Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי מקפרסין !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בשעה 01:00 חזרתי לארץ הקודש !

דבר ראשון הייתי רוצה להכתיר את קפרסין כארץ המכוניות המשופרות .

כל אוטו שני/שלישי היה עם בודי קיט כמעט מושלם + דוד פתוח +כונסים ( תמונות בהמשך )

 

כמי שאתם יודעים/לא יודעים בקפרסין נוהגים בצידו השמאלי את הכביש ! אבל חפיף כמו שאבא אומר "יהיה להם קשה בהתחלה אבל הם יתרגלו ." :D

הכל התחיל יפה היה קצת קשה במעגלי תנועה שלהם אבל הסתדרנו . הגענו למלון פרקנו את האוטו ( פורד פוקוס ) לקחנו את ציוד הסקי והתחלנו לעלות על ההר לכיוון TRODOSS הבעיה בקפרסין היא שהכביש בהר הוא כה מפותל שלא רואים מה מגיע מהצד השני ובנוסף לזה הכביש הוא חד נתיבי בהרים כך שאם מגיע אוטו מהצד השני קשה לעבור .

בכל אופן חזרה לסיפורנו אנחנו עולים בהר ופתאום מאחורי אחד מהסיבובים ג'יפ מגיח כאשר הוא נמצא בצדו השמאלי של הכביש כלומר בצד שלנו !! אבא מהר מושך את ההגה ימינה ( מתוך רפלקס ) הנהג בג'יפ גם מושך את ההגה שמאלה על מנת לחזור לנתיב שלו אבל היה מאוחר מידי והתמונות הבאות יראו לכם את השאר ....

 

norm_C052D6E08B8046FAA9F0DE82D32A5E35.JPG

 

norm_B35FACF79E8542118069130F828D9AA2.JPG

 

norm_D1A39A7ABB1942EDA2A58C696FA3272C.JPG

 

norm_616535086D6F41578EFA149928348271.JPG

 

בשלב זה אתם בטח נזכרים שהצהרתי על קפרסין בתור ארץ המכוניות המשופרות אז הנה לכם כמה מדוגמאות הרחוב ה"פשוטות" יותר :

 

norm_567B423F60A249269472AA80D1D0EA13.JPG

 

norm_BA1F15F001F64B99BAA57421F84A8ACC.JPG

 

norm_7EF5E8AF181A4FC6B9A159530679EF4E.JPG

 

norm_132C82D6F7414E0C95503FD1B08C64EE.JPG

 

norm_C3B962952B5F41B09EDE83C5316CB079.JPG

 

norm_6904A20A578348588B9CC88873396FF7.JPG

 

norm_7597A65349F249D0B38810CE6B347F57.JPG

 

והנה משהו קטן לקינוח

 

norm_F48846AEE72F47CEAA4498C85D5B60BD.JPG

8)
פורסם

שחכתי להגיד אבל המשטרה שם היא הכי נחמדה שפגשתי בחיי !

בכלל כל האנשים שם מאוד מאוד נחמדים ועוזרים בכל מה שהם כולים .

לא היו נפגעים בתאונה בגלל שהיא התרחשה במהירות נמוכה לג'יפ שלום והפורד קצת פחות .

כיפק היי לשוטר שנתן לי שוקו חם !spin_125.gif

8)
פורסם

כל מה שהיינו צריכים לשלם היה את ההשתתפות העצמית שהייתה 300 פאונד שזה 3000 ש"ח . לאחר שעתיים כבר קיבלנו אוטו חדש ג'יפ כסוף וחמוד שאיתו עלינו להר .

השוטר נתן לי שוקו בגלל שהוא כיבד אותי :) ואני נתתי לו במבה ( היה מן קטע של החלפת מתנות שכזה )

8)
פורסם

זה פאונד קפריסאי וכל פאונד אחד שם זה בערך 10 שקל טיפה פחות .

הטיול היה מאוד מהנה חוץ מהטראומה הקטנה של ההתנגשות , הסקי היה מדהים ואפילו לקחתי שיעורי סקי למתקדמים :wink:

8)
פורסם

בגלל זה אני מעדיף לא לנהוג בארצות עם הגה ימני ...

