Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ב)לוג ההתקנה שלי - שרשור מתעדכן + תמונות


dannyg
שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים לכולם,

 

בסיומו של שרשור הפרידה שלי "סופה של תקופה - פרידה מהמערכת שלי" הבטחתי שבקרוב יתחיל לו פרוייקט חדש, אז לאחר תקופה ארוכה של יובש בגלות ומכיוון שנגמרה תקופת האבל וצריך להתחיל לעבוד ובעיקר כי נמאס שאין מוזיקה ברכב, אני חושב שהגיע הזמן להתחיל משהו חדש.

 

אז למה בעצם קראתי לשרשור הזה (ב)לוג ההתקנה שלי? אני חושב שלכולנו כבר די נמאס מתמונות ושרשורים סתמיים של בניות ללא הסברים ותובנות (לפחות לותיקים שבנינו). כן, זה כיף ונחמד לחלוק את ההתקנות\בניות שלנו ואת השמחה מהתוצאה עם שאר חברי הפורום ואין ספק שהפורום הזה ברובו מפרגן על אחת כמה וכמה לאנשים שצמחו מתוכו. אבל, לטעמי (ואולי זה רק אני), הערך המוסף המתקבל מהשרשורים האלו נמוך, אף אחד לא באמת לומד מהם משהו חדש.

 

ברוב השרשורים הקודמים שלי תמיד השתדלתי להסביר למה ואיך ? על מנת שגם אחרים יוכלו ללמוד, הפעם החלטתי לנסות ולקחת את התר'ד שלי צעד אחד קדימה ולא להסביר בגמר הפרוייקט אלא לשתף תוך כדי, המטרה של השרשור הזה היא למעשה תיעוד מלא של כל הפרוייקט ברכב שלי תוך נסיון שלי או של אחרים להסביר או אפילו לעורר דיון סביב למה ואיך? כל שאלה תתקבל בברכה, כל דיון רצוי ומקובל. מי יודע אולי אפילו נשאב רעיונות או הצעות מתוך השרשור הזה וניישם אותם בפרוייקט שלי או של אחרים.

 

אני מקווה שנצליח לשמור על תרבות דיון עניינית וטובה, אני אשמח אם כל הותיקים מלאי הנסיון יקחו בו חלק, אם השרשור הזה יתנהל בצורה מיטבית כולנו נהנה ונלמד ממנו ואם לא לפחות נהנה מתמונות של הרכב שלי. :-)

 

מיותר לציין שעל הפרוייקט ינצח האחד והיחיד יוסי alpine מסדנת ECA.

 

על תקן "חברת חשמל" בפרוייקט הזה ינצח האיש האלטרנטור והמוסך, חבר פורום יקר, צביקה shorlakk, עוד הסברים בהמשך, ביינתים המון תודה על הכל.

 

כמובן שיש ויהיו עוד רבים טובים, אל דאגה, אף אחד לא ישכח.

 

אז איפה בעצם מתחילים? אני חושב שההתחלה צריכה להיות בפירוט הציוד והרכב, לקח לי הרבה זמן לאסוף את כל הציוד ובעיקר להחליט איזה ציוד, אני אנסה לתעד ולהסביר למה כל רכיב נבחר, מה המטרה שלו בפרוייקט וכיצד יחובר, תמונות כמובן יועלו בהמשך ולאורך כל הפרוייקט.

 

אז קצת על הרכב, אפשר להגיד שקצת גדלתי מאז היונדאי הקטנה שלי, את הפרוייקט הנוכחי תלווה סובארו B4 (סאדן) שנת 2001, רכב גדול עם מספיק מקום לדחוף את כל השגעונות שלי, בוא רק נקווה שהוא עדיין "יסחוב" אחרי כל זה.

 

פירוט הרכיבים + תמונות בהמשך, ביינתים הערות והארות יתקבלו בברכה.

 

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 571
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אווווו, מזל טוב לרגל פתיחת השרשור בעל הפוטנציאל להיות השרשור הארוך והמושקע ביותר בתולדות הפורום :lol:

 

יאללה, שיהיה לכם המון בהצלחה!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף מישהו הרים כפפה שלדעתי בודדים בכלל חשבו עליה.

אשמח לראות הכל, מאחל התקדמות מהירה, ובעיקר מקווה להשכיל.

יאללה קדימה!

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב דני.

 

אני כבר מתחיל להנעל על רכב גם כן - אבל יש לי עוד "קצת" זמן עד שאחזיר את רכב הליסינג.

 

לבינתיים יש לי הרבה זמן לשיעורי בית.

