Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ב)לוג ההתקנה שלי - שרשור מתעדכן + תמונות


dannyg
שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 571
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כפי שאתם רואים, יוסי גם נאלץ לתקן שלל נזקים שנעשו מהתקנה קודמת.

 

לגבי המפגש מחר, ישראל זה קצת בעיה לנהוג באוטו בלי כיסאות למפגש, אתה לא חושב?

 

תהנו מהתמונות, דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרוייקט מטורף, עבודה יוצאת מן הכל. כל הכבוד.

כיף לראות דברים כאלו.

שני, שאלה לי אליך.

האם האיטום הנוזלי יותר קל מאיטום יריעות? אתה יכול להעריך כמה ק"ג נוספו למרכב בגלל פרויקט איטום שכזה?

under construction...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון - האיטום הנוזלי מאוד מאוד קל לעבודה - אני לפחות מכיר את הדיינא-שילד של דיינאמאט

 

אבל עבודות ההכנה שאתה צריך להכין לבידוד נוזלי\תרסיס הן העבודה הקשה באמת - אתה צריך לנקות את הרכב, לפנות הכל מהאזור בו אתה עובד עליו - אם זה באזור שבו אתה לא יכול לפרק את השמשה למשל אתה צריך להדביק ניילונים וכנ"ל גם לגבי אזור שיש בו שטיחים ופלסטיקים שאתה לא מעוניין לפרק.

 

אם שמת לב - יוסי פירק לו אפילו את הפנסים האחוריים של הרכב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לומר - השקעה מטורפת ומעולה :-D

מה העלות של החומר הנוזלי? יש לי בעבודה את כל הציוד הדרוש להתזה כך שזו בהחלט אופציה מעניינת לעתיד.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה אתה יודע באיזה "חומר" הוא משתמש?

יוסי, בעמוד הראשון דני פירט בצורה יוצאת מן הכלל אודות כל החומרים שבשימוש, בינהם גם הספקטרום.

 

 

דני - לא היה לי ספק לרגע והכל זאת הופתעתי כמה עבודה מושקעת ברכב, וכמה פרפקציוניזם טהור,

השילוב של הנכונות להשקעה כמעט ואין סופית הן ברמת התכנון, והן ברמה הכספית (רכיבים חומרים וכו') בשילוב עם מתקין מנוסה שמכיר ויודע את העבודה בצורה מושלמת.

 

יהיה זה הימור בטוח להגיד שהרכב הזה יהיה מבין היותר מרשימים ברמת הירידה לפרטים.

כל הכבוד תמשיכו ככה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמדובר ב"חומר" טוב, התוצאות מדברות בעד עצמן.

 

פשוט מעורר השראה. היקף ההשקעה, החשיבה על הפרטים וחוסר ההתפשרות. כמו שצריך!

 

בהצלחה וממתין כמו כולם להמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...