Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרא ובניו מערכות ואקום| מערכת וואקום סוזוקי סוויפט 88


arale
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב טוב.

 

הרכב אחרי ראש מנוע שעשיתי בעצמי, ועכשיו הצריכה נפלה מ1:13 ל1:5.

הרכב נוסע עם צ'וק פתוח כל הזמן (2K סל"ד).

יכול להיות שבילגנתי את הצנרת.

אני מצרף תמונות של 3 דברים שאשמח לדעת את תפקידם.

בתמונה עם החיצים, החלק שמסומן בחץ התחתון נשבר בעת מתיחת רצועת האלטרנטור, והדבקתי אותו עם דבק אפוקסי.

האם ייתכן וההדבקה לא אטמה באופן מוחלט, ובגלל זה הצריכה גבוהה?

 

שאלה נוספת בנושא מערכת הקירור.

מערכת הקירור היא למעשה הסיבה לראש מנוע..

כרגע, המערכת לא נמצאת אף פעם בלחץ. גם בטמפרטורת עבודה, ניתן לפתוח את המכסה רדיאטור ללא חשש.

יש בריחה של מים מהמערכת, אני חושב שזה דרך צינור העודפים.

ניסיתי לעקוב. מילאתי את המערכת, וכשהרכב הגיע לטמפ' עבודה, הוא פרק עודפים, אין לחץ בצנרת.

אח"כ היה רגע של וואקום (הצינורות נמעכו), והמים במיכל עיבוי נשאבו.

גם לאחר השאיבה, הרדיאטור לא היה מלא לגמרי, ושוב יש צורך במילוי.

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה רבה

תמונה1.jpg

תמונה2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

אין קשר ישיר לבלגון צנרת הוואקום, ולצריכת הדלק הגבוהה.

הסיבה העיקרית,של צריכת דלק גבוהה, היא הנסיעה עם צוק בפעולה, והסלד הגבוהה, של 2000, סיבובים לדקה.

בדוק תפקוד תרמוסטט, וחשד לתרמוסטט תפוס, ולכיס אוויר במערכת הקירור.

 

האם נפלט עשן לבן מצינור הפליטה?

האם צינור עליון ותחתון חמים במידה שווה כאשר הרכב מגיע לטמפרטורת עבודה?

מדוע ביצעת פירוק ראש מנוע מלכתחילה, בגלל שבירת ברגים בסעפת יניקה או בראש? התמונות שצרפת מטושטשות, ולא ניתן להבין דבר מהתמונות שצרפת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום.

תודה על התשובה המהירה.

את הראש עשיתי בגלל שנפרץ האטם.

באותה הזדמנות החלפתי טרמוסטט לחדש (אין לטרמוסטט איזשהו סימן מיקום, הוא פשוט עגול, יכול להיות שלא הנחתי אותו נכוןן?)

ממה שהבנתי מקריאת חומר טכני, צנרת הוואקום מעבירה מידע לדיאפגרמה של הצ'וק, ולכן השחד שלי נפל עליה, אני טועה?

הברגים נשברו במהלך הרכבת הראש, אבל כבר חילצתי אותן והתקנתי אחרים.

 

התמונה הירוקה יחסית היא של איזשהו רכיב שמחובר לחשמל ולצנרת וואקום ויושב על קיר האש, יש לו 3 יציאות, העליונה חשופה.

בתמונה השנייה, החץ העליון מצביע על יציאה מסעפת היניקה שממנה יוצא צינור אל החלק שמסומן בחץ התחתון ממנו יוצא צינור אל הפילטר אוויר.

 

שוב תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אראל שלום רב !

תמונה שווה אלף מילים.

סוזוקי סוויפט, וכן כל הרכבים היפנים, מתהדרים בשלל צינורות וואקום, ולכל אחד קיים תפקיד מיוחד, חשוב או חסר חשיבות, אך שיבוש באחד מצנרת הוואקום, פוגע לרוב בפעולה תקינה של המנוע, בעיקר בסרק.

התמונות דשצרפת לא ברורות דיים, וצנרת הווקום גם כך מסובכת ולא מוכרת, לכן הינך מתבק לספק , תמונות ברורות יותר של הצנרת, והיציאות והחיבורים השונים.

לא הגבת בקשר לסלד הגבוהה שבו אתה נוסע, והצוק הפועל כל הזמן והסיבות לכך, ומדוע זה לא מטופל.

יש צלם גם את התרמוסטט הישן, במידה והוא עדיין נמצא ברשותך.

לא עדכנת לגבי, התחממות יתר, עשן לבן, צנרת מים קרה או חמה, תקינות ונקיון רדיאטור, והחשד לתרמוסטט תפוס, או כיס אוויר לכוד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה זה דגם ההזרקה אז הייתי יכול לשפוך יותר מידע על הנושא, אך לדאבוני זה לא.

