Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הדו"ג מרשים את זה לעצמם?! (נסיעה באדום מלא וזריקת ז' על כולם)


TheHunter88
שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרוכב אופנוע אני מבין היטב את פותח השרשור, בתקופה האחרונה רוכבי הקטנועים בעיקר, עושים ככל העולה על רוחם, מה שאותי מרגיז שהקופפים הקטנים גורמים לביטוחים לעלות כל שנה והרוכבים הרציניים אוכלים אותה כל פעם מחדש.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

TheHunter88

 

אין שום סיבה שאני אכנס במכונית בכביש מהיר אם אני יותר מהיר מהתנועה בשמאלי או נוסע על השוליים.

 

אם אני כן אתבכיין זה יהיה בגלל שנסעתי כמו טמבל בנתיב הימני במקום לרדת לשוליים או לעקוף את התנועה מהשמאלי כשמישהו החליט לעבור לנתיב שלי ולא טרח להתעמק יותר מידי במראה.

אבל אני לא מצדיק מעבר ברמזור אדום! יש עברות שפשוט אסור לעשות!

אני לא רוצה להכנס לוויכוח הזה של איזה עברה אסור לעשות ובאיזה אפשר להתגמש, כבר עברתי אותו פעם אחת וזה הספיק לי.

 

בשורה התחתונה, אם אתה לא רוכב על דו"ג מידי יום אל תנסה להכנס לראש של אחד שכן.

 

שיהיה לך לילה טוב.

שודד בנקים בפוטנציה8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי על מה אתה מדבר? אני רוכב יומיום על אופנוע 600 מעולם לא עברתי באדום, אני ממעט אם בכלל לחתוך נהגים, אם נהגי הרכבים לא בסדר זה לא אומר שגם אתה צריך להיות כמוהם.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה, אם אתה לא רוכב על דו"ג מידי יום אל תנסה להכנס לראש של אחד שכן.

 

שיהיה לך לילה טוב.

 

אני לא. אני כבר ויתרתי לנסות להביא את הקמיקזות האלה.

 

ולא התכוונתי בכביש מהיר, דיברתי על נסיעה בכבישים עירוניים וצרים.

 

לילה טוב.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי על מה אתה מדבר? אני רוכב יומיום על אופנוע 600 מעולם לא עברתי באדום, אני ממעט אם בכלל לחתוך נהגים, אם נהגי הרכבים לא בסדר זה לא אומר שגם אתה צריך להיות כמוהם.

 

ההבדל בהתנהגות רוכבי הקטנועים ורוכבי האופנועים הוא שמיים וארץ.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תעבור מתל אביב לצפון ששם המצב ממש לא כזה וכל העצבים ילכו...

 

יותר יפה ונקי פה גם :)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הנהגים הו לומדים לכוון מראות בידיעה איפה השטחים המתים שלהם ואיך בודקים אותם, אם הנהגים היו לומדים להסתכל נכון במראות למשך הזמן המספיק כדי לזהות כל סכנה בזמן ביצוע פעולות בסיסיות כמו מעבר נתיב, אם הנהגים היו לומדים על אספקטים בסיסים של נהיגה שמשפיעים על יחס דו"ג רכב כמו "הסוואה בתנועה" אז אפשר היה להניח שרק בעלי הדו"ג אשמים.

אבל רוב הנהגים לא מכירים את כל הדברים האלו גם כאן בפורום מוטוריקה שאמור ליצג קהילה ברמה גבוה יותר של נהיגה מנהג הליסינג הממוצע.

 

אז נהג ראה שלושה קטנוענים חוצים באדום לא חסר דבילים על קטנועים כמו שלא חסר נהגים שקוראים עיתון בזמן נהיגה. אבל גם לא חסר רכבים שחוצים באדום, לא חסר רכבים שלא נותנים זכות קדימה, שיוצאים מחניות בלי לאותת, שעוברים נתיב בלי להסתכל ועוד. ההבדל המהותי כאן שנהג שעושה את הטעויות האלו לרוב לא מסתכן בחייו ואת הטעויות שלו משלמים רוכבי הדו"ג והולכי הרגל.

