Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סיטרואן קסרה 1.9 טורבו דיזל (שנת 2000) לפי מה שהבנתי אפשר לשים טורבו לרכב שבא עם טורבו.

ההתלבטות היא כזאת

1.ההאצה של הקסארה מ-0 ל-100 לוקח בדרך כלל 20 שניות פלוס מינוס בדקתי עם סטופר והתגובה שלה בהילוך 4 דיי איטית וזה מעצבן . בכל מקרה האם יש אפשרות להחליף את הטורבו(סטוק) שקיים אצלי באוטו לטורבו הרבה יותר טוב שמספק הספק חזק יותר במידה וכן האם זה חוקי ולא יעשו לי בעיות על זה בגלל שהרכב גם ככה בא עם טורבו מהחברה או שלא ומה העלות?

 

2.עוד משהו קטן הגשר או המתלה האחורי נראה לי שהוא ניהיה בלאי כבר

שיושבים 2 אנשים מאחורה בעליי משקל נגיד 80 ק"ג הגלל האחורי נוגע בשלדה של האוטו כמה יעלה לי להחליף את הגשר

ואם יש אפשרות חדש מחברה (לא סיטרואן) תודה

פורסם

שלום

הרכב שלך לא תקין

קסארה טורבו דיזל עושה 0-100 ב 13 שניות.

ה 20 שניות שבדקתה מתאים למנוע לא מוגדש דיזל רגיל DW8

אצלי הההילוכים הם כאלו:

3- 90

4- 135

5- ....

לגבי שיפורים: הטורבו שלך חזק מספיק, ומספק יכולות גדישה + האינטרקולר הבסיסי עד 16PSI בכיף וללא שינוים. במקור הוא 13PSI

השיפור הכי גדול שתוכל להשיג, הוא דווקא במשאבת ההזרקה

אם אתה לא מפחד הנה מדריך:

http://www.club-306.com/forum/page/articles/_/peugeot-306-guides/306-tuning

גם להעלות גדישה

וגם להזריק יותר דלק, וכל זה - בחינם

שים לב: השיפור מורגש ביותר, אבל האחריות עליך.

לגבי סרן אחורי: מחלה ידועה, לשפץ או לשים מפרוק

×
×
  • תוכן חדש...