Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם.

 

אני מעוניין להתקין מערכת ברכב שקיבלתי מהעבודה הרכב מסוג I-20 נמצא אצלי קבוע ובלי הגבלת זמן רק הבעיה שהרכב מושכר

ולכן יש לי כמה שאלות:

1. האם מותר להתקין מערכת ברכב השכרה ?

2. האם כדי ?

3. כעיקרון כרגע אני מתכנן להוסיף למערכת הקיימת את ה טרי סיקסטי לחבר אותו למגבר ולהכליף את הרמקולים הלקומפוננט (כל הרכיבים שלי מופיעים בחתימה) - לכן אני מנסה למצוא רעין כיצד' לחבר את הרכיבים האלו ברכב מבלי "לחבל" יותר מידי ברכב ושתישאר לי האפשרות לנתק את הכל במקרה הצורך בצורה מהירה ולהחזיר הכל לקדמותו.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

כל עוד תחזיר את הרכב לקדמותו אף אחד לא יגיד לך כלום. אני לא צריך להסביר לך את היחס כלפי רכבים מושכרים הן מצד השוכרים והן מצד המשכירים.

פורסם

ואיך לדעתך כדאי לי להתקין את המגבר והטרי סיקסטי להעביר קבלים לבגז' ולהתקין שם הכל על פלטה?

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

בוקר טוב

לשאלתך אם מותר לבצע התקנה ברכב שכור ? אני מניח שאסור

למיטב ידיעתי אסור להתעסק עם רכב שכור מעבר לנהיגה לפי תנאי חוזה השכירות

האם כדאי או לא ? אני חניח שכדאי

אני כחובב סאונד במידה והייתי שוכר רכב לתקופה ארוכה (חצי שנה ומעלה) הייתי מתקין לעצמי סטאפ ברכב

כמובן עם כל ההדגשים של הזהירות בהתקנה וביצוע עבודה שניתנת לפירוק ללא שום סימן ברכב

בהחלט שעבודה כזו ניתנת לביצוע עד לרמה שלאחר פירוק והרכבת הרכיבים המקוריים חזרה רק איש מקצוע יזהה שבוצעה עבודה על הרכב

דרור

פורסם

תודה .

עכשיו השאלה השנייה איפה כדאי לי להתקין הכל בכדי שאוכל להוריד את הכל בקלות ובמהירות יחסית.

ואיך כדאי לי להתקין כך שאוכל לחזור למצב המקורי בלי לחתוך את הכבלים של המערכת ?

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

לגבי התקנה נכונה ונקייה אני יכול רק להמליץ לך לפנות לבית התקנות מכובד שניתן לסמוך עליו לבצע פרוייקט לפי דרישותיך

אם אני לא טועה ה- 360 עובד בהתעלקות על חוטי הרמקול. כך שאין ממש בעיה להתעלק על חוטי הרמקול, ולאחר מכן (בשלב החזרת הרכב ופירוק המערכת) פשוט לנתק את ה-360 ולסגור את נקודת ההתעלקות באיזולירבנד או שרינק

קומפוננט כמובן בדלת במקום הרמקול המקורי כנ"ל הטוויטר (במידה שתותקן טבעת עץ בין הרמקול לפח (מומלץ עד מאוד)יש פשוט לפרק גם אותה בשלב הפירוק)

ומגבר בבגא"ז הרכב

ניתוק ופירוק מערכת כזו לא צריך לקחת יותר משעה עד שעתיים, אני מדבר על פירוק נקי הכולל החזרת הרמקולים המקוריים

פורסם

אוקיי כעקרון אני לא ממש מתקוון ללכת למתקין לעשות את העבודה הזו.

ורק שאלה מה זה ה 360 הזה ?

וגם אם מישהוא יודע איך מוציאים את המערכת המקורית (כד להגיע לקבלים). פשוט לא מצאתי איפה יש קליפסים על הפאנל.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

אני לא מבין את השאלה ?

זה לא היית אתה שרשמת בפתיחת השרשור שאתה מתכוון להרכיב את הטרי סיסקטי

טרי סיקסטי = 360

למה אתה צריך לפרק את המכשיר ?

אם אתה מתכוון להרכיב 360 (טרי סיקסטי) מאחור ואתה מתכוון להחליף סט רמקולים קדמי אז פשוט בזמן החלפת הרמקול תזהה את החוטים ותמשוך התעלקות חוטים אחורה

כך תמנע מפירוק המכשיר אם זה מסתבך לך

דרור

פורסם

לדעתי הוא התכוון מאיפה הגיע המספר ואיך הוא קשור.

אתה מצד אחד רוצה שהאוטו יחזור לקדמותו בשלמות ומצד שני לא יודע איך לפרק רדיו דיסק(לא בקטע של להעליב, גם אני לא יודע ) פשוט אם אתה רוצה שלא יראו כלום- לדעתי חייב מתקין מקצועי.

פורסם

אתה מתכוון למשוך את החוטים ל 360 מהדלתות ?

אני רציתי למשוח את החוטים מהצמה של ה HU .

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

לא חייב זה רק עיניין של איך להוציא אותו כדי לחשוף את הצמה שלו

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

כמו שאמרתי החלק העיקרי הוא למשוך את החוטים

אם קשה לך עם שליפת הרדיו אז תמשוך את החוטים ממקום אחר (כמו הדלת) שבמילא אתה הולך לפרק

בסופו של עיניין הדבר החשוב הוא למשוך את החוטים ולא מהיכן מושכים אותם

דרך אגב אני במקומך הייתי שוקל מאוד את התגובה הצודקת של מוטי

בכל אופן בהצלחה

דרור

פורסם

לדעתי זאת השקעה מיותרת ברכב שלו שייך לי מילא זה היה ליסינג אבל זה השכרה.

אני אנסה לפרק מתחת ל HU ולהגיע לצמה מבפני אני אבדוק עם סוללה את הרמקולים וניראה לאן זה יוביל אותי .

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

×
×
  • תוכן חדש...