מה שכן אני יכול לומר לך לבדוק במערכת המים הוא זה:

ישנם 3 צינורות מים גדולים, ופלאנג ארוך שמחבר בין צינור תחתון ברדיאטור לצינור שהולך לתרמוסטט.

הפלאנג הזה אוהב להרקב ואני אישית שברתי אחד כזה ביד.

בדוק לסימני נזילה באזור הזה.

עוד דבר, כיצד מחוברת כעת מערכת החימום אצלך ברכב? בדקת שאין נזילה מהצינורות המובילים לקיר האש?

עוד דבר, בדוק נזילת מים מפקקים בבלוק שנמצאים בין הבלוק לקיר האש, בדוק זאת כאשר הרכב מונע, יתכן ונזילה משם לא תראה לך בבירור ובגלל זה אתה מפספס אותה.

בדוק לנזילה ממשאבת המים.

אם אתה מאזור חיפה תוכל לקפוץ ואעזור לך לאתר אותה.

הייתה ברשותי סוויפט הזרקה ועזרתי רבות לחבר בעל סוויפט קרבורטור ישנה.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז,

אין נזילות בתוך הרכב, וגם לא בצינורות המובילים לקיר האש.

גם לא בפלאנג' של הטרמוסטט.

משאבת מים די חדשה וגם היא לא נוזלת.

את הפקקי שהזכרת אני לא מכיר.

הייתי שמח לקפוץ, אבל אני מאזור הדרום, אז תודה בכל זאת.

 

צביקה,

אצלם שוב את החלקים מחר באור.

לא הגבתי על הסלד הגבוהה, כי זה סיבת פתיחת השרשור, אני מנסה למצוא את הסיבה לטורים הגבוהים, ולהוריד אותם חזרה לנורמל.

אין חשש לכיס אוויר תפוס, מפני שהמנוע התחממם אחי מילוי במכסה פתוח.

רדיאטור אחרי ניקוי ושיפוץ. אין עשן לבן.

טרמוסטט חדש, כמו שכתבתי, הישן בפח. צנרת חמה (ראיתי את המים ברדיאטור כמעט ברתיחה כשהמכסה היה פתוח).

 

דבר נוסף, כשהמכסה היה פתוח, שמתי לב שמיד כשהמאוורר של הרדיאטור התחיל לפעול, מפלס המים ברדיאטור ירד.

תוכל להסביר לי איזה קשר יש בין פעולתהמאוור שהיא חשמלית, לבין מפלס המים ברדיאטור?

 

תודה רבה

ארלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ירידת מפלס המים, אני מניח שזה קשור לטמפ' פתיחה לא נכונה של התרמוסטט אשר נפתח באותו טמפ' של יוניט מאוורר.

 

לגבי הפלאנג', לא התכוונתי לפלאנג' תרמוסטט. אלא לצינור מתכת שמחבר בין שתי צינורות גומי של מערכת המים, בין צינור מים תחתון ברדיאטור לבין צינור גומי נוסף.

בצע את הבדיקות ברכב חם כדי שתראה בריחת אדים ומים אם יש.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתמונה עם החלק השחור שמחובר לצינורית מצולם ברז וואקום(סלונואיד וואקום).

 

החלק הזה בדרך כלל נשלט ע"י מחשב, במנוע קרבורטור איני יודע כיצד הוא מקבל פיקוד.

 

בהחלט שדליפה ממנו תגרום לסל"ד סרק גבוה ולצריכת דלק מוגברת.!

 

יש לי ניחוש פרוע אך אני לא בטוח, יכול להיות שהסלונואיד וואקום שולט על הקאניסטר(מחזור אדי דלק מהמיכל) אם קיים ברכבך.

 

חפש מישהו עם סוזוקי סוויפט זהה לשלך או נתוני יצרן שרטוט של כל מערכת הווקום ותעתיק לרכב שלך.

אסור שתהיה דליפה כלשהי בוואקום זה גורם לשיבושים כולל צריכת דלק!

 

בוודאי ובוודאי שטעות בחיבורים בצינוריות וואקום/צינור מנותק/קרוע הסל"ד סרק לא יהיה יציב וצריכת הדלק תעלה.

 

 

לגבי מערכת הקירור:

קודם כל תעבור שוב על כל מערכת הקירור חזק את כל הבאנדים ובדוק שאין נזילות.

שנית לאחר מילוי הרידאטור טיבעי שיהיה בו אוויר שצריך לנקז(יש רכבים שהוא מתנקז לבד)

לאחר מילוי הרדיאטור מחדש בימים הקרובים יהיה מעט חוסר בנוזל קירור משום שהאוויר מתנקז.

