Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היא שוטרת לא מומחית למכוניות.

 

וגם לשוטר מותר לעשות טעויות.

 

במקרה הזה כיון שרשמה פולקסווגן והטענה של הנהגת שהיא נעקפה על ידי פולקסווגן יכולות אולי לסייע לנהגת.

 

אפשר גם להסתכל על זה כך, כיוון שהנהגת דיברה על פולקסווגן ,נתפסה השוטרת לכלל טעות ורשמה בדו"ח פולקסווגן.

 

אני מניח כי מספר הרכב נרשם כיאות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז ככה:

לפני 8 שנים נתפסתי על 170 קמש. ( :twisted: )

מאז הכל נקי. :bday:

 

בדו"ח בדברי הנהג כתוב בצורה נורא מזלזלת חלקי דברים שאמרתי וכשביקשתי להוסיף היא אמרה שאין כבר מקום.

לא חתמתי על מה שכתוב אלא רק על קבלת הדו"ח.

כתוב ככה:

"לא יתכן שהייתי מעל המהירות המותרת, הייתי בשיוט על הילוך שלישי, אין לי כסף, חזרתי מלשכת אבטלה, ועקף אותי אוטו תוך כדי בנתיב השמאלי."

 

השוטרת יכולה לכתוב ספר חמישי בסידרת הספרים "הוצא מהקשרו" :?

 

לקחת עורך דין?

אני דיי בטוחה שאני יכולה להסתדר לבד, הטיעונים שלי הם:

זאת דרך קבועה שאני נוסעת בה הביתה, יום יום אני רואה את הניידת עורבת בצד, אני מודעת היטב לחוק ובכוונה וידיעה מראש הייתי על הילוך שלישי בשיוט נינוח ושקט במהירות המותרת.

בדיוק שמילמזו עקפה אותי גולף שחורה, שגם מאוד נצמדה אלי וכנראה שהשוטרת התבלבלה ביננו ואפילו כתבה בדו"ח וואלקספאגן.

 

נו? איך? יעבור? :mmangel:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

תראי, לדעתי את בבעיה.

תנסי לענות לי, בבקשה, על השאלות הבאות:

1. באיזה נתיב את היית מתוך כמה נתיבים?

2. באיזה נתיב הייתה הגולף?

3. מאיזה מרחק השוטרת מדדה אותך?

4. האם היו איתך עוד אנשים מלבדך ברכב?

5. באיזו מהירות אכן נסעת?

6. האם השוטרת היתה לבדה בניידת?

7. אם לא, האם רשום בדו"ח עד (השוטר הנוסף)?

 

שגיאה בסוג הרכב אינה מהותית לשופט ביחוד שרכבך הוא מקבוצת פולקסווגן ויכול להיות שהשוטרת טעתה והשופט יראה בזה טעות סופר שאינה מהותית, אבל את מתארת מצב בו רכב מאותו קונצרן ובאותו צבע עקף אותך ומכאן יכול לבוא הבלבול של השוטרת אם אכן היה כזה בלבול.

במקרה שכזה אני מקווה שהיה איתך עד שיכול להעיד לטובתך.

פורסם
אז בדו"ח בדברי הנהג כתוב בצורה נורא מזלזלת חלקי דברים שאמרתי וכשביקשתי להוסיף היא אמרה שאין כבר מקום.

את לא מבינה כמה זה מרתיח אותי לקרוא את המשפט הזה.

זה היה בדיוק הסרט שאני אכלתי כשהשוטר נתן לי את הדו"ח. היו לי כל כך הרבה דברים שהיה חשוב לי לציין באותו רגע, מתוך ידיעה ברורה שזה הולך לשמש כראיה במשפט שאני מתכוון לבקש, אבל המנוול פשוט סירב להוסיף מזכר (כמתחייב בנהלים) וקטע את דבריי באמצע. אני אפילו כבר לא מדבר על זה שהוא התכוון לכתוב בדברי הנהג את... דברי השוטר! זה אומנם עלה לי בלא מעט צרחות וכאב גרון, אבל בסופו של דבר הוא נאות לכתוב את הדברים שאני אמרתי לו לכתוב, ולא את מה שהוא כל כך קיווה לכתוב.

אם הייתי עו"ד, נראה לי שהייתי מסכים לייצג אותך במחיר עלות, ולו רק מפני שהמקרה שלך ממש מעצבן אותי. כנסי בהם כאילו אין מחר, תפעילי את התותחים הכבדים ביותר, ואני מאחל לך בכל ליבי שתצאי מהסיפור הזה עם זיכוי מוחלט.

 

צריך לשים סוף לזלזול של השוטרים בנהגים! :evil:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

פעם הבאה תוציאו את הפלאפון, ותתחילו לצלם סרטון שמתעד את הכל. אחר כך נראה אותם לא רושמים :x

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה מה שאני תמיד עושה כששוטר עוצר אותי, גם לבדיקה שגרתית. בשביל מה יש פאלפונים שמקליטים!?

תנסי לקבל זיכוי על זה שרשום פולקסווגן, למרות שאני בספק. המס' רכב נכון?! אני מאמין שכן.

נ.ב.

ראיתי אותך נוסעת אז נצמדתי אליך להגיד לך שלום :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
את לא מבינה כמה זה מרתיח אותי לקרוא את המשפט הזה.

