Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מערכת שאני חושב שהיא מספיק טובה,

 

 

אני אשמח לכל תגובה טובה או לא כל כך טובה! :roll:

 

אם אתה חושב שהיא מספיק טובה ,אז מי אנחנו שנגיד לך אחרת.

אם אתה מרוצה ממנה אז אין בעיות ,דעתי היא : If It's Not Broken, Don't Fix It

פורסם

לאחר קצת מחשבה הגעתי למסקנה שמדובר במערכת איכותית :-D ( אני בטוח שחיכית לדעתי... )

 

אתה צודק , התבלבלתי בסאב ואם מדובר ב KX 33 אז מצויין , רק הייתי בונה לו תיבה חזקה יותר.

אין צורך להחליף מגבר , ה T4004 הוא מגבר מצויין , אל תיתפס במעגל האודיופיליה כי רוב הסיכויים לא תשמע הבדלים אם תחליף מגבר , להפך , ה T4004 הוא מגבר שאפשר לתאר אותו כמגבר חם ואני בטוח שהוא שילוב מצויין עם הסכינים של פוקאל.

 

הקבל מיותר , תמכור אותו.

ה 24 BIT של הקלריון הוא לא רלוונטי לכלום , זה תעלול שיווקי , מצידי מדובר בממיר D\A סיני ב 10 דולר .

הטובים ביותר בעולם הם לא 24 BIT. הרדיו דיסק מצויין אבל , אין צורך ליותר מזה.

 

בעיקרון אם הכל מכוון כמו שצריך מדובר באחלה מערכת SQ בתקציב חכם ( תקציב חכם = בלי מגברי בוטיק עם שמות של כוכבות פורנו ).

 

המונו בלוק הוא לא משהו , סדרת הפאנץ' היא בעיקרון זבל סיני. אם היית מחליף היה טוב יותר , ה 500 RMS לא אומרים כלום , הסאב סופר נציל וגם חצי מזה יגרמו לו לזמר עד לרמה של דימום אוזניים , תוסיף לזה CABIN GAIN ...

 

תחשוב על להשקיע בפרוססור שיסדר לך את כל הכיוונים כמו ........... JBL MS-8 ? :twisted:

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אתה חייב להגדיל את הקבל שלך ל4 פאראד!!!!!!!!!! (תשים לב כמה סימני קריאה אתה כותב ממש נתקעה לך שם המקלדת)

 

ואל תשכח לשים קוביות למזל על המראה המרכזית ודיסק של אבי ביטר.

 

בלי זה - אתה פשוט לא תצליח לשמוע איכות...

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש ברשותי מערכת שאני חושב שהיא מספיק טובה,

 

אז המערכת מורכבת כך:

 

1- קומפוננט פוקל - 165kf - 80 rms

2- 6/9 פוקל - ca690- 75rms

3- סאב של פוקל 33 kx- הספק: 400 rms ב2 אום!! תיבה מקורית! סאב sq!

4- מגבר 4 יציאות של רוקפורד t4004- הספק:400 rms באחד אום!

5- מונו בלוק רוקפורד p5001- הספק: 500 rms ב 2 אום!

6- dvd קלריון 785bt- הספק : 24 bit , 3 יציאות לסאב !!

7- קבל של קדאנס 2 פארד!

 

אני אשמח לכל תגובה טובה או לא כל כך טובה! :roll:

 

טוב,

 

אחרי שהגבתי תגובה צינית מאוד ומהירה מאוד (שגם פגעה בפותח השרשיר אבל לצערי בצדק) אני אתן חוות דעת קצת יותר עניינית ורצינית ואני מקווה שהפעם, פותח השרשיר ידע לקבל ביקורת בשביל לבנות ולא להרוס לעצמו.

 

לגבי הקומפוננט של פוקל - קומפוננט שני חלקים פשוט אבל חביב, בפעם האחרונה ששמעתי את הסט הזה אצל חבר פורום דווקא יצאתי עם רושם טוב מאוד מהרכב לגבי הסט הזה.

 

הצד החלש כמו בכל הרמקולים של פוקל הוא הטוויטרים - הטוויטרים של פוקל הם חדים מידי לאורך כל הסדרות כולל האוטופיה בריליום שעולה איזה 16K...

 

עם כוונים נכונים אפשר להוציא מהטוויטרים של פוקל תוצאה שפויה ולא הרבה מעבר לזה וזה גם כולל את הTN52.

 

באמת ההמלצה לTN52 היא המלצה טובה כי מדובר בטוויטר סופר מפורט אבל בקלות רבה מידי הוא יהפוך לסכין חותכת -

 

טיפ לטוויטרים - כוון אותם לכוון מרכז השמשה - כן כן! אני יודע שזה נשמע קצת מוזר אבל רמת הפירוט שלהם היא כזו שאתה עדיין תקבל תוצאה טובה מאוד גם אם הם מופנים כלפי השמשה - תנסה.

 

זה ירגיע אותם מאוד.

