Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואו נתחיל בזה --> :shock:

נסעתי מלשכת התעסוקה (אל תשאלו) לכיוון צומת עלית, על כביש מנחם בגין.

לקראת הצומת השל הרכבת, יש באופן קבוע בשעות האלה ניידת עם לייזר.

(בידיעה הזאת אני נוסעת שם באופן תמידי על 60 קמ"ש - הילוך שלישי.)

היום עוצרת אותי הניידת, "רישיונות בבקשה", "לאן את ממהרת?".

עניתי שאני לא ממהרת לשום מקום שכן אני מובטלת ואין לי לאן למהר.

אז היא עונה לי "את מאוד ממהרת אם את טסה על 82 קמ"ש, בכביש של 50 קמ"ש"

"תחני בצד ותבואי לניידת בבקשה"

 

המנובלת, ממלזה גולף שחורה שעקפה אותי משמאל, ועצרה אותי.

נסיתי להסביר לה שהיא כנראה תפסה את הגולף שבדיוק עקפה אותי ושאני בכלל הייתי על הילוך שלישי בשיוט רגוע.

כמובן שאין עם מי לדבר.

 

קיבלתי דו"ח של 750 ש"ח.

 

ברמת העיקרון, אם באמת הייתי מבצעת את העברה הזאת, הייתי משלמת ומניחה לזה, אבל ראבק! בכלל לא נסעתי מהר!! הפעם באמת הייתי רגועה! מכל הפעמים שאני ממהרת דווקא על השטות הזאת לקבל קנס??

 

אגב, בדו"ח כתוב בסוג הרכב פולקסוואגן, ולי כמובן יש סקודה.

האם זה יכול להראות על חוסר הריכוז של השוטרת במתן הקנס? או בכלל פותר אותי לגמרי?

 

הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי הביתה, היה למלא את הטופס ולשלוח בדואר רשום בקשה למשפט. :evil:

 

מה נראה לכם יהיה? :|

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי היום את השוטרת הזאת שאת מדברת עליה. נסעתי בכביש השירות והיא בידיוק נתנה דו"ח למישהו שחנה בתחנה, והלכה לי על הכביש למרות שאני מגיע עם האוטו במהירות 50 קמ"ש.

אגב, זה גם הטיפ שלי לכל אותם אנשים שנוסעים בכביש הזה, כנסו לכביש השירות (זה שמוביל לתחנת YELLOW הקריה), הוא הציל אותי מלא פעמים מדוחות.

 

מה שכן, אני נוסע שם כל יום לפחות 3-4 פעמים ביום, כבר חודשיים בערך שלא ראיתי אותם עורבים שם.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
בואו נתחיל בזה --> :shock:

נסעתי מלשכת התעסוקה (אל תשאלו) לכיוון צומת עלית, על כביש מנחם בגין.

לקראת הצומת השל הרכבת, יש באופן קבוע בשעות האלה ניידת עם לייזר.

(בידיעה הזאת אני נוסעת שם באופן תמידי על 60 קמ"ש - הילוך שלישי.)

היום עוצרת אותי הניידת, "רישיונות בבקשה", "לאן את ממהרת?".

עניתי שאני לא ממהרת לשום מקום שכן אני מובטלת ואין לי לאן למהר.

אז היא עונה לי "את מאוד ממהרת אם את טסה על 82 קמ"ש, בכביש של 50 קמ"ש"

"תחני בצד ותבואי לניידת בבקשה"

 

המנובלת, ממלזה גולף שחורה שעקפה אותי משמאל, ועצרה אותי.

נסיתי להסביר לה שהיא כנראה תפסה את הגולף שבדיוק עקפה אותי ושאני בכלל הייתי על הילוך שלישי בשיוט רגוע.

כמובן שאין עם מי לדבר.

 

קיבלתי דו"ח של 750 ש"ח.

 

ברמת העיקרון, אם באמת הייתי מבצעת את העברה הזאת, הייתי משלמת ומניחה לזה, אבל ראבק! בכלל לא נסעתי מהר!! הפעם באמת הייתי רגועה! מכל הפעמים שאני ממהרת דווקא על השטות הזאת לקבל קנס??

 

אגב, בדו"ח כתוב בסוג הרכב פולקסוואגן, ולי כמובן יש סקודה.