 

אמנם הפרוייקט שלך רק מתחיל -אבל אם כבר החלטת על הרכיבים, למה אתה לא מפרט עליהם?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי,

 

החלטתי כבר על רכיבים אבל מכיוון שהרשימה ארוכה והזמן לכתוב (אני גם עובד אחרי הכל) קצר בחרתי להתחיל את התר'ד ככה ולעדכן אותו בהמשך היום, בקרוב תעלה רשימת רכיבים מסודרת. :)

 

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה דני, בהחלט יהיה מעניין!

מקווה שנוכל לעזור בחכמה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני המון המון בהצלחה עם הפרוייקט החדש, אני אישית למדתי המון ובעצם את הכל מהפורום הזה,

נכנסתי לתחום דרכו וכרגע אני מחזיק בציוד סביר שלא מבייש אף אחד .

אין כמו הפוסטים האלו שמסבירים לך כל צעד וצעד לגבי ההתקנה של המערכת אני עצמי מחכה לרכב חדש פיג׳ו 308

שצריך להגיע עוד חודש לכן רעיונות להתקנה מצד פוסטים כאלו תמיד יתקבלו בברכה

 

מחכה לפירוט של הרכיבים ולתמונות, בהצלחה בהמשך הדרך אורי.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

! תוציא את הנשקים הכבדים !

אלעד

 

בהחלט כבדים...

 

בהצלחה בפרוייקט, אני מקווה שתגיע לרמת הסאונד והתוצאה הסופית הכוללת שאתה מכוון אליה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני שפע מזל טוב!!!

 

שיהיה לך המון המון בהצלחה בפרוייקט האדיר הזה.!!!

 

אני מקווה שהעדכונים יהיו מהירים,כי אני סקרן ממש....

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אווווו, מזל טוב לרגל פתיחת השרשור בעל הפוטנציאל להיות השרשור הארוך והמושקע ביותר בתולדות הפורום :lol:

 

יאללה, שיהיה לכם המון בהצלחה!

 

איתמר.

 

לגבי מושקע (אולי) לגבי ארוך... סליחה כבר תפוס (ע"ע ההתקנה של ישראל.)

 

לדני,

אני לי ספק שזה הולך להיות תרד מעניין ביותר,

אני בטוח שהרכיבים שם לא יהיה פחות ממעולים.

 

בהצלחה ענקית

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, אז אפשר להמשיך, להלן רשימת הציוד:

 

HU: כפי שרובכם יודעים, ברכב הקודם שלי עברתי כמה יחידות ראש עד שלבסוף ננעלתי על ה-DVI-9990 מבית Alpine, או בשמו המוכר F#1 Status, מדובר ביחידת ראש נטו שקוראת CD ו-DVD, את כל פעולות העיבוד השונות מבצע הפרוססור המתלווה אליה, ללא הפרוססור מדובר במעצור דלת\משקולת נייר ושום דבר מעבר מכיוון שאין למכשיר הזה DAC פנימי, כל המטרה של יחידת הראש הזאת היא קריאת דיסקים בלבד בצורה האיכותית ביותר והעברת המידע בצורה דיגיטלית לפרוססור על מנת למנוע המרות Digital>Analog בדרך.

 

Processor: את עבודת העיבוד מבצע הפרוססור PXI-H990, גם הוא שייך לסדרת F#1 Status מבית Alpine, למעשה ללא הפרוססור הזה יחידת הראש לא שווה כלום מכיוון שהיא פשוט קוראת דיסקים אבל אין לה לאין או איך להעביר את המידע ללא הפרוססור, כמובן שמיותר לציין שהפרוססור תומך 4WAY אקטיבי מלא ועוד מגוון גדול של פצ'רים, ביחד עם יחידת הראש מדובר באחד השילובים הטובים בעולם.

 

Monitor: אחד הפריטים שהיה ממש חסר לי בסט-אפ הקודם הוא המסך אשר משלים את סט ה-F#1 Status שלי ה-TMI-M990, ברכב הקודם פשוט לא היה מקום בשבילו, ברכב הזה החלטתי שאני לא מוותר ורכשתי לי אחד, למה חסר? האמת, לא מעניין אותי לראות DVD ברכב, אבל המסך הזה לא רק נועד בשביל זה, הוא יודע להתממשק לשאר הרכיבים (יחידת ראש + פרוססור) ובעזרת כבל מיוחד לתת לי למעשה שליטה מלאה על יחידת הראש פשוט במסך גדול בהרבה יותר, עד היום את כל הכיוונים הייתי צריך לעשות על המסך הפצפון של יחידת הראש, מהיום והלאה אפשר לכוון בעזרת המסך, לצערי לא מדובר במסך Touch ולכן מלווה אליו שלט משלים, כמובן שגם DVD ניתן לראות בעזרתו.

