Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את שלי אמרתי.מי שרוצה צרפתית -שיהנה.

הבנתי את חלק מהתגובות.את התגובה של ארנון בקשר לאינטילגנציה שלי כביכול אני עדיין לא מבין.....

אם יש לך בעיה עם מה שאני אומר נמק ופרט ותגיב ענינית....

לרדת לפסים אישים זו לא מטרת הפורום...וכנראה שהאדון המתקרא ארנון לא מבין אותם.

אבל התנסחויות מעין אלו רק מעידות על המגיב....:lol:

ודי לחכימא ברמיזה....

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבנתי את חלק מהתגובות.את התגובה של ארנון בקשר לאינטילגנציה שלי כביכול אני עדיין לא מבין.....

 

כנראה זאת בדיוק הבעיה.

 

בשבועיים האחרונים אני שוקל בכובד ראש לרכוש C5 מהשנים 02-04 לאבי במקום הרובר 25 שלו (שבעבר הייתה שלי).

קראתי המון דעות ועשיתי מחקר מקיף.

מההתרשמות שלי, הרכב אמין, נוח, לא יקר מדי לאחזקה ומפנק בטירוף.

מצד שני, מנוע ה1800 חלש לרכב וה2000 טוב אבל לא יספק לך נסיעה מלאת אדרנלין.

כמובן, הרכב נטול סקס אפיל כמו אבי ביטר.

אם האקזמפלר עם 40K מטופל, קפוץ עליו!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

טוב זו לא שמועה זו עובדה

C5 בחצי שנה + חודש מודל 2005

הרכב שנראה חיצונית חדש: החלפת מנוע צעדים, החלפת מחשב הזרקה מרכזי, החלפת מחשב מזגן, ניקוי בית מצערת וראש ע"י אינפוזיה, החלפת משאבת דלק וכמעט מיכל דלק רק בנס יצאתי מזה+ טיפול שיגרתי של ....תוך כדי שיגרה 2 צמיגים אחורים היו יבשים אז מן הסתם 2 צמיגי גוד ייר חדשים אז לזה אתם קוראים רכב אמין,,,

זה רכב בן 4.5 שנים שעבר 90K תפסיקו לבלבל במוח אני מוכן לשלוח לכם את החשבון ונראה מה תחשבו אחר כך,

אני לא משמיץ את הצרפתיות הן פשוט לאנשים שיש להם את מחיר הרכב בכיס בכל זמן נתון.

 

קודם לכן היתה לי קסאנטיה שגמעה 360K על הגיר המקורי ועל המנוע המקורי שספלה מהתפוררות של צינורות(נו מה לעשות זה גומי בסך הכל)

נמכרה למען התקדמות לC5 לצערי הרב.

פורסם
טוב זו לא שמועה זו עובדה

C5 בחצי שנה + חודש מודל 2005

הרכב שנראה חיצונית חדש: החלפת מנוע צעדים, החלפת מחשב הזרקה מרכזי, החלפת מחשב מזגן, ניקוי בית מצערת וראש ע"י אינפוזיה, החלפת משאבת דלק וכמעט מיכל דלק רק בנס יצאתי מזה+ טיפול שיגרתי של ....תוך כדי שיגרה 2 צמיגים אחורים היו יבשים אז מן הסתם 2 צמיגי גוד ייר חדשים אז לזה אתם קוראים רכב אמין,,,

זה רכב בן 4.5 שנים שעבר 90K תפסיקו לבלבל במוח אני מוכן לשלוח לכם את החשבון ונראה מה תחשבו אחר כך,

אני לא משמיץ את הצרפתיות הן פשוט לאנשים שיש להם את מחיר הרכב בכיס בכל זמן נתון.

 

קודם לכן היתה לי קסאנטיה שגמעה 360K על הגיר המקורי ועל המנוע המקורי שספלה מהתפוררות של צינורות(נו מה לעשות זה גומי בסך הכל)

נמכרה למען התקדמות לC5 לצערי הרב.

 

אז כמה היה הנזק?

אני ממש במתח.

