Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לספר סיפור קטן ותודה ענקית לאנשים יקרים שעזרו לי.

הייתי לי בעיה נורא קשה עם המערכת התקנה וכיוונים.

אז פניתי לדרור (אהובי שי) פה בפורום וכמובן שהוא נרתם לעזרה ולייעוץ.

הגעתי למקום קיבלתי יחס של בית (אין מילה אחרת במקום), הרכב נכנס לסדנא ומשם לעבודה.

ההתקנה והכיוונים בוצעו באופן יסודי על ידי המתקין שלהם (אלכס, אחלה בחור).

ואני בדרכי הביתה נהנהתי מהמערכת באמת פעם ראשונה אחרי כמה חודשים טובים שיש לי אותה.

 

כיוון נכון והתקנה טובה שווים המון צלילים והמון סאונד נכון שנעים אחר כך לשמוע ברכב.

אז אנשים אל תזלזלו תשקיעו בזה.

 

וכמובן המון תודה למשפחת אהובי שי.

פורסם

קצת מוזרים שקשה מאוד להוציא מהם דברים שאני רציתי ושם הצליחו להגיע למה שאני רוצה ברמה הכי טובה שניתן.

jbl gto 6508C

רוק פורד 3004

VDS KICER12

עוד 6X9 מהדור הישן של סוני

ועוד מגבר של DHD ישן.

והצליחו להגיע הכי טוב למה שאני דרשתי..

פורסם

אלעדיקו ערב טוב

יש לך הזמנה פתוחה וקבועה לך ולכל חברי הפורום ואין צורך להודיע מראש :lol:

תחשבו עלינו כמו האהל הבדואי של המתקינים :-P

 

וחן יקירינו תודה לך על הפרגון

תודה על התמיכה

והעונג היה כולו שלנו

הבית של "אהובי שי מרכז הרכב בע"מ" בהחלט הבית שלך עכשיו

ערב טוב

דרור

פורסם

תתחדש, מסכים איתך על כל מילה לגבי החברה מאהובי שי.

ואני בטוח שתהנה מהסט שלך ולא רק בגלל הרכיבים יותר בגלל ההתקנה (אני אישית לא מכיר יותר מדי את מה שיש לך)

ודרור, אני כבר מתגעגע אליכם אני מחכה שיתקלקל משהו ולא תהיה לי ברירה אלא לבוא אליכם :), אבל לצערי או לשמחתי כל הבעיות שהיו נפתרו את חלקם אפילו פתרתי לבד, אם בא לך לשמוע מה עשיתי דבר איתי בפרטי.

אבל לצערי אני עובד 5 ימים בשבוע מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ככה שאין לי מתי לבוא להגיד שלום :)

פורסם

התקנה וכוונים זה בסופו של דבר 70 אחוז מהמערכת - לא משנה עד כמה הרכיבים טובים או לא.

 

תהנה - אני בטוח שקיבלת יחס טוב מהיכרותי עם אהובי שי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...