Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סחיבה,מיצובישי כריזמה 98,בבקשה התיחסות-אני מותש!


bonbon10011
שימו לב! השרשור הזה בן 4145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ענית לעצמך 1.6 16V

90כ"ס. עם ניסיון ברכבים בעל הספק זהה, עם גיר ידני הרכב סוחב מעולה, גם בתנאי שטח קשים יותר.

אל תשכח שהממסרה האוט' מסרסרת את הרכב.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום לך bonbon10011 .

 

ראשית כל לרכב שלך יש 113כ"ס ולכריזמה AIR ישנם 103 כ"ס עם ממונט גבוה ממקצת ציטוט מכתבה ב YNET :

 

"בגרסה הקודמת הגיעה הכריזמה אלינו (ורק אלינו) עם מנוע הלאנסר היוצאת והספק מרבי של 113 כ"ס. אולם כעת נאלצים מיצובישי ליישר קו עם התקן, והכריזמה מגיעה עם המנוע המשווק באירופה - 1.6 ליטר, 16 שסתומים והספק מרבי נמוך יותר, 103 כ"ס בסך הכל. בכל מקרה, מדובר בגרסה חדשה למנוע שהכרנו, ועל ירידת ההספק צריכה לפצות זמינות כוח עדיפה. ונכון, שיא המומנט אכן מושג מוקדם יותר, אם כי 4,500 סל"ד לא יכולים להיחשב כנמוכים בשום אופן."

 

שנית אני נוטה לא להאמין כי החליפו מסנן דלק ברכב שלך כיוון שהוא ממוקם בתוך טנק הדלק בסמוך למשאבת דלק ומחליפים אותו

 

אחת ל 150,000 ק"מ לפי הוראות יצרן,דבר נוסף שאף אחד לא "נגע" פה תיבת ההילוכים שלך היא ממוחשבת ו"לומדת" לפי

אופן הנהיגה. מה שגם מסנן שמן גיר + החלפת שמן גיר בדגם זה יכול לחולל שינוי אדיר בנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי,תודה על התגובה!

אז כך...

פילטר דלק אכן החליפו לי,זה באמת עלה לי יקר (230 ש"ח)ואולי הוא באמת נמצא באיזור הטנק דלק,לא יודע.

שנית,היום נהגתי על מיצובישי סופר לנסר 94 של ידידה ולרכב יש משמעותית כוח יותר מהכריזמה (עליה 120-130 בעליה קשה),כמה כוח סוס יש לסופר לנסר? הגיר שונה משמעותית מהכריזמה,כמעט גיר רציף.מדהים.

3.לגבי השמן גיר,קניתי את הרכב יד ראשונה מירושה,ומה שאמרו לי היורשים שהרכב עבר טיפול מקיף ביותר ב-60,000 ק"מ (כעת על 78,000 ק"מ),אבל לא יודעים אם הוחלף שמן גיר.השמן נראה בהיר ביותר וחדש.מעבר לזה הגיר באמת עובר חלק-לא חושב שקיימת בעיה בגיר.

מה שכן,לפי רוב התגובות שקיבלתי פה,הרכב באמת טנק.אני נאלץ להרכין ראש ולהסכים.

תודה בכל מקרה על הרצון לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל כריזמה ידנית שמכיר מאד טוב את הרכב הזה.

הפילטר יושב ליד הבולם השמאלי מתחת למצבר (צריך לפרק אותו) וצמוד לקיר שם.

לא נתקלתי בבעיות סחיבה, הרכב שלי עשה 220K וסוחב כמו אריה. כן, גם עליות. מבירור שאני ערכתי ברכב יש 113. אך אם שמת לב הכח שלו באמת בסביבות ה3 ומעלה בטורים. במנועים החדשים יותר יש 105 אך הם עם יותר מומנט בטורים נמוכים. מה עדיף? אני לא רואה את הרכב של ההורים שלי בעליות ולהם יש לנסר 2007.

בקשר לכח שראית בלנסר, אתה מבין שיש הפרשי משקל בינהם? אז זהו, שאתה יושב ברכב קצת יותר בטיחותי. עם עוד כוכב בטיחות יותר.

