Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות את ה-C5 או את המגאן II, הן מאוד נפוצות והמחירון שלהן נמוך יחסית.

מישהו מכיר את הרכבים מהתנסות אישית?

הרכב אמין? חסכוני? הטיפולים יקרים? גיר אוטומט אמין או שכדאי לחפש ידני?

 

בתודה מראש,

בן

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בעליה של מגאן ידנית 2004.

רכב מצויין, ותמורה מעולה לכסף.

חשוב להקפיד לפני הרכישה על בדיקת ממוחשבת במוסך מורשה ע"מ לקבל תמונת מצב עדכנית על מצב האלקטרוניקה ברכב, וכן לוודא היסטוריית טיפולים מוכחת במוסך מורשה.

פורסם

רבות דובר על רכבים אלו ואני יכול להוסיף שידועה בעיה כרונית ב2 דגמים אלו בגיר האוטומטי שלהם. בC5 משנת לא מומלץ מנוע 1800 סמ"ק. התא מטען ענקי ביחס לכל רכב אחר. אני אישית היתי מעדיף מגאן מבין השניים אבל בכללי לא היתי רוכש אף אחת מהם.

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

כבעל C5 על תתקרב אפילו על תעביר מבט על הדבר הזה... הוא ישחט לך אתהארנק אמינות 0 זה גבוהה , לא מתאים לארצנו . לא למוסכיםהחפפניקים והלא מקצועיים ולא למזג אוירהלוהט של הקייץ...

לגבי מגאן לא מומלץ עקב נסיון רע של חברות הליסינג שמוציאות הון עתק על הרכב.

לצערי הרב לאחרונה אני גומע 11K לחודש עם מזדה 3 חדשה והיא פשוט חלום של אמינות שמכסה על הנוחות החלקית...

 

יאיר

פורסם

אמין ?מגאן וC5? אתה רציני?

להלן מכוניות שנחשבות אמינות:

מזדה לנטיס ,מזדה 3 ,מזדה דמיו,סוזוקי ליאנה ,סוזקי בלנו,הונדה סיויק ,הונדה גאז,

דיהטסו סיריון,דיהטסו YRV ,דיהטסו מאטריה ,טיוטה קורולה ,טיוטה יאריס,סובארו אימפרזה ,

סובארו B4,והרשימה עוד ארוכה....

הבנת את המשותף בין המכוניות?מחשבים ,גירים,חשמל רכב ,אין על כל הנ"ל.

נכון יתכן והסיטרואן והמגאן נוחות יותר....

נוחות יותר שאתה מחכה לגרר....

עשה לעצמך טובה מנסיון ואל תחפש צרות.

(אם צרפתיות אז בהסתיגות, ורק ידניות הAL4 פשוט נורא!!!)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

מה זה, שרשור הסטיגמות הצרפתיות השבועי ?

 

שטויות גמורות. רכב מטופל היטב מחזיר בהתאם.

 

נכון, אלו מכוניות שיותר רגישות לטיפול רשלני ולהזנחה, אבל זה בעיה של הבעלים, לא של הרכב.

פורסם
אמין ?מגאן וC5? אתה רציני?

להלן מכוניות שנחשבות אמינות:

מזדה לנטיס ,מזדה 3 ,מזדה דמיו,סוזוקי ליאנה ,סוזקי בלנו,הונדה סיויק ,הונדה גאז,

דיהטסו סיריון,דיהטסו YRV ,דיהטסו מאטריה ,טיוטה קורולה ,טיוטה יאריס,סובארו אימפרזה ,

סובארו B4,והרשימה עוד ארוכה....

הבנת את המשותף בין המכוניות?מחשבים ,גירים,חשמל רכב ,אין על כל הנ"ל.

נכון יתכן והסיטרואן והמגאן נוחות יותר....

נוחות יותר שאתה מחכה לגרר....

עשה לעצמך טובה מנסיון ואל תחפש צרות.

(אם צרפתיות אז בהסתיגות, ורק ידניות הAL4 פשוט נורא!!!)

 

 

סייג לחוכמה שתיקה, מציע לך לאמץ את המשפט הזה בחום.

ערימה של שטויות ודעות קדומות מעין אילו לא ראיתי מזמן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

טוב אני רואה שאין אחידות דעים בנושא...

 

אני מודע לבעיית אמינות הרווחת של הצרפתיות - אבל מצאתי C5 שנת 2003, מרופא (לפי דבריו) שעברה רק 44K.

עם קילומטרז' כזה נמוך אולי כדאי לנסות בכל זאת, לא?

פורסם

קודם כל, שתי המכוניות הן מסגמנט שונה.

לאבא שלי יש C5 04 בגימור PACK. אין לה בעיות מיוחדות (חוץ מזה שהיא לא ממש יפה). תא מטען ענק, מרווח עצום בתא הנוסעים (גם בספסל האחורי), נוחות נסיעה, מקומות אחסון (אתה יכול להכניס לתא הכפפות בקבוק קולה, שיקורר ע"י המזגן).

וודא שהיא עברה את כל הטיפולים ה"מיוחדים" (על אבא שלי נפלו בבת אחת החלפת צמיגים, טיפול גדול, החלפת מצבר (יש לה מצבר גדול) וטיפול במערכת הפניאומטית) ואם היא לא עברה, קזז אותם ממחיר המכונית.

אם תמצא ידנית, יהיה לך יותר מעניין בנהיגה, אבל גם האוטומטית לא כ"כ נוראה.