זה היה בדיוק הסרט שאני אכלתי כשהשוטר נתן לי את הדו"ח. היו לי כל כך הרבה דברים שהיה חשוב לי לציין באותו רגע, מתוך ידיעה ברורה שזה הולך לשמש כראיה במשפט שאני מתכוון לבקש, אבל המנוול פשוט סירב להוסיף מזכר (כמתחייב בנהלים) וקטע את דבריי באמצע. אני אפילו כבר לא מדבר על זה שהוא התכוון לכתוב בדברי הנהג את... דברי השוטר! זה אומנם עלה לי בלא מעט צרחות וכאב גרון, אבל בסופו של דבר הוא נאות לכתוב את הדברים שאני אמרתי לו לכתוב, ולא את מה שהוא כל כך קיווה לכתוב.

אם הייתי עו"ד, נראה לי שהייתי מסכים לייצג אותך במחיר עלות, ולו רק מפני שהמקרה שלך ממש מעצבן אותי. כנסי בהם כאילו אין מחר, תפעילי את התותחים הכבדים ביותר, ואני מאחל לך בכל ליבי שתצאי מהסיפור הזה עם זיכוי מוחלט.

 

צריך לשים סוף לזלזול של השוטרים בנהגים! :evil:

 

בקיצור:

 

1. דבר ראשון לשתוק.



2. לחשוב לפני שמוציאים מילה מהפה - מילים ראשונות נבחרות בקפידה ומסכמות את הארוע - במקרה זה למשל, "לא נהגתי במהירות הזו", "נעקפתי ע"י רכב במסלול שלידי".

3. לדרוש לראות את ספר המכשיר ולוודא שעבר בדיקות לפני היציאה למשמרת = לבדוק תאריך!

4. לדרוש לראות את מרחק המימלו"ז
5. לדרוש לראות את המהירות שנמדדה.

 

עוד הצעות?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

ל ת ול ט שלום

 

אני מקווה שאתן מסתדרות אחת עם השניה.

 

בדו"ח צריך להיות כתוב המהירות שבה נתפסת המהירות לאחר הפחתה של 5 קמ"ש ( הנחייה של בית המשפט העליון ) וכן המרחק בין המכשיר לרכב שנתפס. אסור שיעלה המרחק על 300 מטר.

 

השוטר חייב להראות את נתוני המהירות והמרחק לנהג כפי שהם מופיעים במכשיר .

 

אין לך מושג כמה את צודקת בנושא של דברי הנהג. אלה יכולים לקבוע את עתיד התביעה. הבעיה שהנהג נמצא בלחץ ולכן לא תמיד יוצא לו מה שצריך לצאת. בנוסף השוטר לא פעם מעוות את דבריך /או מכניס דברים שאתה לא בדיוק אמרת. לכן חשוב לבדוק מה נכתב ואם לא כפי שרצית אף לכתוב זאת על הדו"ח. יש שוטרים שגם מחתימים אותך על דברי הנהג וגם על קבלת הדו"ח ליד.

 

לשוטר אין את ספר הממלז והבדיקות שנעשו טרום המשמרת. אל הנמצאים בתחנה ואת יכולה לדרוש אותם רק אם החלטת ללכת להישפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

מה רציתם שהיא תחרף את נפשה תקפוץ לאמצע הכביש תהיה בסכנת דריסה כדי לעצור את הרכב במסלול השמאלי, וכל זאת במשכורת הנמוכה שהיא מקבלת:shock: או תיכנס לניידת ותפתח במרדף אחרי הרכב הנכון. ממש הגזמתם.

וזו בדיוק הסיבה שאני מעדיף להשאר בנתיב השמאלי ומבצע עקיפה של רכב שנוסע בנתיב הימני , באיזורים מומלז"ים מוכרים לי גם כאשר אני נוסע רק מעט מעל המהירות המותרת .

כמה אבסורד וכמה מעוות אבל משטרת הטפשים כחולי המדים פשוט גורמת לנו להמנע מלהפגש בה גם כאשר אנו שומרי חוק .

פורסם

במקרה כזה הם יכולים לנסוע אחריך ולעצור אותך בכל מקום שירצו.

לא הייתי מסתמך יותר מדי על השיטה שלך..

פורסם
... אבל המנוול פשוט סירב להוסיף מזכר (כמתחייב בנהלים) וקטע את דבריי באמצע. ...

:evil:

 

רק על הדבר הזה אתה צריך לעשות לשוטר טררם אחד גדול עוד יותר ממה שאתה עושה כרגע. אצלנו למשל, המחוז ש"י - יצא לי לראות שוטר רושם מזכר שלם בגודל A5 (!!) בכתב קטן מאוד (אבל קריא). יצא לנו כמה פעמים שהשופט בי-ם ביטל דו"חות שלא נרשמו בהם דברי הנהג בשלמות/הדו"ח לא היה קריא.

 

בהצלחה!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
במקרה כזה הם יכולים לנסוע אחריך ולעצור אותך בכל מקום שירצו.

 

לא הם לא, הם חייבים לשמור על קשר עין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם הייתי עו"ד, נראה לי שהייתי מסכים לייצג אותך במחיר עלות, ולו רק מפני שהמקרה שלך ממש מעצבן אותי.

 

בגלל זה אותה לא עו"ד, יש בך חמלה לציבור :-)

 

לא הם לא, הם חייבים לשמור על קשר עין.

 

והרבה שוטרים פשוט מוותרים במקרה כזה בהנחה שמדובר בחריגה לא גדולה מהמהירות (נגיד 70 במקום 50), הם פשוט מחכים דקה וחצי לרכב הבא, מבחינתם הדו"ח הוא לא אישי אלא סה"כ כדי למלא מכסה מסויימת בשביל התמריץ.

 

* אין לראות בכתוב לעיל המלצה לבריחה משוטרים עם ממל"ז.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...