האם זה יכול להראות על חוסר הריכוז של השוטרת במתן הקנס? או בכלל פותר אותי לגמרי?

 

הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי הביתה, היה למלא את הטופס ולשלוח בדואר רשום בקשה למשפט. :evil:

 

מה נראה לכם יהיה? :|

 

חדשות טובות: דיי סגור שהדוח יבוטל בגלל שהיא כתבה גולף.

אני רושם לך הודעה בפרטי.

Garage list:

 

SLK 1.8 KOMPRESSOR 2010

Boxster S PDK 2009

פורסם
חדשות טובות: דיי סגור שהדוח יבוטל בגלל שהיא כתבה גולף.

אני רושם לך הודעה בפרטי.

 

היא לא רשמה גולף, אלא VW.

פורסם

כביש ז'בוטינסקי ברמת גן תמיד היה מלא שוטרים ופקחים על חנייה בביאליק וכיכר אורדע

 

, אני קבלתי קנס פעם על פניה שמאלה מנתיב שאומר לנסוע ישר.

 

טוב שאת הולכת למשפט - השאלה היא איך אפשר להוכיח שהוא צילם מכונית אחרת ולא את שלך ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
השאלה היא איך אפשר להוכיח שהוא צילם מכונית אחרת ולא את שלך ?

 

לא מדובר על צילום אלה על ממל"ז. ואי אפשר.

מילה שלך (לא נסעתי מהר) נגד המילה של השוטרת (ממל"זית אותו וזה מה שיצא!).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה נרשם ב"תגובת הנהג"?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אגב, בדו"ח כתוב בסוג הרכב פולקסוואגן, ולי כמובן יש סקודה.

 

לכי עם זה לעו"ד, יש לך קייס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ספק אם משתלם להוציא סכום 4-ספרתי על עו"ד כאשר מדובר בתיק הממל"ז, אלה אם כן ישנה בעייה חמורה עם הנקודות. אני ממליץ לעבור על תיקי "ת" מהאתר הפומבי של בתי המשפט:

 

http://info1.court.gov.il/psakdin

 

יש בינהם לא מעט כאלה של הממל"ז. יהיה ניתן לראות כי ישנם הנאשמים המנוסים אשר יודעים לנהל את התיק ומכירים את המכשיר. הם מגיעים עם צילומים והוכחות, הם אפילו מסוגלים לחקור את השוטרים ולהראות לבית המשפט סתירות בגרסתם. ויש נאשמים שגוזלים את זמנו של בית המשפט לשווא ובסוף זוכים בעונש כפול ומכופל. ובנוגע לעניין הטעות. לא הייתי בונה על כך. לערכתי הרבה תלוי במי השופט. יש כאלה שיגידו כי הרישום השגוי הינו ה"בטלות היחסית" וירשיעו. ויש כאלה שיתנו משקל לשגיאה מעין זו. מה שכן, בגלל הטעות הזו אפשר לנסות להגיע להסדר עם התובע - למשל קנס בלבד ללא הנקודות.

פורסם

אני מכיר מקרה דומה שלא הגיע למשפט בזכות עו"ד (במקרה שאני מכיר דווקא הרכב המהיר יותר נעצר, אבל נכתב מודל הדגם האיטי, ומשם הזיכוי.).

 

בנימה אישית, הטעויות הללו קורות חדשות לבקרים ומרתיחות כל פעם מחדש, והכל בגלל שהמשטרה חוסכת על מצלמנ שתתלווה לממל"ז ותתעד כראוי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עד כמה שאני יודעת, אאל"ט כאשר ממלזים הרכב צריך להיות על הכביש לבד, וללא רכבים נוספים מסביבו.

 

 

*מה עשית בלשכת התעסוקה? (אני שואלת)

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=241566

 

לא כל כך משתלב הדיון כאן עם הלינק שלמעלה. דעתי לבטל את הלינק. כיוון שאף ויש דברים משיקים בכל נושא כולל הממל"ז יש גם אספקטים שונים , ולכן יש מקום להעלותם לשרשור.

 

ולעצם העיניין.

 

רוב השופטים בכלל ושופטי התעבורה בפרט , הנחת היסוד שלהם היא , שלשוטר אין סיבה אישית לתת דו"ח לפלוני ולא לאלמוני, לכן הנטיה היא להאמין לשוטר כנקודת מוצא אלא אם הצלחת בחקירת השוטר לערער את אמינותו. וזה לא קל.