 

הייתי באנגליה , נכנסתי לרכב מהצד של הנוסע , אחר כך הלכתי לצד של הנהג,

הידית הילוכים לא הרגישה טבעי ביד שמאל.

בנוסף בכבישים תנועה מטורפת לגמרי בכיוון הלא נכון מבחינתי(אבל בלי תאונות).

 

ואז החלטתי לנסוע כל הטיול ב UNDERGROUND

8)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בגלל זה אני מעדיף לא לנהוג בארצות עם הגה ימני ...

 

הייתי באנגליה , נכנסתי לרכב מהצד של הנוסע , אחר כך הלכתי לצד של הנהג,

הידית הילוכים לא הרגישה טבעי ביד שמאל.

בנוסף בכבישים תנועה מטורפת לגמרי בכיוון הלא נכון מבחינתי(אבל בלי תאונות).

 

ואז החלטתי לנסוע כל הטיול ב UNDERGROUND

8)

 

 

מתרגלים אחרי כמה דקות של נסיעה (אפשר לסוע בחניה סגורה או משהו בדומה כמה דקות כדי להתרגל להגה ולהילוכים..).

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני בטוח שנהנית,אבל בכל זאת..היית בקפריסין וכל מה שצילמת זה כמה אימפרזות וגולף :?

 

מסתובבות שם סופרות עם מאות כוחות סוס כמו כלום..

8)
פורסם
בגלל זה אני מעדיף לא לנהוג בארצות עם הגה ימני ...

 

הייתי באנגליה , נכנסתי לרכב מהצד של הנוסע , אחר כך הלכתי לצד של הנהג,

הידית הילוכים לא הרגישה טבעי ביד שמאל.

בנוסף בכבישים תנועה מטורפת לגמרי בכיוון הלא נכון מבחינתי(אבל בלי תאונות).

 

ואז החלטתי לנסוע כל הטיול ב UNDERGROUND

8)

לפחות השלמת עם העובדה שאתה לא יודע לנהוג.. :twisted:

פורסם
בגלל זה אני מעדיף לא לנהוג בארצות עם הגה ימני ...

 

הייתי באנגליה , נכנסתי לרכב מהצד של הנוסע , אחר כך הלכתי לצד של הנהג,

הידית הילוכים לא הרגישה טבעי ביד שמאל.

בנוסף בכבישים תנועה מטורפת לגמרי בכיוון הלא נכון מבחינתי(אבל בלי תאונות).

 

ואז החלטתי לנסוע כל הטיול ב UNDERGROUND

8)

לפחות השלמת עם העובדה שאתה לא יודע לנהוג.. :twisted:

 

אולי כדאי שגם ביום יום בארץ הוא יעבור לUnderground?

 

 

 

 

>

פורסם
בגלל זה אני מעדיף לא לנהוג בארצות עם הגה ימני ...

 

הייתי באנגליה , נכנסתי לרכב מהצד של הנוסע , אחר כך הלכתי לצד של הנהג,

הידית הילוכים לא הרגישה טבעי ביד שמאל.

בנוסף בכבישים תנועה מטורפת לגמרי בכיוון הלא נכון מבחינתי(אבל בלי תאונות).

 

ואז החלטתי לנסוע כל הטיול ב UNDERGROUND

8)

לפחות השלמת עם העובדה שאתה לא יודע לנהוג.. :twisted:

 

לפחות השלמת עם העובדה שאף אחד לא יקנה ממך את האוטו :twisted:

 

 

נ.ב. שכחתי לציין עוד גורם . המחירים שם אסטרונומיים, גורם קטן אך חשוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
איזה יופי אני גם רוצה לנסוע לראלי ב חודש החמישי יהיה מעניין :)

התכוונת לחודש מאי, אולי? :wink:

 

האימפרזות נראות סטנדרטיות (דוד אחורי בשתי הדלתות). :roll:

על הגולף אני מעדיף לא לדבר... :?

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...