נ.ב. עם כל הבעיות מחשב אולי כדאי לעבור מאק :)

פורסם
טוב זו לא שמועה זו עובדה

C5 בחצי שנה + חודש מודל 2005

הרכב שנראה חיצונית חדש: החלפת מנוע צעדים, החלפת מחשב הזרקה מרכזי, החלפת מחשב מזגן, ניקוי בית מצערת וראש ע"י אינפוזיה, החלפת משאבת דלק וכמעט מיכל דלק רק בנס יצאתי מזה

שכחת, ב-מ-ק-ר-ה, להזכיר שאת ה- C5 שלך רכשת מחברת ליסינג ושמצבה התחזוקתי היה מתחת לכל ביקורת כפי שסיפרת בעצמך כאן.

 

הזהרנו כאן בפורום עשרות אם לא מאות פעמים מפני רמת התחזוקה של חברות הליסינג.

הדגשנו חזור והדגש את השימוש בחלפים ירודים, בשמנים סיניים עלומים, בהימנעות מכניסה למוסכים מורשים.

 

אתה בחרת -מסיבותיך שלך- לרכוש מכונית מחברת ליסינג, להסתנוור מהצבע הנוצץ ולהתעלם ממצבה המכני הירוד.

 

במקום להפגין מעט חוש ביקורת עצמית על החתול בשק שמכרו לך, אתה מעדיף לפתח תיאוריה גורפת על האמינות (לכאורה) של כל C5 באשר היא.

 

התיאוריה שלך - וזו עובדה - לא מחזיקה מים.

פורסם

אכן מר אדרי הנכבד שכח שכתב פה בפורום על הבעיות מהיום הראשון שהרכב הגיע איתם מחברת הליסינג, כנראה שטעם הממתקים שמכרו לו פג טעמם והוא יוצא במסע הכללות חסר כל בסיס.

 

דרך אגב, צמיגים לא נחשבים בנושא האמינות, זה פשוט בלאי רגיל של כל רכב, או שיפניות גם לא שוחקות צמיגים ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לכל מי שפקפק במה שאמרתי, והציג את המכוניות הצרפתיות "כאמינות"

נא קראו את הכתבה .

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=958081&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0

עם נסיון של 25 שנה עם מכוניות (לא ילד שהתחיל לכתוב לפני שבוע כמו חלק מהמגיבים)

ובעיקר עם יפניות,אומר אם חפשתם אמינות מושלמת -קנו רק יפניות.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

בס"ד

אתם בטוחים שיש C5 עם גיר ידני ?

לא נתקלתי בדבר כזה, נהפוך הוא, באחת הכתבות שקראתי על הרכב, היתה התמרמרות על כך שאין דגמים עם גיר ידני בארץ.

רפיקו

פורסם
לכל מי שפקפק במה שאמרתי, והציג את המכוניות הצרפתיות "כאמינות"

נא קראו את הכתבה .

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=958081&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0

עם נסיון של 25 שנה עם מכוניות (לא ילד שהתחיל לכתוב לפני שבוע כמו חלק מהמגיבים)

ובעיקר עם יפניות,אומר אם חפשתם אמינות מושלמת -קנו רק יפניות.

 

 

אמינות מושלמת מה?

להוריי הלך מנוע בקורולה אחרי 150 א"קמ. נקנתה חדשה מהסוכנות וטופלה כראויי, YET הלך מנוע. באמצע נסיעה.

אז מה זה אומר? אמינות כבר לא כ"כ מושלמת? מה הקשקושים האלה?

דרך אגב, הפעם היחידה שחיכיתי לגרר מימיי היה לסוזוקי סוויפט. כן, ארץ השמש העולה (על גרר).

לא פיז'ו, לא פיאט, לא VW ולא רנו. סוזוקי.

דיי להכליל, זה פשוט קשקוש.

פורסם

לגבי האמינות התיחסתי למכוניות מטופלות.

ברור שיפנית לא מטופלת ומוזנחת תעשה יותר בעיות מארופאית מטופלת.

