Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני אחד האנשים שאוהב לעשות כל דבר לבד. מטעם תענוג והנאה להכיר דברים חדשים.

קבלתי מגבר מתנה מחבר והחלטתי להרכיב בסופו של דבר מערכת באוטו. אז רציתי לדעת איך אוכל להתאים את שאר הדברים החסרים

למגבר? איך עושים החשובים ?

המגבר שקיבלתי b52 1400 ווט.

עוד שאלה איך אני יכול לדעת אם הרמקולים שיש לי באוטו מתאימות ?או שאני צריך לקנות חדש (הרמקולים של dub 400 watt). בגדול איך עושים את החישובים כדי לדעת מה צריך ומה מתאים למערכת זו מבלי שיהיה לי נתוקים או הפרעות או איכות לא טובה? אשמח לעזרה.

תודה מראש .

פורסם

בוקר טוב

אשמח לעזור לך אבל תצטרך לתת קצת יותר פרטים

מה הדגם של המגבר ?

מה הדגם של הרמקולים ?

איזה רכב מדובר ואיזה מודל ?

איזה סגנון מוסיקה אתה שומע ?

ומה התקציב שאתה מוכן להפריש לטובת המערכת ?

המשך יום טוב

דרור

פורסם

תודה דרור על צומת לבך.

המגבר שאני מחזיק רשום עליו b52 zl 4140 1400 watt.

הרמקולים של dub 269 2 ways 400watt.

האוטו שלי פיגו 306 שנת 95 .

אני מוכן להשקיע עד 2000 ש"ח.

השאלה בנוסף למה ששאלתי קודם למה חשוב באיזה רכב מדובר ? והאם אתה יכול להסביר לי איך עושים חישובים בכללי לבדוק

האם מרכיבים מסוימים מתאימים להרכבה בתור מערכת כך שלא יהיה נפילות או בעיות. במילים אחרות מגבר שיסחוב את כל המרכיבים בלי מאמץ , אבל עם איכות טובה. חשוב לי לדעת איך אתם מתאימים המרכיבים.

תודה מראש

פורסם

תודה דרור על צומת לבך.

המגבר שאני מחזיק רשום עליו b52 zl 4140 1400 watt.

הרמקולים של dub 269 2 ways 400watt.

האוטו שלי פיגו 306 שנת 95 .

אני מוכן להשקיע עד 2000 ש"ח.

השאלה בנוסף למה ששאלתי קודם למה חשוב באיזה רכב מדובר ? והאם אתה יכול להסביר לי איך עושים חישובים בכללי לבדוק

האם מרכיבים מסוימים מתאימים להרכבה בתור מערכת כך שלא יהיה נפילות או בעיות. במילים אחרות מגבר שיסחוב את כל המרכיבים בלי מאמץ , אבל עם איכות טובה. חשוב לי לדעת איך אתם מתאימים המרכיבים.

תודה מראש

פורסם
תודה דרור על צומת לבך.

המגבר שאני מחזיק רשום עליו b52 zl 4140 1400 watt.

הרמקולים של dub 269 2 ways 400watt.

האוטו שלי פיגו 306 שנת 95 .

אני מוכן להשקיע עד 2000 ש"ח.

השאלה בנוסף למה ששאלתי קודם למה חשוב באיזה רכב מדובר ? והאם אתה יכול להסביר לי איך עושים חישובים בכללי לבדוק

האם מרכיבים מסוימים מתאימים להרכבה בתור מערכת כך שלא יהיה נפילות או בעיות. במילים אחרות מגבר שיסחוב את כל המרכיבים בלי מאמץ , אבל עם איכות טובה. חשוב לי לדעת איך אתם מתאימים המרכיבים.

תודה מראש

אשמח לעזרה

×
×
  • תוכן חדש...