 

הטיפ השני יהיה - מעבר להגברה אקטיבית מהר ככל האפשר - הסט הזה, סט שני חלקים, עם טוויטר רצחני - יעשה לו רק טוב.

 

2. הרמקולים האחוריים - האובליים או במילים אחרות 6*9 - חבר אותם להגברה של הרדיו דיסק (HU בשפת הפורום) ותתחיל לחשוב על מעבר להגברה אקטיבית של הסט הקדמי על חשבון ערוץ ההגברה שהתפנה לך.

 

3. - לא כל כך זוכר את הסאב ולא יודע אם שמעתי את האחד הספציפי הזה - אבל לגבי סאבים של פוקל - הם מעולם לא אכזבו אותי ואני מאמין שעשית כאן רכישה טובה עם פוטנציאל טוב.

 

רק דבר אחד לגבי כל מה שאתה רושם עם ההספקים - גבר - רד מזה - זה בולשיט - נתון ההספק הוא אחד הדברים הפחות חשובים במקרה של המערכת שלך ובבקשה לפני שאתה תוקף - אני כותב את זה מידע רב ואני לא רוצה כרגע להכנס לסיבות.

 

4. כשאתה כותב לגבי מגבר שהוא 400 וואט RMS ב1 אוהם אתה יוצא דביל... שוב אל תקפוץ כי אני הולך להסביר לך למה

 

ככל שהעקבה (התנגדות) גדלה ככה גם ההספק קטן - המגבר שלך מוציא 400 ב1 אוהם? זה אומר שב4 אוהם הוא יוציא לכל היותר 100 וואט והרמקולים בסט של פוקל וה6*9 שלך הם סביר להניח 4 אוהם...

 

אז גם ההספק האמיתי שאתה עובד איתו קטן בה-ר-ב-ה ממה שאתה חושב.

גם אתה מראה שאתה לא כל כך יודע מה הקשר בין העקבות של הרמקולים לך לאופן העבודה והחיבור של המגבר...

גם אתה מייחס חשיבות של הספק כללי למגבר 4 ערוצים

ועוד... כמו שאמרתי אני לא אמשיך.

 

5. אם המונו שלך מוציא 500 וואט ב2 אוהם - שוב, אם אתה עובד מול סאב שהוא 4 אוהם - כל מה שאתה מקבל מהמונו זה במקסימום 250 וואט בפועל וזה בתנאי בכלל שהוא מגבר שעומד בהצהרות שלו וכמו שאמרתי נתון ההספק פחות מעניין בכל מקרה למרות שאין לי מושג מה הנתונים של הסאב שלך אז במקרה הזה אני נוצר את לשוני לגבי החשיבות של נתון ההספק.

 

6. את מי בדיוק זה מעניין ההספק של הDVD שלך??? חסר חשיבות - זה הנתון האחרון שמעניין כאן.

 

יותר מעניין כמה יציאות יש לו למגברים, האם יש לו קרוס אקטיבי? יכול לשלוט במערכת 3WAY מלאה? כי אם כן אתה כבר עכשיו מוכן לעבור להגברה אקטיבית - אתה רק צריך להוסיף חיווט לטוויטרים וזה עולה גרושים...

 

אז - את מי בכלל מעניין ההספק לעומת התועלת שאתה יכול להפיק מהגברה אקטיבית שתשפר לך לאין ארוך את העוצמה הכוללת שאתה תוכל להפיק מהסט הקדמי שלך... (בעקבות כך שאתה תוכל להגביר את המידבאסים בנפרד מהטוויטרים ואז המידבאסים יתנו את כל מה שהם יכולים לתת מבלי שהטוויטרים יהרגו אותך - קפיש?!)

 

7. תריץ חיפוש טוב טוב לגבי "למה אני צריך קבל" - אתה תתחיל להבין עד כמה זה הפריט הכי שולי במערכת שלך אולי מיותר ואולי אפילו סתם טפילון קטן ומרגיז על מערכת החשמל של הרכב שלך שגם ככה כבר קורעת תחת העומס לספק את כל הוואטים האלה שלך...

 

לסיכום

 

יש לך מערכת אם פוטניאל טוב שאפשר ב-ה-ח-ל-ט להוציא ממנה תוצאת SQ סבירה ביותר אם דגש רציני על מחשבה לשפר את הטוויטרים בתור הצעד הראשון - כמובן זה רק הטעם האישי שלי.

 

אם אתה מרוצה מהמערכת ואתה רואה אותה כחזקה (זה כמובן בעיניי המתבונן) אז תנסה להביא אותה למקסימום שלה.

 

אם אתה באמת רוצה לדעת עד כמה המערכת שלך חזקה? תגיע למפגשים בכדי לקבל עומדן ונקודות ייחוס ממערכות של חברי פורום אחרים לגבי המערכת שלך - אתה לא תאמין כמה עוד יש ללמוד בתחום הזה.

 

אם הזמן - אתה תדע להכיר בציניות שלי ולא להיעלב ממני.

 

כי אני בסה"כ - פולני :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...