בס"ד
שלומות לכולם, אני מחזיק ברנו מגאן 2002. בזמן האחרון מאוד קורץ לי להחליף את הרכב לסיטרואן C5, כמובן שקיבלתי אזהרות על ימין ועל שמאל, בנוגע לאמינות, לעלויות האחזקה וצריכת הדלק שלו. מצד שני, אני גם שומע לא מעט מחמאות על הנוחות המדהימה שלו, הפינוקים והבטיחות? השאלה שלי היא האם כדאי ? הסכום שיעמוד לרשותי עומד על 40000, איזה נפח מנוע עדיף, 1.8 2.0 3.0 או אולי דיזל ? גם מבחינת צריכת הדלק וגם מבחינת המנוע. האם הרכב "בעייתי ויקר" לאחזקה ? האם יש למישהו נסיון עם הרכבים האלה
אשמח לתשובה.
רפיקו.