Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה פיג'ו 406, חושש מקילומטראז' גבוה


Glarmorgan
שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

במסגרת מסעותי למציאת פיג'ו 406 ראויה אני נתקל בהמון דגמים שנראים מצוין, אולם סוחבים על עצמם קילומטראז' גדול. עכשיו, אני לא נאיבי וברור לי שרכב ממודל 2002 או 2001 רץ על הכביש מספיק שנים וברור לי שעדיף רכב שנסע 70 אלף על רכב שנסע 170 אלף, אולם רציתי לדעת - האם לתת צ'אנס למכונית שעשתה 150-170-200 אלף קילומטרים? האם כשאני רוכש רכב כזה עלי לקחת בחשבון שאני אוטוטו לפני החלפת מנוע? או שפשוט לקחת את הרכב לבדיקה במוסך והיה והמוסכניק אומר שהכל בסדר - לצאת לדרך ולקוות לטוב?

 

תודה על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי כמובן באיזה מנוע, יש שתי סוגים של מנועים ב406 אם אני לא טועה, ה1.8 וה2.0, ה2.0 מנוע יותר אמין ויותר חזק כמובן, בלי בדיקה קשה לבדוק, עדיף לעשות בדיקת קומפרסיה למנוע ולבדוק כמובן , מתי נעשה טיימינג ראש מנוע וכו... וכמובן שורה תחתונה הכל זה עינין של מחיר$

צרפתי זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי עד לפני כחודשיים פיג'ו 407 שעשתה 100,000 ק"מ ואני הבעלים הראשון.

 

 

החליפו שם לא מעט רכיבים, וזה בלשון המעטה כמובן. למזלי, הרכב היה במסגרת אחריות מורחבת והיבואן החליף הכל על חשבונו.

 

מציע לך לקנות באמת רכב שמור שנסע כ- 80,000 ק"מ ותוחזק במוסך טוב.

 

אל תכניס עצמך לבור ללא תחתית.

 

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי יש 406 מודל 2001 עם 200000ק"מ,המנוע מקורי ושקט,לא אוכל שמן,אין קרקושים בתא נוסעים,נוחות באמת מעולה,אני מאחל להרבה רכבים מכל ה"עדות",יפניים,אמריקאיים,ואירופיים,לנסוע ככה אחרי 200000ק"מ וכמעט 10 שנים על הכביש.

בכל מקרה תשתדל למצוא רכב שתוחזק ברמה טובה ולא רכב שחסכו עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה.

אי אפשר לדעת !

ייתכן ובמוסך יגידו שהכל תקין. ומה בעוד חודש?

יילך איזה חיישן שיעלה לך הרבה כסף. טענות לא יהיה לך אל מי לבוא.

הרי לא עושים בדיקת קולונוסקופיה לרכב. אי אפשר לדעת אם איזה דופן בראש מנוע

הולכת להיפרץ או אם הגל ארכובה יתחיל לדפוק עוד חודשיים.

 

אז מה כן ידוע לנו ?

מקריאה רבה פה בפורום עולה שחלקים לאוטו הזה זה לא זול. הרכב מתוחכם ויש בו מה שיתקלקל.

אני עצמי נורא רציתי 406, אני מאד אוהב את הצורה של הרכב ואני חושב שזה עדיין מהרכבים היפים ביותר בשנים האחרונות.

אבל הרפתקאות של כל מיני אחרים הראו לי שלא כדאי לקנות.

 

מצד שני הלכתי על רכב שכולם כולל מכונאים אמרו לי שלא עושה בעיות - לומינה, ושילמתי תיקונים בין 20,000 ל - 25,000 שקלים וכל זה במהלך שנה אחת ! ויצאתי אידיוט.

 

ה406 הוא כבר רכב ישן.

אם תמצא אחת שממש לא נסעו בה הרבה ואני בטוח שיש כזו באיזה מקום. אז אולי שווה וגם זה אחרי הרבה בדיקות.

 

מה שבטוח, בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא 406 עם מנוע 2 ליטר נחשבת אוטו אמין ומוצלח למדי. 150K ק"מ זה לדעתי לא גבוה לרכב משנת 2001 ואם הרכב מטופל כמו שצריך ובבדיקה הוא יוצא בסדר אז אין סיבה לחששות גדולים כל כך.

 

רק קח בחשבון שלא משנה איזה רכב משומש תקנה,יש לו פוטנציאל לתקלות וגם תקלות יקרות (כן גם במאזדה לאנטיס יכולות להיות תקלות :wink:). ככל שהרכב שמור יותר ומטופל טוב יותר כך יורד הסיכוי לתקלות משמעותיות.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - המון תודה על התשובות.

 

אני מתייחס באופן ספיציפי למנוע. ברור לי שאין תעודת ביטוח ושיומיים אחרי שאני מעביר את הרכש יכול להיות איזה קצר או בעיה אחרת. פשוט חששתי להכנס להרפתקה עם מנוע חרוך, אבל מהתגובות אני מבין שכל עוד הרכב עובר כראוי בדיקה של מוסכניק (שוב, אין ודאות, אבל מנסים להתקרב...), אפשר לקחת בשקט, גם אם נסע 180-200 אלף.

 

עזבו עכשיו את הבעיות שאולי יתעוררו בחלונות החשמל - אני מדבר ספיציפית על המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב מאוד גם אופי הנסועה - קח בחשבון שרכב שעשה 170K ק"מ בנסיעות בינעירוניות, מצבו טוב לאין ערוך מרכב שעשה 70K בנסיעות קצרות בתוך העיר (מבחינת מנוע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

406 אוטו נהדר. הכרתי אחת שעברה למעלה מ-240 אלף ק"מ עד שנגנבה :x

הבעיות והדגשים - גיר אוטומטי שנוטה לעשות בעיות, ריפודי דלתות שנושרים ולהקפיד על טיימינג בזמן ובמקום אמין.

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...