 

תזכור תמיד את המשפט שליווה אותנו בצבא "חי"רניק טועה חי"רניק מת, תותחן טועה חי"רניק מת" ורוב הכותבים בשירשור הזה ממש לא החי"רניק באלגוריה הזאת.

 

ודבר אחרון, יש סיבות לעבור באדום. החיים שלי על דו"ג לימדו אותי שחוקי התנועה נשמרים כל עוד השמירה עלהם לא מסכנת את חיי ועם חלק מהנהגים בארץ רכיבה כחוק היא התאבדות וזה כולל עצירה באדום במקרים מסוימים.

Dead but dreaming

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

drat, סיכמת את השירשור הזה בצורה הכי טובה.

רוכבי הדו"ג קוראים למכוניות "פחיות" ונהגי המכוניות קוראים לדו"ג "מכסחות דשא". איזה יופי תמיד להאשים את הצד האחר.

תזכרו שמכל כלל יש את היוצא מן הכלל, גם אצל הדו"ג וגם אצל המכוניות יש את הדברים האלה.

 

שנית כל, טיפ ממני: רוצים לשרוד יותר טוב? תוותרו כמה שיותר..... אם נקלעתם לסיטואציה שאתם לא בטוחים שתצאו ממנה נקי עדיף לוותר ולתת לנהג האחר לעבור. וזה לא משנה משנה אפילו אם הנהג האחר ייצא אשם. זה שאתם תוותרו ותצאו נקי מזה זה יכול להואיל לכם בעתיד, גם מבחינה משפטית וגם מבחינה כלכלית.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הנהגים הו לומדים לכוון מראות בידיעה איפה השטחים המתים שלהם ואיך בודקים אותם, אם הנהגים היו לומדים להסתכל נכון במראות למשך הזמן המספיק כדי לזהות כל סכנה בזמן ביצוע פעולות בסיסיות כמו מעבר נתיב, אם הנהגים היו לומדים על אספקטים בסיסים של נהיגה שמשפיעים על יחס דו"ג רכב כמו "הסוואה בתנועה" אז אפשר היה להניח שרק בעלי הדו"ג אשמים.

אבל רוב הנהגים לא מכירים את כל הדברים האלו גם כאן בפורום מוטוריקה שאמור ליצג קהילה ברמה גבוה יותר של נהיגה מנהג הליסינג הממוצע.

 

אז נהג ראה שלושה קטנוענים חוצים באדום לא חסר דבילים על קטנועים כמו שלא חסר נהגים שקוראים עיתון בזמן נהיגה. אבל גם לא חסר רכבים שחוצים באדום, לא חסר רכבים שלא נותנים זכות קדימה, שיוצאים מחניות בלי לאותת, שעוברים נתיב בלי להסתכל ועוד. ההבדל המהותי כאן שנהג שעושה את הטעויות האלו לרוב לא מסתכן בחייו ואת הטעויות שלו משלמים רוכבי הדו"ג והולכי הרגל.

 

תזכור תמיד את המשפט שליווה אותנו בצבא "חי"רניק טועה חי"רניק מת, תותחן טועה חי"רניק מת" ורוב הכותבים בשירשור הזה ממש לא החי"רניק באלגוריה הזאת.

 

ודבר אחרון, יש סיבות לעבור באדום. החיים שלי על דו"ג לימדו אותי שחוקי התנועה נשמרים כל עוד השמירה עלהם לא מסכנת את חיי ועם חלק מהנהגים בארץ רכיבה כחוק היא התאבדות וזה כולל עצירה באדום במקרים מסוימים.

 

כל מילה לחקוק בסלע!

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תעבור מתל אביב לצפון ששם המצב ממש לא כזה וכל העצבים ילכו...