כל הזמן תוסיף נוזל קירור בימים הקרובים תשלים את החסר שיהיה תמיד בקו הMAX.

אם לאחר מספר ימים עדיין כל הזמן המפלס ירד יש לך בעיה, כניראה נזילה או חדירת נוזל קירור לשמן/צילינדרים.

 

נסה לבצע את הפעולות הבאות כדי לנקז אוויר טוב יותר:

 

שהמנוע קר פתח את הפקק של הרדיאטור.

תניע את המנוע, ותחזיק את הסל"ד קבוע על 3Kסל"ד.

תוך כדי שאתה מריץ את המנוע המפלס נוזל קירור ירד זה יכול לקחת מספר דקות.

ברגע שהמפלס יורד מיד תמלא תוך כדי שאתה מריץ את המנוע.

 

בצע את הפעולה הזו מספר דקות עד שהמפלס יפיסק לרדת, ברגע שהנזול מתחיל לגלוש מיד סגור את הפקק.

 

לעניין השאלה של ירידת המפלס בהפעלת המאוורר:

שהנוזל קירור חם הוא תופס יותר נפח, שהמאוורר מתחיל לעבוד הוא מקרר את הנוזל קירור ולכן הנפח שלו יורד, לשם כך יש את מיכל העודפים שאליו הרדיאטור פורק ושואב נוזל קירור בהתאם ללחץ במערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

בנוסף לעצות שקיבלת מעלי,צלם את הקרבורטור ממבט על ומהצדדים, כאשר בית מסנן האוויר מוסר ממנו, וצלם בזווית שניתן יהיה להבחין בכל צינורות הוואקום הקיימים, ואת כניסת צנרת הוואקום לבית מסנן האוויר, לקרבורטור, לסעפת היניקה, לשסתום חימום בוקר, ולשסתום חשמלי חד כווני למגבר טורים מזגן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה שלום.

אני מצרף תמונות.

בנוסף, יש צינור וואקום שיוצא מהקרבורטור למפלג, אבל הוא במקום אני חושב.

את הברז 3 יציאות הדבקתי עם אפוקסי, יכול להיות שהוא הבעייתי? להחליף אותו?

בבית פילטר אוויר, יש מערכת שפותחת מפסק אוויר קר/ חם. יש על הצינור שמגיע למפסק, שסתום אוויר חד כיווני.

אני חושב שהמפסק תמיד יונק אוויר חם מהמנוע. איך אמור להשתחרר הווקום בצינור, אם יש עליו שסתום חד כיווני?

תודה רבה

לפילטר אוויר.jpg

ברז.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

כמו שכתבתי בתגובתי הקודמת, תמונה שווה אלף מילים !

בתמונה העליונה מימין(תגובה מספר 10, הצינור המגיע ממגביר טורים מזגן, אמור להתחבר לשסתום מזגן, חד כווני, שצלמת בתמונה הקודמת המטושטשת, ולא ישירות לסעפת יניקה.

הצינור וואקום השני החשוף, אכן מתחבר ישירות ליציאה בבבית מסנן האוויר.

בתמונה השמאלית בתגובה 10,למה שאתה הקורא ברז 3 יציאות זהו שסתום הגברת טורים, בעת הפעלת אורות.

בתגובה מספר 11, לשסתום החשמלי, יש לחבר את צינורית הוואקום, של מגבר טורים מזגן, שמחובר כעת ישירות לסעפת יניקה.

שאר התמונות לא רלבנטיות, אם תפתור ותלבר למקום הנכון את הצינורות, שכבר הסברתי לך, תפתור חלק גדול מהבעייה, אם כי לא את רובה.

דווח בהמשך, לאחר הרכבת הצינורות שהסברת, מיותר לציין שקשה מאד להסביר ולפתור בעיות דרך מסך המחשב !

בהצלחה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, תבורך.

 

מה זה המגביר טורים מזגן?

ומה לעשות עם היציאה שהתפנתה מהסעפת יניקה?

דבר נוסף, לשסתום החשמלי, צריך להתחבר מלפנים או מלמעלה? היציאה השנייה נשארת פתוחה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגביר טורים מזגן, כשמו כן הוא, מגביר סלד, בעזרת סולונויד, המקבל וואקום רק בעת הפעלת מזגן בעזרת ברז חשמלי חד כווני, הפותח מעבר וואקום, רק בעת הפעלת מזגן, וסוגר מעבר וואקום, בעת כבוי כפתור המזגן, כל צינור וואקום שלא נזוהה, אך וואקום נמשך ממנו, בעת התנעת מנוע, ומיקומו לא ידוע, יש לחסום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...