Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

קרה לי היום משהו מוזר ,פתאום הילוכים התחילו להכנס רע , באמת רע .. הראשון בקושי נכנס .

הקלאצ' אצלי תמיד היה מכוון מאד קצר , ככה אהבתי והכי נוח .

היום נאלצתי לעשות אותו קצת יותר ארוך , ועכשיו כמובן הוא מפריד מצויין אבל הוא ארוך... וזה מעעצצצבבבןןןן.... כמו איזה משפחתית ...

 

מה אתם חושבים גרם לעובדה שהייתי צריך להאריך אותו , שחיקה ?

 

תודה .

פורסם

RedR כתב:

מה אתם חושבים גרם לעובדה שהייתי צריך להאריך אותו , שחיקה ?

 

שחיקה :?:

כן :!:

אך,לא של מה שכולם בדר"כ משערים.

לא של דיסקת ההצמדה/הפרדה, אלא שחיקה בגמישות של אצבעות הפלטה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
RedR כתב:

מה אתם חושבים גרם לעובדה שהייתי צריך להאריך אותו , שחיקה ?

 

שחיקה :?:

כן :!:

אך,לא של מה שכולם בדר"כ משערים.

לא של דיסקת ההצמדה/הפרדה, אלא שחיקה בגמישות של אצבעות הפלטה.

 

עמית

עמית ידידי,

אתה יכול להסביר?

לי דווקא ניראה שחיקה בדיסקת החיכוך.

פורסם

הסבר מחשבתי:

דסקת החיכוך עוביה(החומר המתבלה/נשחק) מ"מ ספורים, כך שעצם השחיקה בה אינה גורמת למהלך הדוושה הבדל רב בין מצב חדש למצב שחוק למשעי.

 

מהלך הגמישות של הפלטה רב יותר, כאשר אצבעות אלו מקבלות גמישות יתר מהלך ההצמדה של המיסב רב יותר.

 

בחלק מהרכבים(פונטו,רנו) האצבעות עשויות חומר אלסטי פחות יותר והמיסב שוחק את קצוותהן, פעולה זו השחיקה גורמת למצמד להיות קשה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שחיקה במילימטרים ספורים בדיסקת חיכוך מתבטאת בסנטימטרים בדוושה בגלל מערכת המנופים של המצמד, גם מנוף הדוושה וגם מנוף המלגז של מיסב הלחץ והאצבעות של דיסקת הלחץ, שגם הם למעשה מנוף.

×
×
  • תוכן חדש...