אבל אם אתה מטפל ברכבך כראוי-אין סיבה שתכנס לתקן תקלות

מוזרות ביפניות כמו התפרקות צמות, חיישני חמצן, גירים (ב150K)ואפילו בולמים קצרי חיים.

אחרי 8 מכוניות מסובארו דרך מזדה ודייהטסו אני יכול להגיד רק מילים טובות

על התוצרת היפנית.

קורה גם לעיתים שיש סדרה לא מוצלחת כמו טיוטה 2003 התורכית שנוצרה "בוצה"

במנוע והלכו מנועים.היבואן עמד מאחורי התיקון וב2004 הבעיה נפתרה.

.לא סתם יש בעולם שם כזה של אמינות לטיוטה.

לא ארחיב שוב על הצרות שגרמו רנו קליאו ומגאן מדור 1 לכמה מחברי ...

תקרא היטב את הכתבה ותבין לבד.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

היי YRV,

אני אחסוך לך, זה באמת לא משנה מה אתה חושב או איזה דוגמאות תביא. יש פה אנשים בפורום שמילה רעה על הצרפתיות שתוציא מהפה, תגרור אותם להשמצות ועלבונות ברמה אישית - כי הרי עם המציאות מאד קשה להתמודד כמו שאתה יודע,

אז דבר ראשון אל תתרגש מהם:-).

 

יש אנשים שניחנו ביכולת מופלאה להתעלם מכל מאמר, כתבה, נתונים, סקרי שביעות רצון, מחירונים ולהגדיר הכל כ"קשקוש אחד גדול" שעה שזה לא מתיישב עם דעתם ה"מלומדת" - שיבושם להם.

 

אגב, אני רק מקווה בשביל החבר הנכבד שלנו שפתח את השרשור שהגיר האוטומטי ברכבים שהוא מחפש אינו זהה לדרעק האוטומטי האדיוטי והמסוכן שמותקן ב308 החדשה לדוגמא.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
לכל מי שפקפק במה שאמרתי, והציג את המכוניות הצרפתיות "כאמינות"

נא קראו את הכתבה .

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=958081&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0

עם נסיון של 25 שנה עם מכוניות (לא ילד שהתחיל לכתוב לפני שבוע כמו חלק מהמגיבים)

ובעיקר עם יפניות,אומר אם חפשתם אמינות מושלמת -קנו רק יפניות.

 

אכן תגובה של ילד .

אין לך מושג על בסיס הנתונים של אוטוסרב (דרך אגב כתבה ישנה) , והם גם אינם מגלים אותו , אבל אתה כבר ממהר להכליל.

 

אמינות מושלמת ? , יש הרבה מאוד שיחלקו עליך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
היי YRV,

אני אחסוך לך, זה באמת לא משנה מה אתה חושב או איזה דוגמאות תביא. יש פה אנשים בפורום שמילה רעה על הצרפתיות שתוציא מהפה, תגרור אותם להשמצות ועלבונות ברמה אישית - כי הרי עם המציאות מאד קשה להתמודד כמו שאתה יודע,

אז דבר ראשון אל תתרגש מהם:-).

 

יש אנשים שניחנו ביכולת מופלאה להתעלם מכל מאמר, כתבה, נתונים, סקרי שביעות רצון, מחירונים ולהגדיר הכל כ"קשקוש אחד גדול" שעה שזה לא מתיישב עם דעתם ה"מלומדת" - שיבושם להם.

 

אגב, אני רק מקווה בשביל החבר הנכבד שלנו שפתח את השרשור שהגיר האוטומטי ברכבים שהוא מחפש אינו זהה לדרעק האוטומטי האדיוטי והמסוכן שמותקן ב308 החדשה לדוגמא.

 

מעניין שאת הדוגמאות הרבות מספור אשר הביאו פה על רכבים יפנים, משום מה אתה נוטה לשכוח..

קנה מה שאתה רוצה, רק אל תכליל ותספר נסים ומפלאות על רכבים אשר מעולם לא היו ברשותך , כמו YRV למשל..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...