 

יותר יפה ונקי פה גם :)

 

אני גר בצפון למען האמת, תודה על ההצעה. בצפון יש לי בעיה דווקא עם אוכלוסיה אחרת. אבל אם אני אפתח פה את הפה אני אקבל עוד אזהרה ואין לי כוח לזה.

 

אם הנהגים הו לומדים לכוון מראות בידיעה איפה השטחים המתים שלהם ואיך בודקים אותם, אם הנהגים היו לומדים להסתכל נכון במראות למשך הזמן המספיק כדי לזהות כל סכנה בזמן ביצוע פעולות בסיסיות כמו מעבר נתיב, אם הנהגים היו לומדים על אספקטים בסיסים של נהיגה שמשפיעים על יחס דו"ג רכב כמו "הסוואה בתנועה" אז אפשר היה להניח שרק בעלי הדו"ג אשמים.

אבל רוב הנהגים לא מכירים את כל הדברים האלו גם כאן בפורום מוטוריקה שאמור ליצג קהילה ברמה גבוה יותר של נהיגה מנהג הליסינג הממוצע.

 

אז נהג ראה שלושה קטנוענים חוצים באדום לא חסר דבילים על קטנועים כמו שלא חסר נהגים שקוראים עיתון בזמן נהיגה. אבל גם לא חסר רכבים שחוצים באדום, לא חסר רכבים שלא נותנים זכות קדימה, שיוצאים מחניות בלי לאותת, שעוברים נתיב בלי להסתכל ועוד. ההבדל המהותי כאן שנהג שעושה את הטעויות האלו לרוב לא מסתכן בחייו ואת הטעויות שלו משלמים רוכבי הדו"ג והולכי הרגל.

 

תזכור תמיד את המשפט שליווה אותנו בצבא "חי"רניק טועה חי"רניק מת, תותחן טועה חי"רניק מת" ורוב הכותבים בשירשור הזה ממש לא החי"רניק באלגוריה הזאת.

 

ודבר אחרון, יש סיבות לעבור באדום. החיים שלי על דו"ג לימדו אותי שחוקי התנועה נשמרים כל עוד השמירה עלהם לא מסכנת את חיי ועם חלק מהנהגים בארץ רכיבה כחוק היא התאבדות וזה כולל עצירה באדום במקרים מסוימים.

 

אדון dart הנכבד,

בוא אני אהרוס לך את ההשליות. אני נהג במקצוע שלי, אני כבר שנתיים ושבעה חודשים נוהג ברחבי הארץ.

אני מכיר את כל השטחים המתים שלי, וכיוונתי את המראות שיהיה מינימום מהם. אני למדתי להסתכל הרבה לפני כל פעם שאני רוצה לעבור נתיב, וכבר חסכתי לעצמי ולנהגי מכחסות הדשא הרבה אי נאימויות בגלל שהסכלתי יותר מנהג מצוי. ועדיין לא חסר מקרים שהמתאבדים האלה עפים ומזגזגים ואי אפשר לראות אותם כשהם באים, ופה זאת בעיה שלהם.

 

אתה באמת מצדיק את החציה באדום מלא (!!!) לגמרי שלהם? יפה.. כל הכבוד. טוב לדעת.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא דיבר עליך,

הבעיה עם נהגים ואי היכולת להניף מבט למראה היא בעיה חמורה מאד!! שלא נתחיל בשיחה על כיווני מראות/מראות פנורמיות ישיבה נכונה וכ"ד, אלה דברים שאמורים ללמד בזמן לימודי הנהיגה ופשוט לא עושים את זה!!!

 

המצב הוא שלא תמיד רוכבי האופנועים אשמים, בדרך כלל אלה נהגי המכוניות, אבל ללא צל של ספק, נהגי האופנועים נוהגים לחתוך את התנועה בצורה מעצבנת ולהידחף בפקקים בצורה שגורמת לי לחשוש על האוטו שלי ולשקשק לא פעם אחת...

