Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב מסויים בצבעי מסויים כבר זמן מה ולא מוצא (206CC שחורה,כתומה או ירוקה).

אתמול חשבתי על זה ..ולמה לא לקחת אחת כסופה שאפשר למצוא במצב טוב יותר מהצבעים הנ"ל ופשוט לצבוע אותה.

לשנות ברשיון של הרכב וזהו...

גם ככה ממה שראיתי אפשר להשיג את הכסופה במחירים יותר זולים...אז בהפרש לצבוע...

 

 

סתם שיתפתי

פורסם

צבע מלא לרכב 5000 -6000 בתנור.

בעתיד שתרצה למכור יתחילו לשאול -למה צבעת?

הסבר מצדך -"כי רציתי שחור" לא "יתקבל בברכה"

והקונים יחפשו נזקים תאונתיים-לכן חפש טוב יותרואל תצבע.

בהצלחה

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

החלפת צבע כולל צביעת מקומות נסתרים תעלה יותר מ6000 ש"ח, צביעה איכותית לאותו הצבע תעלה 6000-7000 ש"ח.

ברכב כמו 206 CC הסבר של החלפת צבע בצירוף תמונות של הרכב לפני תפתור את הבעיה .

מדובר ברכב שפונה לקהל שמבין את הרצון למצוא צבע מסויים.

Peugeot 208GTI

פורסם

חשבתי על זה ...

רכב כזה עולה כיום בסביבות 57000 ש"ח.

הרכב הזה יהיה אצלי לפחות 3 שנים (יש לי 206 רגילה שנמצאת אצלי מ 2002...אני לא אחד שמחליף מכוניות כל שנה).

ככה שעוד 3-4 שנים גם ככה המחיר שלו יהיה נמוך מאוד אז כבר לא יהיה כזה הפסד עליו,בגלל זה עשיתי את החישוב שעדיף לי לקחת כסופה 2002 עם קילומטרז' נמוך ובמצב טוב ולהשקיע בה 7000 שקל על צבע (עדיף קילומטרז' נמוך מצבע יפה) ולא בצבע שאני רוצה עם 180000 ק"מ יד 5....ועוד 3 שנים שהיא תהיה שווה 30000 שקל עם קילומטרז' יחסית נמוך לשנה שלה אז לא נראה לי שתהיה בעיה.

פורסם

ממליץ להתאזר בסבלנות ולחפש אחת בצבע הנכון. עדיין לא ראיתי CC בצבע כתום אבל בהחלט ראיתי ירוק ושחור.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
צבע מלא לרכב 5000 -6000 בתנור.

בעתיד שתרצה למכור יתחילו לשאול -למה צבעת?

הסבר מצדך -"כי רציתי שחור" לא "יתקבל בברכה"

והקונים יחפשו נזקים תאונתיים-לכן חפש טוב יותרואל תצבע.

בהצלחה

 

 

בשביל זה קיימת הבדיקה, שיקחו אותה לבדיקה ויראו שלא הייתה תאונה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

הסיפור שלי גם שייך לצבע: הלכתי לקנות לפני 6 שנים מזדה לנטיס.

אשתי רצתה גג אני 1800 כך שזה התחבר.

שהגעתי ראיתי את הרכב חדש ושמור עם 35K ק"מ .

אלא מה-מעודי לא ראיתי לנטיס שחורה מיטלי.

התלבטתי האם לקנות? אולי הצבע לא מתאים לארץ?מתחמם?

בסופו של דבר קניתי, והיום אני חושב שלרכב עם מזגן טוב זה באמת לא משנה שחור...

והצבע? הכי מיוחד ויפה!!(לא רק של ערסים)

עוצרים אותי בכל רמזור כי רוצים לקנות :)

לכן תחפש אוטו שמור בכל צבע אולי בכלל לא תרצה לצבוע.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...