Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערב שכולו מיטו


אלעד
שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראשית, תודה לאלעד על הערב המהנה... :wink: ותודה גם לחברת החשמל שהחליטה לסגור את האיילון ואת רוקח בחצות הלילה ואפשרה לנו לבחון את המיטו בתנאי פקקים :-(

 

התרשמתי מהיכולות הגבוהות של המיטו, המנוע עושה את העבודה היטב, הפתעה לחיוב מכל הבטי השילדה וההיגוי - אחיזה גבוהה, turn-in חד ומהיר, תת-היגוי שמופיע מאוחר מהצפוי וישבן שקופץ בחביבות ואינו מופרע ע"י בקרת האחיזה אלא אם הנהג נרדם.

 

מנגד ההגה באמת מת, אין ספק שבתור הגה פלייסטיישן הוא איכותי יחסית ועדיף על הגרסא הפיאטית, אבל לא מעבר לכך. גם מצבי N/A מרגישים קצת חסרי טעם אחרי נהיגה ב-D ... ומצד שני גם באינפיניטי המנוע מרגיש חלש כשמכבים את מצב SPORT... ככה זה, מתרגלים למשהו טוב קשה אחר כך לרדת מזה. צרות של עשירים.

 

בגדול הרכב בהחלט מסוגל לספק הנאה לנהג תובעני, יחד עם זאת משהו בחבילה קצת שטחי, הריגוש הוא מיידי וחולף... אני לא חושב שהמיטו תגרום לנהג לשבת בחנייה ולחייך לעצמו אפילו לפני ההתנעה כמו שה-147 למשל מסוגלת. ומצד שני, מן הסתם ה-147 היא שיוצאת דופן כאן, רוב המכוניות לא באמת עושות את זה, רוב הנהגים לא באמת מחפשים את זה (או לא חושבים על זה בכלל) ובראייה פחות רגשית התמורה למחיר בהחלט מצויינת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר לשאול, כיצד יצא שקיבלת אותה לנסיעת מבחן/לילה מבחן?

קרא את תגובתו של אביעד.

מה קרה, איזור חיוג 04 היה רחוק מדי??

אתה לא משקיע בי.

 

בפעם הבאה קריאה לחבר'ה. :wink:

 

על זה שלא טרחת להגיע לכיווני אתה עוד תשלם (פעם הבאה תעביר דירה בבגאז' של ה 146)! :twisted:

יאללה, די לבכות. בנסיעה הבאה גם אתם תקבלו את חלקכם. לפחות הפעם זה יהיה קל, שניים מתוך שלושה נמצאים ב-04. חוץ מזה, אותם שניים גם סירבו לקחת סיבוב ב-146 למרות שהצעתי להם יותר מפעם אחת, אז אל תייללו לי עכשיו.

זה השדרוג הבא אחרי מכירת חיסול של הקטנוע וה-146?

:-)

לצערי, כנראה שלא. המיטו היא חבילה מעולה, אבל חסרות לי כמה תחושות שיש ב-147, ולכן היא עדיין נשארת היורשת של ה-146.

ואם כבר הזכרת את הקטנוע, אז הדרך חזרה לסוכנות לקחה לי שעה. לשם השוואה, הקטנוע עובר את אותה הדרך בדיוק באותן שעות בפחות ממחצית הזמן...

ראשית, תודה לאלעד על הערב המהנה... :wink:

תודה לך על שהצטרפת אלי :-)

 

וכמובן, תודה גם לכל שאר המגיבים שלא התייחסתי אליהם בתגובתי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי מהכתיבה - אך גם מתגובתו של ערן שהכניסה את הדברים לפרופורציה נכונה לטעמי. מספר נקודות שלא הובלטו;

-נוחות הנסיעה של מיטו, גם על גלגליה הסטנדרטיים, בעייתית. מאד.

-ההגה במצב D במיטבו בכבישי הרים, עד מהירויות בינוניות, אך מירכוזו החזק מדי ומשקלו המלאכותי גורמים לאי נוחות בנסיעה בכביש המהיר, שם העדפתי את מצב N.

-מהלכו של מוט ההלוכים ארוך מדי והוא קל וחסר תחושה כבמכונית קוריאנית.

-המנוע אכן מרשים(אהבתי את הבטוי "גיבור"), אך הוא חסר נשמה וצליל ראוי. בימינו קל מאד להנדס סאונד של מנוע(אגב, ב-MX5 המקורית, NA בנפח 1.6, מאזדה השתדלו שהמנוע יפיק צלילים שיזכירו במשהו מכוניות ספורט בריטיות של פעם).

בנוסף, לקראת הקו האדום הוא מתחיל לאבד נשימה.

 

לגבי 147, זכיתי לנהוג בכל הגרסאות, כולל ה-GTA זצ"ל(מכונית נהדרת שמורידה 250 כ"ס לגלגלים הקדמיים באופן מרשים). למרבה הצער, מיטו אינה משתפת את הנוהג בה באותה רמה של אינטימיות ותקשורת. לא דרך ההגה ולא דרך המושב.

 

ולחובבי המיטו, אני מקוה שדגם התלתן ירוק עם מנוע מולטיאייר 170 כ"ס יציג את השיפורים הנדרשים מעבר לביצועי קו ישר, שהינם מצוינים גם כיום.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה כדי שתיהיה ספורטיבית יותר תצטרכו לחכות לGTA שעדיין לא בטוח אם תצא (בגלל ביטול הפרוייקט) ואם כן זה יהיה באיחור משמעותי. אני לא מאמין שהגירסת Multi-Air תתן את כל השינויים האלו מהסיבה שהם מכוונים להתעסק רק בכח מהמנוע ולא בשאר הרכיבים.

במידה וכן תצא הMito GTA יהיה הרבה למה לחכות כי אין היום יותר מידי מכוניות מיני שיכולות להוציא 250 כ"ס ואני מאמין שזאת תיהיה באמת מכונית מיוחדת, אך התמכור כנראה יהיה גבוהה ואני מעריך שבסביבות ה250 אלף ש"ח.

וזה רק אם באמת יחליטו להחזיר את העבודה על הGTA.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

גם מצבי N/A מרגישים קצת חסרי טעם אחרי נהיגה ב-D ...

 

הם חסרי טעם אם יש לך דלקן. לפי הבדיקות שלי, מצב N חסכוני מ D ב 20 אחוז בערך. אז בפקק אני משתמש ב N.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...