גם אלה שנדחפים ברמזורים מעצבנים לפעמים אבל זו כבר בעיה אישית שלי (מה הם לא רואים שיש רכב ספורטיבי במיקום הראשון על הגריד ברמזור?!?! למה לחסום אותי?!)

 

הבעיה היא לא של אך אחד מהצדדים אלא של שניהם, גם נהגי מכוניות עושים עבירות חמורות לא פחות ואין פה מקום להצדקה של אף אחד, פשוט אנשים צריכים ללמוד לנהוג, וללמוד מה הוא איפוק (דוגמא טובה תהיה העובדה שכשהרמזור מתחלף מאדום לצהוב, תמיד יהיה את החכמולוג שיהיה 5 בטור ויתחיל לצפצף כמו מטומטם!)

 

קיצר, השיפור יתחיל מהבסיס!!! הדרכה נכונה ומקיפה יותר ממורי הנהיגה ושיעור מעניין בתוכנית הלימודים (שלא ישעמם את התחת של כולם) יהיו התחלה לא רעה.

ליעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א

אדון dart הנכבד,

בוא אני אהרוס לך את ההשליות. אני נהג במקצוע שלי, אני כבר שנתיים ושבעה חודשים נוהג ברחבי הארץ.

אני מכיר את כל השטחים המתים שלי, וכיוונתי את המראות שיהיה מינימום מהם. אני למדתי להסתכל הרבה לפני כל פעם שאני רוצה לעבור נתיב, וכבר חסכתי לעצמי ולנהגי מכחסות הדשא הרבה אי נאימויות בגלל שהסכלתי יותר מנהג מצוי. ועדיין לא חסר מקרים שהמתאבדים האלה עפים ומזגזגים ואי אפשר לראות אותם כשהם באים, ופה זאת בעיה שלהם.

 

אתה באמת מצדיק את החציה באדום מלא (!!!) לגמרי שלהם? יפה.. כל הכבוד. טוב לדעת.

 

אני תל אביבי בכמה חודשים האחרונים ובתור רוכב רציני יחסית הרבה מהרוכבים באזור מפחידים אותי. חוסר המודעות שלהם לרכיבה נכונה, למיגון והזלזול שלהם בחוקיי התנועה ללא סיבה מעצבנים אותי. חלק מהרוכבים האלו הם חבורת דבילים חסרי אחריות ושכל. אני אישית מאוד אשמח אם ישללו להם את הרישיון. אבל וזה אבל גדול קודם כל זה חלק ולא כולם ולמההכרות שלי גם חלק שלא מיצג. בנוסף לזה הזלזול שלהם וחוסר המודעות שלהם לא יהרגו אותי. חוסר המודעות של הנהגים ב"מפלצות הברזל" כן אלול להרוג אותי והיה מאוד קרוב לזה כמה וכמה פעמים.

 

גם נהג מקצועי, אם זה מהצבא או אם זה מכל מקום אחר לא מיצג את הנהג הממוצע מצד אחד ומצד שני גם רוכב חסר אחריות בתל אביב לא מיצג את קהילת הרוכבים. אז לפני שאתה מפנה אצבע כלפי משהו תחשוב קודם כל האם אתה עשית את כל הניתן כדי להיות בסדר או שאתה משתמש בדעה קדומה כזאת או אחרת כדי להצדיק שנאה שלא במקומה.