שוטר נבון טוען בחקירתו לא זוכר, הכל רשום בדו"ח ובחלקו האחורי (אותו ניתן לראות רק במקרה של הליכה למשפט ). זו גירסתי.

בה הוא דבק , ואז גם העו"ד הטוב ביותר ידיו קצרות מלהושיע.

 

טעות בשם יכולה להיות דבר מה נוסף שבגינה השופט יחליט לזכות את הנאשם, היא לבדה , בספק.

 

השופטים מייחסים חשיבות גדולה מאוד לדברי הנהג הרשומים בדו"ח . אלה נאמרו בזמן אמת בצורה ספונטנית שמשקפת את האמת כפי שרואה זאת הנהג, ולא את דבריו - תירוציו - עצותיו של הפורום/של עורך דינו הנאמרים בזמן המשפט. אלא אם אלה תואמים פחות או יותר לדבריו הספונטניים.

 

ולמקרה עצמו, ובו נסנגר:-o לרגע על השוטרת.

 

היא מכוונת לרכב שחור בכוונת הממל"ז. בינגו יש עבירה. מרימה את הראש ורואה רכב שחור לפניה , נמצא גם במסלול הקרוב אליה.

 

מה רציתם שהיא תחרף את נפשה תקפוץ לאמצע הכביש תהיה בסכנת דריסה כדי לעצור את הרכב במסלול השמאלי, וכל זאת במשכורת הנמוכה שהיא מקבלת:shock: או תיכנס לניידת ותפתח במרדף אחרי הרכב הנכון. ממש הגזמתם.

 

עושה את הפשוט ביותר עוצרת את הרכב הקרוב אליה ורושמת דו"ח. עצוב עד מאוד , מתסכל , והעצוב עוד יותר , היא היכולת המוגבלת של מקבל הדו"ח להזים את הדו"ח.

 

אין ספק כי צילום היה שם קץ לרוב מקרי הקצה כפי שיש לנו פה. אבל את התקציב מייעדים למצלמות אחרות שיעשו את חיי הנהגים קשים יותר.

 

כיוון שבדברי הנהג יש את נושא הרכב שעקף שהיה גולף פולקסווגן, וכך נכתב גם בדו"ח פולקסווגן, כיוון שצבע הרכב בשניהם שחור כיוון שעבר הנהגת נקי מזה מספר שנים אולי יש סיכוי. לא הייתי בונה על זה יותר מדי, צריך לצפות לפגיעה אבל בתקווה שתהיה קטנה.

 

מותר לממלז ביום גם בשיירה וגם שכל המסלולים תפוסים על ידי רכבים. רק בלילה יש לתפוס את הרכב כשהוא בדד .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה כתב

השופטים מייחסים חשיבות גדולה מאוד לדברי הנהג הרשומים בדו"ח . אלה נאמרו בזמן אמת בצורה ספונטנית שמשקפת את האמת כפי שרואה זאת הנהג, ולא את דבריו - תירוציו - עצותיו של הפורום/של עורך דינו הנאמרים בזמן המשפט. אלא אם אלה תואמים פחות או יותר לדבריו הספונטניים.

 

כל שרשם ישה נכון :wink: אבל נעבור לפרקטיות .

 

האם דברייך - כי רכב פולסוואגן גולף שחורה עקפה אותך , וכנראה היא זו שנסעה מהר ומומלזה - נרשמו בדו"ח שקיבלת :?:

 

אם כן - זה מחזק את טענתך - עדות/הצהרה צמודה למקום העבירה .

 

אם לא נרשם בדו"ח ( הבינו שזה חשוב לרשום את דבריי הנהג בדו"ח ) חבל - אבל עדיין אפשר להתמודד .

 

מאחר ונרשם דגם רכב אחר - יש ספק לזכותך , וגם עצם כתיבת הבקשה להישפט בצמוד למועד מתן הדו"ח ושליחתה.

 

אני הייתי מנסה להגיע לשיחה מוקדמת עם התביעה של המשטרה - ולהמיר או לבטל את העבירה .

אם יש לך עברות קודמות - הייתי שוקל הפעם לפנות לעו"ד מתחום התעבורה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...