 

Amplifiers: אני חושב שמיותר לציין למה, המגברים שנבחרו לפרוייקט הם סדרת VA מבית Celestra, על הוופרים ומידים ינגנו זוג VA210 על הטוויטרים ינגן VA250, על הסאבים ינגן מגבר ה-DA2K של Celestra, אני בטוח שרבים בטח שואלים למה Class D ולא A\B לסאבים? הסיבה מאוד פשוטה, היו לי הרבה לבטים בנושא עד שלבסוף התייעצתי עם Guiseppe הבעלים של Celestra, ההמלצה שלו הייתה מאוד ברורה, לדעתו כשמדובר בסאבים ההבדל בין Class D ל-A\B לא שמיע, הוא טוען שעדיף לחסוך סוללה\מצבר\אלטרנטור למגברי Class A/B שיגבירו את הסט-אפ הקדמי מאשר לטחון את המצבר על מגבר קלאס A\B לסאבים ואז להישאר ללא מערכת חשמל לסט-אפ הקדמי, הנטייה שלי להסכים איתו הייתה ברורה, אחרי הכל 3 מגברים מסדרת VA הם כ-90+ אמפר ללא הסאבים.

 

Speakers: גם פה אני חושב שאין הרבה מה להסביר, הרמקולים שנבחרו הם מבית SEAS, המידים יהיו RM120 והטוויטרים RT27F הסאבים (זוג) יהיו SW300, לגבי הוופרים אני עדיין מתבלט בין אלמנט 8" ה-RW220 לבין אלמנט 6.5" ה-RW165, יש לי חשש מסויים שזוג סאבים וזוג אלמנטים 8" פשוט ישברו את הרכב ללא טעם, הצעות מישהו?

 

Insulation: אם יש דבר אחד שלמדתי על בשרי מהרכב הקודם זה כמה איטום עוזר ומשפר, אין דרך להתחמק מזה, האוטו הוא פשוט חר* של סביבה לאודיו, לאחר סבב בדיקות החלטתי לבחור במוצרים מבית Second Skin Audio, גם פה החלטתי לא לחסוך והלכתי על כל הקופה, רכשתי Damplifier Pro + Luxury Liner Pro + Spectrum + Over Kill Pro + אביזרים משלימים, עוד על חומרי האיטום השונים נרחיב בהמשך, רק אומר כאן שהמטרה היא לאטום את כל הרכב ולא רק דלתות כמו שנהוג.

 

Wiring: חיווט, האמת? גם אני כמו רובנו פה מאמין שמדובר בוודו ולא מעבר ובכל זאת בגלל שכבר השקעתי כל כך הרבה החלטתי שעוד קצת לא יהרוג אותי, בחרתי בחיווט מבית KnuKonCeptz כאשר כל החיווט ברכב (מתח\רמקולים\RCA וכו') יהיה מהסדרות הגבוהות ביותר שלהם, חיווט הרמקולים שנבחר הוא KL3, חיווט המתח שנבחר הוא 0/4/8G מסדרת Kolossus Fleks, ה-RCA שנבחר הוא מסדרת mKs, וכמובן שיש עוד מגוון של אביזרים משלימים שנדבר עליהם בהמשך.

 

Sleeving: בשביל מראה אסטטי מחוזק החלטתי שכל החיווט באוטו יעטף בשרוולים ייעודים מבית TechFlex ולכן התחדשתי במגוון שרוולים מסדרת Flexo PET אשר ילוו אותי ובעיקר את יוסי במהלך ההתקנה.

 

Battery: מצברים הם חלק לא פחות קריטי בהתקנה ורובנו בוחרים לא להשקיע בו, החלק השני פשוט קונה מגברי Class D :p, גם פה החלטתי לא לחסוך ובחרתי במוצרים מבית Kinetik Audio, לאחר התייעצות איתם ועם אחרים פה בפורום הדגם שנבחר הוא HC1400, כמובן שלא הסתפקתי במצבר אחד ורכשתי שתיים, המטרה היא להחליף את המצבר בתא המנוע ולהוסיף עוד אחד בבגאז' קרוב למגברים ושאר הציוד.

 

Alternator: אז מה שווים זוג מצברים ללא אלטרנטור משדורג ומחוזק? בעזרתו האדיבה של צביקה shorlakk והצוות הטכני המדהים שהוא מחזיק במוסך שלו התחדשתי באלטרנטור Custom Made אשר מוציא כ-140~ אמפר, לא מדובר במוצר מדף, צביקה נדרש פה לבנות אלטרנטור חדש לגמרי ולהתאים אותו לרכב שלי, פעולה לא פשוטה בכלל, עוד מדידות והסברים יבואו בהמשך, ביינתים רב תודות.

 

אז זהו לביינתים אני מקווה שלא שכחתי משהו :idea:, יש עוד מגוון קטן של אביזרים שמצטרפים להתקנה עליהם נפרט תוך כדי, תמונות בהמשך. :D

 

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...