Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

בבעלותי טווינגו שנת 96 ויש לי מספר שאלות ברשותכם:

 

1.הגיע זמן החלפת המצבר ברכב. להבנתי אני צריך 55A ומבדיקה במספר מקומות מצאתי כי המחיר לשנפ או וולטה יהיה באיזור ה-700+ ש"ח, אך באוטודיפו קיים גם מצבר מסוג Hi Enregy, שמחירו כ-400 ש"ח - האם תוספת המחיר לשנפ/וולטה מוצדקת?

 

2. ברצוני לבצע כמה רענונים לרכב, כגון חוטי הצתה, פלגים ופילטר אוויר (שמן ודלק אעשה במוסך):

כיצד ניתן לדעת האם הפלגים והחוטים גמורים?

אילו פלאגים וחוטי הצתה מתאימים לי והיכן ניתן לרכוש בת"א?

האם חובה עלי לקנות פילטר אוויר במוסך רנו או שניתן להזמין בחנות כלשהי בת"א?

 

3. פילטר האוויר המקורי ספוג בריח דלק - מה יכולה להיות הסיבה וכמה היא חומרה (אם בכלל)?

 

 

תודה רבה.

פורסם

בקשר למצבר, תעשה חיפוש. הסברתי כבר בכמה שרשורים על היי אנרג'.

 

יש כרגע באוטודיפו את סדרת המצברים החדשה וולטה, הנקראת וולטה+, אלה מצברים עם תוספת של סגסוגת כסף בעלי שנתיים אחריות. כרגע הפרש המחיר בינו לבין הוולטה/שנפ הרגילים הוא מזערי ויש לך 30 אחוז הנחה, 55A של וולטה+ ייעלה לך באזור ה 700 ש"ח.

פורסם

תודה איגור,

ראיתי שכתבת כי הוולטה ו-היי אנרג'י מיוצרים באותו המקום אך פחות איכותיים - כיצד זה בא לידי ביטוי והאם זה משמעותי כ"כ?

 

הייתי באוטודיפו - הוולטה+ עולים כ-740 ש"ח בעוד השנפ עולים כ-700 ואכן אלך על הוולטה+ במקרה זה.

 

כמו כן, האם החנות אוטומור מומלצת? ראיתי שם מחירים אף זולים מאוטודיפו (גם עבור מצברים בעלי 20 חודשי אחריות).

 

 

כמו כן, אשמח לתשובות לגבי שאר השאלות שלי.

 

תודה.

פורסם

יש לך וורטה באותו מחיר -הוא הכי מומלץ.

יש ביד2 מצברים חדשים באזור ה200 שקל שווה לבדוק וגם לעשות סיבוב אצל מוכרי מצברים.

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-carbattery&db1517005=1517022

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ההיי אנרג'י והוולטה אכן מיוצרים ע"י אותו יצרן - וולקן.

 

תשיג ממישהו כרטיס מועדון של אייס/אוטודיפו, ותקבל עוד 5 אחוז הנחה, והוולטה+ יצא לך ב 700 ש"ח שזה מחיר לא רע למצבר בעל 24 חודשי אחריות.

 

ההבדל בינהם הוא מאוד משמעותי, ההיי אנרג'י הוא מצבר פשוט, כמובן שהוא עדיף על המצברים הסיניים והמצברי מדבקה, אבל הוא לא ברמה של הוולטה/שנפ, בעל אורך חיים קצר בהרבה אך גם המחיר שלו בהתאם.

 

אני מאמין שאתה יכול למצוא מצברים במחיר זול יותר מאשר באוטודיפו,אני לא יודע היכן עוד משווק הוולטה+ כי הוא חדש בשוק.

 

בקשר להמלצה של המצבר יד2, אני אישית לא הייתי הולך על מצבר כזה, כי זה חתול בשק.

פורסם

לגבי מצבר - ממליץ בחום להתקשר לטלרון, יבואני Varta, ולבדוק מחיר בקנייה ישירה מולם.

מספר הטלפון - 08-9292278.

 

לגבי יתר החלפים - אני מטפל בטווינגו במוסך מורשה. מניסיוני קשה מאוד למצוא חלקים לרכב

הזה מחוץ למוסכים (וגם אז, הרבה פעמים מדובר בחלקים מקוריים/חליפיים שמגיעים ממחסן

קרסו למוסכים הלא מורשים לפי הזמנה כשטווינגו מזדמנת לשם, ועולים כמובן אותו דבר).

 

עם זאת, אם אתה בכל זאת מצליח למצוא מקור לחלקים שאינו דרך היבואן, אשמח לדעת :-)

פורסם

מצבר וורטה 55 אמפר

http://www.e-shetach.co.il/pl_product~VR2-056rl-01DJ~31~0.htm

 

אני רכשתי ממנו בעבר עם משלוח עד הבית.

שרות טוב.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

תודה, אבדוק את טלרון מחר, אחרת כבר אקפוץ לאוטודיפו - יש לי את כרטיס ההנחה שלהם.

 

רועי, לגבי הפילטר הנחתי כי אצטרך לקנות דרך היבואן, אך מה לגבי מצתים וחוטים - אתה מטפל בעצמך או שהכל דרך מוסך מורשה ואם כן, היכן?

 

תודה

פורסם

בהתחלה טיפלתי במוסך ליטל (פיז'ו-סיטרואן), והם פשוט הביאו את החלקים מקרסו.

אחרי שמנהל המוסך עזב, עברתי ל"מכונן", מוסך מורשה לגמרי לא רע לא הרחק משם

ברחוב ישראל ב"ק. למיטב ידיעתי אין להם בעיה להשיג גם חלקים חליפיים זולים יותר

כשמבקשים.

 

אם אתה קופץ לשם, דבר עם מנהל המוסך (אייקה), ותגיד לו שאני שלחתי אותך (טווינגו

סגולה, למקרה שאינך יודע). לא בטוח שזה יעזור, אבל בטח לא יזיק :-)

 

לגבי המצבר - אם אתה לא מצליח לקבל מטלרון מחיר טוב, שלח לי ה"פ ואנסה לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...