Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הידית שלי של הבגא'ז במצב קטסטרופי והיא זקוקה בדחיפות לצביעה מחדש, הלכתי לפחח לבקש הצעת מחיר ואחרי התמקחות מקצועית הצלחתי להורידו ל- 120 ש"ח, כנראה שזה המחירים מה לעשות, אמנם מדובר בחלק קטן אך רוב הכסף הולך על הכנת הצבע עצמו.

 

בסדר, אז הלכתי אתמול יום שישי בבוקר לפחח ופתאום מסתבר שהוא מתכוון לצבוע רק חיצונית את החלק הזה מבלי לפרק אותו.

התעקשתי שזה שטויות במיץ עגבניות, אין דבר כזה לצבוע חיצוני וחייבים לצבוע את כל החלק (גם מאחוריו) על מנת לקבל איטום מלא של הצבע וזה א ב בפחחות... מה לא ככה?

 

הפחח אמר לי שאם אני מתעקש אז פירוק צביעה והרכבה מחדש יעלו לי 350 ש"ח.

 

חשבתי לפרק בעצמי את הידית לתת לו אותה שיצבע אותה ואני אחזיר אותה למקום, זה סיפור?

2.jpg

פורסם

זה לא יעלה לך יותר מ50 ש"ח ,גם אם הצבע הוא צבע לבן הוא לא צריך לבקש ממך אם הוא מכיר אותך

הידית שלי של הבגא'ז במצב קטסטרופי והיא זקוקה בדחיפות לצביעה מחדש, הלכתי לפחח לבקש הצעת מחיר ואחרי התמקחות מקצועית הצלחתי להורידו ל- 120 ש"ח, כנראה שזה המחירים מה לעשות, אמנם מדובר בחלק קטן אך רוב הכסף הולך על הכנת הצבע עצמו.

 

בסדר, אז הלכתי אתמול יום שישי בבוקר לפחח ופתאום מסתבר שהוא מתכוון לצבוע רק חיצונית את החלק הזה מבלי לפרק אותו.

התעקשתי שזה שטויות במיץ עגבניות, אין דבר כזה לצבוע חיצוני וחייבים לצבוע את כל החלק (גם מאחוריו) על מנת לקבל איטום מלא של הצבע וזה א ב בפחחות... מה לא ככה?

 

הפחח אמר לי שאם אני מתעקש אז פירוק צביעה והרכבה מחדש יעלו לי 350 ש"ח.

 

חשבתי לפרק בעצמי את הידית לתת לו אותה שיצבע אותה ואני אחזיר אותה למקום, זה סיפור?

×
×
  • תוכן חדש...