותו בתור חצי שנה על הכביש עם 2 ידיים ( המסמך הצהרה שלך בטח לא יעזור לו )

פורסם

בנוסף לכל מה שאמרו פה, קח בחשבון שהרבה אנשים ינסו להוריד אותך במחיר משמעותית, בטענה "במילא זכית בו, זה לא שקנית אותו בכסף".

תזכור לא להישבר. תחשוב איזה מחיר שווה לך לבקש, אבל אל תישבר ואל תוותר פתאום על איזה 20,000 ש"ח רק בגלל שאמרו לך "מה זה משנה אם זכית ב-70K או 50K, במילא הרווחת! תן ב-50 ואני לוקח, אם לא אז לא"... אם החלטת נניח לבקש 60, אל תוותר.

פורסם
רווח טהור ? מה קורה אם רוצים למכור את האוטו באמצע ? אני רוצה לראות את ה#$%^ שקונה את האוטו , ואחרי חצי שנה מנסה למכור אותו , הוא כבר רשום יד 2 , והמסמך הצהרה שלך בטח לא יעזור לו

 

מי שיקנה את האוטו יהיה איש חכם שמזהה הזדמנויות בלי להיות מוטה רגשית כמו התגובה המשתלחת שלך

זה יהיה מישהו שיבין שלחסוך כמה אלפי שקלים, (שנהיים אחוזים משמעותיים באוטו שהמחירון שלו 67.5) שווה את ההבדל היחידי שהוא הספרות '01' במקום '00'

 

מסמך תיעוד כזה מקובל ועוזר אפילו אם הוא ימכור אחרי חצי שנה.

פורסם

^^ אחד שמוכן לאבד את היכולת למכור את האוטו במחיר שפוי בשנים הקרובות , בגלל כמה אחוזים בקנייה . זה איש חכם שמזהה הזדמנויות ?

פורסם

מי שקונה אוטו חדש במטרה להחזיק אותו יותר מ-4 שנים, אז לא יפריע לו לחסוך ולקנות רכב שיהיה אצלו יד שנייה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ממליץ לך ללכת למחירון יד2 ולשקלל את המחירון עם הק"מ. כך תקבל אומדן כלשהו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בקיצור אתה הזוכה מהתחרות של הנהג החסכוני.

 

לדעתי תמכור את הרכב בכ10 אחוז מתחת. היום יש ביקוש לרכבים חסכוניים.

לך על צבע שעולה תוספת במקור. יהיה שווה יותר. אני הייתי הולך על הצבע בפרסום, הירוק, הוא זה שנכנס לתודעה.

פורסם

+1 10% נשמע לי הוגן.

צבע בהיר מטאלי הולך חזק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עדכונים:

 

הלכתי ל2 סוחרי מכוניות. הראשון לא התעניין. השני רוצה 1,000 ש"ח + מע"מ על תיווך, השארתי לו את כל הפרטים ושיהיה לו בהצלחה.

חשבתי שירצו יותר על תיווך וזה עודד אותי, אבל בכל זאת חייב לשאול... איך המחיר?

 

מחר אני בתל אביב. איפה אני יכול למצוא הרבה סוכנויות תיווך? למישהו יש המלצה?

פורסם

אוטומוביל אני מציע לך לא להתעסק עם כל מיני סוחרים שיש להם מגרש שהוא עושה טרייד אין היום הוא פה מחר הוא כבר לא, כי עוד הוא יעשה לך מערוף ותישאר קירח משני הצדדים תחשוב פעמיים לפני שאתה חותם או משם או עושה כל צעד.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
אוטומוביל אני מציע לך לא להתעסק עם כל מיני סוחרים שיש להם מגרש שהוא עושה טרייד אין היום הוא פה מחר הוא כבר לא, כי עוד הוא יעשה לך מערוף ותישאר קירח משני הצדדים תחשוב פעמיים לפני שאתה חותם או משם או עושה כל צעד.

 

לא חתמתי כלום, מבחינתי הם עובדים אצלי, ורק על בסיס הצלחה. מכרתם את האוטו שלי? הנה עמלה. לא מכרתם? לא נורא.


×
×
  • תוכן חדש...