Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשמתם בציניות או לא, אבל הכביכול 30% האלה שהוא עושה לך, הוא עדיין לא קרוב ללהפסיד עליך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך הגעת ל15-16 אלף ? אני ממש לא יודע .

אבל שהיה בהצלחה .

רכיבים טובים אני הייתי מוריד את ה2 סאבים ואת הסיירה .

מכיר את הציוד של תומר מקרוב .

פורסם

"החזקת" את הסוד +- יומיים !! יפה, ציפיתי שתישבר קודם.

 

ממש בחיני-חינם..

 

ועכשיו ברצינות. אפשר להרכיב סטאפ טוב יותר וחזק יותר מבחינת SPL (בפועל !! - כי לא משנה שבחרת סאבים מפלצות אם המגבר ומערכת החשמל לא יעמדו בעומס.) בסכום הזה. לא מדובר בתקציב גדול למערכת SPL רצינית ולפי התיאור שלך לא התייחסת בכלל לבעיית הזרם במערכת שכזו. אם אתה ו/או המתקין שלך חושבים שתוכלו לספק את הסאבים הללו עם מערכת חשמל סטנדרטית, אתה/אתם חיים בסרט.

 

עשה לעצמך טובה ולפני שאתה סוגר עניינים תבדוק מה יכולים להציע לך המשווקים והמתקינים כאן בפורום. אני לא אומר לך למי לפנות כי יש רבים וטובים ואני לא רוצה לשכוח אף אחד.

 

מה שכן, אני מציע שקודם להתקנת המערכת תפנה למשתמש בשם SHORLAKK ותבקש הצעת מחיר לאלטרנטור מחוזק לרכב שלך. אם אתה כבר משקיע ובונה מערכת SPL, תשקיע נכון.

...CASKA for life

פורסם
"החזקת" את הסוד +- יומיים !! יפה, ציפיתי שתישבר קודם.

 

ממש בחיני-חינם..

 

ועכשיו ברצינות. אפשר להרכיב סטאפ טוב יותר וחזק יותר מבחינת SPL (בפועל !! - כי לא משנה שבחרת סאבים מפלצות אם המגבר ומערכת החשמל לא יעמדו בעומס.) בסכום הזה. לא מדובר בתקציב גדול למערכת SPL רצינית ולפי התיאור שלך לא התייחסת בכלל לבעיית הזרם במערכת שכזו. אם אתה ו/או המתקין שלך חושבים שתוכלו לספק את הסאבים הללו עם מערכת חשמל סטנדרטית, אתה/אתם חיים בסרט.

 

עשה לעצמך טובה ולפני שאתה סוגר עניינים תבדוק מה יכולים להציע לך המשווקים והמתקינים כאן בפורום. אני לא אומר לך למי לפנות כי יש רבים וטובים ואני לא רוצה לשכוח אף אחד.

 

מה שכן, אני מציע שקודם להתקנת המערכת תפנה למשתמש בשם SHORLAKK ותבקש הצעת מחיר לאלטרנטור מחוזק לרכב שלך. אם אתה כבר משקיע ובונה מערכת SPL, תשקיע נכון.

לא רציתי להגיד את זה אבל כל אחד פה זורק משהו לא טוב על המערכת גלל "אינטרס" אישי שלו, תעשו טובה תאחלו במזל טוב וסאלאמת.

פורסם

הוא התכוון שתשדרג את מערכת החשמל במקרה הזה... והוא צודק...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...