 

ודבר אחרון אין כזה דבר קטנוע שקוף, אופנוע בלתי נראה, הרלי דוידסון מוסוה אם הוא הפתיע אותך טעית היכן שהו. שנתיים ושבע על הכביש זה נחמד למי שבצבא סופר פז"מ ועומד להשתחרר, אבל יש נהגי מונית ש20 שנה על הכביש ועדיין אין להם מושג ירוק איך נוהגים כך ששעות מנוע לא הופכות אותך לחסין לטעויות. אתה צריך לבדוק את עצמך כל פעם ואחרי כל טעות כזאת במקום להפנות אצבע לקטנוען ולעצמך להגיד בראש "אני בסדר". והעובדה שקטנוע כזה או אחר חצה באדום והשתין בקשת על חוקי התנועה לא תוריד במיליגרם מאשמתו של נהג אחר או שלך שלא יבדוק את מה שצריך לבדוק נהג אחראי ויהרוג רוכב. התירוץ הזה לא ראיתי אולי נחמד לסיפורי סבתא אבל כל מי שלוקח את הנהיגה או את הרכיבה ברצינות מעבר למינימום של המינימום מבין שזה שטויות של בריחה מאחריות.

ואני אומר לך את זה שוב בכל המקרים במפגש בינך לבין אופנוע או קטנוע מי שמשלם על הטעויות שלך זה הרוכב כך שתחשוב בעצמך האם אתה עושה מספיק כדי לשמור על חיי שאתה נוהג בתל אביב או בכל מקום אחר.

Dead but dreaming

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע על מה אני כועס כל כך עליכם רוכבי הדו"ג?

פקק/עמידה ברמזור, אתם מזגזגים, סבבה, אתם יכולים. אבל גם כשהרוכבים קולטים שהתנועה ממשיכה, וכולם מאיצים קדימה, עדין מגיע חכמולוג שחותך אותי באלכסון מקדימה!

אם רק הייתי נותן יותר גז בהאצה שלי, הייתי צריך לגרד אותו עם שפכטל.

 

איפה המודעות שלכם?

אני מודע שצריך לחפש אתכם המון כשאני עובר נתיב, וברוב המקרים אני קולט. אבל מה הרעיון של להכנס לי לתוך הנתיב 20 ס"מ מהאוטו כשאני מאיץ?

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש.

thehunter, כמו שדראט אמר, תסתכל אצלך קודם כל אם הכל בסדר. אח"כ תסתכל על אחרים.

אם אתה מזהה כאלו ולא בעיה לזהות נהגים חסרי ביטחון עצמי/אידיוטים וכו'... אז תפעיל שיקול דעת לפני שאתה עושה צעד שאתה עלול להצטער עליו (אפילו שאתה לא תצא אשם).

 

כיוון שאם אתה נוהג ב-4 גלגלים חובתך לשים דגש, את מי אתה דורס...

זה שיש נהגים/רוכבים שמזלזלים בחיים שלהם זה לא צריך לעניין אותך, אלה הם שייקבלו את השוק של החיים שלהם ואז אח"כ ייבינו את הטעות המרה.

 

קח לדוגמא (לא מקרה כמו שלך אבל על אותו עיקרון), זאת שעשתה אתמול את התאונה כשנפל לה הרכב בחניון נמצאה עם רכב לא תקין (דבר כזה לא יכול להמשיך לעלות על הכביש אם היא לא תתקן אותו) וגם חבלות בכל הגוף, גם בעלה וחברתה והדבר הכי חשוב בסיפור... מסתבר שאין לה רישיון!!! כן כן, היא לא תקבל אגורה, אלא תצטרך לשלם על הנזק שגרמה ושלא נדבר על הנזק של הרכב והרשימה עוד ארוכה.

 

סיכום: בדוק את עצמך קודם כל. זהה נהגים/רוכבים שנוהגים בצורה רשלנית ותתחיל בוויתורים, אין כמו לוותר על הכביש, אתה יודע שוויתרת אז אתה יודע שלא נכנסת לסיבוכים מכל סוג שהוא (וויתור = אל תיקח סיכונים).

נהגים/רוכבים שנוסעים בצורה רשלנית אי אפשר לעצור אותם, התופעה תמיד תהייה (תדבר איתם כל החיים עדיין הם יישארו בשלהם) אז תוותר מתי שיש צורך וכמובן תשמש דוגמא לשאר הנהגים/רוכבים.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...