פורסם
טוב אני רואה שאין אחידות דעים בנושא...

 

אני מודע לבעיית אמינות הרווחת של הצרפתיות - אבל מצאתי C5 שנת 2003, מרופא (לפי דבריו) שעברה רק 44K.

עם קילומטרז' כזה נמוך אולי כדאי לנסות בכל זאת, לא?

 

שווה לנסות בכפוף לבדיקה, ואימות הק"מ במוסך המטפל.

בדוק שגם בוצעו תיקונים על ידי היבואן לכשלים אשר הוכרו על ידי היצרן.

בצע חיפוש בנושא , ובדוק מול פלט התיקונים במוסך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אמין ?מגאן וC5? אתה רציני?

להלן מכוניות שנחשבות אמינות:

מזדה לנטיס ,מזדה 3 ,מזדה דמיו,סוזוקי ליאנה ,סוזקי בלנו,הונדה סיויק ,הונדה גאז,

דיהטסו סיריון,דיהטסו YRV ,דיהטסו מאטריה ,טיוטה קורולה ,טיוטה יאריס,סובארו אימפרזה ,

סובארו B4,והרשימה עוד ארוכה....

הבנת את המשותף בין המכוניות?מחשבים ,גירים,חשמל רכב ,אין על כל הנ"ל.

נכון יתכן והסיטרואן והמגאן נוחות יותר....

נוחות יותר שאתה מחכה לגרר....

עשה לעצמך טובה מנסיון ואל תחפש צרות.

(אם צרפתיות אז בהסתיגות, ורק ידניות הAL4 פשוט נורא!!!)

כמה שטויות בפוסט אחד

כל הסטיגמות של הצרפתיות...

אני יגיד לך בכנו תורשמתי את זה כבר לעוד כמה פה בפורום

חבר שלי מחזיק מליסינג שתי רנו מגאן 06, 07 ( חוץ מה ESP ב07 ה 06 כמו הדגם שאתה שואל נראלי)

האוטו כן עושה בעיות, ב 100K הלך הגיר ( ויש לציין שלא טוחנים את האוטו בכלל), המזגן כבר התקלקל בשתיהם, ב06 יום אחד פשוט כל התאורה הפסיקה לעבוד, ב 07 התאורה בתוך הרכב כלומר של הדש בורד הפסיקה לעבוד.

 

C5 יש לחבר שלי אחת שנת 2004 עם 200 אלף קילומטר האמת שהאוטו בילה במוסך פעם אחת עד היום ( חוץ מטיפולם שוטפים) והאוטו הזה עובר חיים לא קלים ( ונהג חדש שטוחן אותו בשעות הפנאי) הוא גם עם וו גרירה וגורר לא מעט פעמים בתוך חיפה, ככה שלי בראש שאומרים C5 דווקא כן עולה אמינות.

 

וסתם לידע כללי לזה שציטטתי, קרוב משפחה מחזיק קורולה 2007 "שיא האמינות" , בינתיים היא לא "שיא האמינות" , נקרעה רצועת דלק, שמרימים את הבלם יד האוטו מתדרדר אחורה, כל האוטו "מזמזם" בנסיעה כאילו כולו שבור מקדימה.

פורסם

לאבי יש C5 מ2006, פרט לטיפולים שוטפים אין לרכב שום בעיה, הוא מרווח, תא מטען ענקי והנוחות היא משהו שלא תקבל באף רכב מהסגמנט הזה.

 

עזוב את כל המשמיצים ששמעו מחבר של אח של דוד שהגיר לא משהו והחשמל זה לא כמו בטויוטה...

 

קרא פה בפורום את חוות הדעת על הרכבים וגבש דעה על סמך נסיון של אנשים ולא על שמועות.

פורסם

חברים אין לי בעיה שאתם חובבים צרפתיות...

אבל הגיר האוטומטי המותקן ברנו /פז'ו המכונה AL4 לא עובר את ה150K

יש לי שני אנשים בעבודה שהיו להם צרפתיות והיה להם חור בכיס ...

הם מכרו את הרכבים לאחר תיקונים מוזרים(חשמל והתפרקות צמות חישני חמצן ואפילו בולמים)

היום הם נוסעים על יפניות ומברכים אותי.

אישית עשיתי 170K על לנטיס 1800-99 וחוץ מאלטרנטור ב120K האוטו לא רואה מוסך.

וגם אמרתי בסוף -אם צרפתיות שיהיו ידניות בלבד ,

ונ.ב-הן נוחות מהיפניות.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

ברור שאתה צודק.

וברור שאנשים המדווחים שנסעו עם הגיר הזה רבע מליון ק"מ בלי תקלה, משקרים.

 

וברור שגיר אוטומטי במאזדה אף פעם לא מתקלקל.

 

וברור שאתה אינטליגנט בצורה יוצאת דופן, וטוב שדברי הטעם שלך נשמעים כאן ומסייעים לשואלים.

 

ואני מקווה שקיבלת התראה על השטויות שאתה מנפק כאן.

פורסם

הAL4 מדגדג את ה130K ב307 שלי, אני צריך לדאוג?! אולי באמת אני אמכור את הרכב כי נותרו לי רק עוד 20K ק"מ עד שהרכב ישבוק...

 

זה לא שאלה של להיות חובב תוצרת צרפת אבל לי הספיקה ישיבה אחת (עוד לפני שנסעתי מטר) מול ההגה ברכב שלי כדי להבין למה אני לא קונה קורולה או לאנטיס.


×
×
  • תוכן חדש...