תבדוק עם מד את ההתנגדות של הכוילים (יש שניים מעל המנוע ועוד שני חוטים) אם הכל תקין תבדוק את המוליכים שמתחת לכוילים, אצלי הם עשו בעיה של סחיבה אך היא היתה מלווה בגמגומים בפתיחת מצערת מלאה.

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתעקש ,תחליף שמן גיר אוטומאטי דקסטרון 3 ומסנן שמן גיר חיצוני ,כדי לזהות בעייה (אם היא קיימת במקרה שלך:-D)

 

חייבים לוודא אלמנטים מסוימים. זה ששמן הגיר שלך נראה טוב וההחלפות תקינות זה לא אומר כלום ,מדומני בכריזמה מחליפים

 

שמן גיר+מסנן אחת ל 75,000 ק"מ.

 

נ.ב " לא ציינת מתי הוחלפו פלגים,קח בחשבון שאחרי אינפוזיה לפלגים יש נטייה לקבל פיח וכתוצאה מזה חוסר סחיבה

 

במנוע .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין אותך יש לי גם כריזמה 98 הרכב פשוט לא מוכן לסחוב בעליות

למרות הקילומטרז הגבוהה אצלי הכל עובד כמו שעון שויצרי הרכב מאיץ מצויין וסוחב טוב מאוד אם מזגן בישורת

דבר אחד אני יגיד לך למרות שכבר הבנת את זה לבד הרכב טנק אם מנוע של ג'סטי

:-Pחייך הכל לטובה:-P

Mitsubishi Carisma 1.6 GLX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

אניבעלים של כריזמה 1998 אוטומטית , הרכב מטפס עליות בצורה נהדרת, נכון שהרכב כבד אבל בעליות לא ניכר שהמנוע מתאמץ, הרכב עשה 213000 ק"מ והמנוע עובד בצורה חלקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכריזמות שהגיעו ארצה היו מצויידים עם מנוע 1.6 100 כ"ס.

הרכב כבד הגיר עצל.

אני יכול להגיד לך שהייתה לנו מיצובישי לאנסר 05 צנוע 1.6 98 כ"ס. במישור עם רק אני נהגתי ברכב בלי נוסעים הוא נוסעה סביר, עם מזגן יותר מדי כוח לא תקבל מהרכב, הוא עצלן ברמות מטורפות. ובעליות לקבל ממנו כוח ולשדמור על סל"ד סביר בלתי אפשרי בעליל. זה הרכב אין מה לעשות.

זה ההבדל בינו לבין מאזדה לאנטיס בשנתונים הדומים: למצדה גל זיזים כפול DOCH ובמיצובישי SOCH.

זה מה שעושה את ההבדל למרות ההספקים הכמעט דומים. כמובן גם הגיר עצמו.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
אני בעל כריזמה ידנית שמכיר מאד טוב את הרכב הזה.

הפילטר יושב ליד הבולם השמאלי מתחת למצבר (צריך לפרק אותו) וצמוד לקיר שם.

לא נתקלתי בבעיות סחיבה, הרכב שלי עשה 220K וסוחב כמו אריה. כן, גם עליות. מבירור שאני ערכתי ברכב יש 113. אך אם שמת לב הכח שלו באמת בסביבות ה3 ומעלה בטורים. במנועים החדשים יותר יש 105 אך הם עם יותר מומנט בטורים נמוכים. מה עדיף? אני לא רואה את הרכב של ההורים שלי בעליות ולהם יש לנסר 2007.

בקשר לכח שראית בלנסר, אתה מבין שיש הפרשי משקל בינהם? אז זהו, שאתה יושב ברכב קצת יותר בטיחותי. עם עוד כוכב בטיחות יותר.

תבדוק עם מד את ההתנגדות של הכוילים (יש שניים מעל המנוע ועוד שני חוטים) אם הכל תקין תבדוק את המוליכים שמתחת לכוילים, אצלי הם עשו בעיה של סחיבה אך היא היתה מלווה בגמגומים בפתיחת מצערת מלאה.

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול.

 

שלום על איזה מולכים אתה מדבר אם אפשר תמונה אולי

יש לי גם בעיית סחיבה

קולט 98 ידני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...