Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל סוף שבוע אני נתקע בתופעה שאנשים מחנים את המכוניות שלהם באדום לבן בגלל שאין

פקחים שירשמו להם דוחות , אז הם מנצלים את הידיעה הזאת לחנות באדום לבן ולחסום את המסלול לנהגים אחרים שרוצים לעבור באותו רחוב .

 

דוגמא :

אני חוזר אתמול בלילה ב 3 לפנות בוקר לעיר שלי (כפ"ס) ונוסע להחזיר את חבר שלי לביתו ,

אחרי שאני מוריד אותו אני חוזר לבית שלי בדרך אני צריך לעבור במספר רחובות שמותר לחנות רק מצד אחד של הכביש , אבל לא למה לחנות רק בצד אחד אם אפשר לחסום את שאר המסלול , אז אני נוסע ובא לבצע את הפנייה כדי להכנס לרחוב , אבל פתאום אני רואה מולי רכב (פיג'ו 307) חונה במסלול שלי באדום לבן .

במזל לא נכנסתי בא והספקתי להאט ולהכנס לנתיב הנגדי .

 

מה שמעצבן פה זה לא שאין חנייה אחרת לעמוד בא למה אחרי שעברתי את המכונית החונה היה נראה לי אחרי 30 - 50 מטר אחרי מקום חנייה לאיזה 4-5 מכוניות ...

אז בגלל שהאדון לא רצה ללכת יותר מידי ורצה לחנות את האוטו מתחת לבית אני צריך כמעט להתקע בו ?

 

האם יש אפשרות להודיע למשטרה על חנייה באדום לבן בסוף שבוע , ואם הם בכלל יעשו

עם זה משהו ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אולי היה מלא כשהוא הגיע?

א. תאמין לי ביום שתיהיה בתל אביב לדוג' ותחנה בצורה לא חוקית לא תרצה להודיע למשטרה על איפה שחנית...

ב. הם לא יעשו כלום

ג. אני לא מעודד את זה ואם עושים אז במקום שלא מפריע לתנועה.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
אולי היה מלא כשהוא הגיע?

א. תאמין לי ביום שתיהיה בתל אביב לדוג' ותחנה בצורה לא חוקית לא תרצה להודיע למשטרה על איפה שחנית...

ב. הם לא יעשו כלום

ג. אני לא מעודד את זה ואם עושים אז במקום שלא מפריע לתנועה.

 

אז זהו שהם חונים במסלול שלך ... וכמעט נכנסתי בו

שתבין שלא נסעתי מהר כל כך - פנייה ב 20 - 30 קמ"ש ,

מה אם מישהו יקח אותה ב 40 קמ"ש ?

 

אני יודע שיש בעיות חנייה בת"א אבל אני לא גר שם אני מדבר איתך על כפ"ס ...

 

לגבי זה שאולי לא היה מקום אחר לחנות - זה לא מצדיק חסימת מסלול , הוא יכול לפחות לחנות על המדרכה למרות שזה גם לא פתרון מצד הולכי - רגל .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

רד לשני גלגלים. איזה תענוג! אין בעיות חניה, אין בעיות לעבור מכוניות חונות גם אם הן באמצע הכביש, איזה כיף זה למלא פול-טנק ב ½17 ¤. אתה לא יודע מה אתה מפסיד.

 

 

*עריכה* אופס.... יצא לי בטעות לכתוב תחת היוזר של אח שלי. את ההודעה הזאת כתב המשתמש mat@n, והיא משקפת את דעתו האישית בלבד. כמו כן, הודעה זו כתובה בלשון זכר אך פונה לשני המינים כאחד :D

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

אני רק רוצה לציין שממש במקרה נתקלתי אתמול (כלומר יום שבת) בפקחי חניה בתל אביב שרושמים דו"חות וגוררים מכוניות... זה היה בקירבת סופר באבא למי שמכיר, ליד קולנוע פאר, מקום בעייתי מבחינת חניה.

 

מה שחמוד זה שסופר באבא דואג ללקוחות שלהם והם הכריזו במערכת הכריזה שיש פקחים... נחמד מצידם.

 

ינון.

פורסם

לידיעתך בת"א נותנים דוחות כל הזמן, גם בשישי-שבת ואפילו גוררים רכבים!!!!!

תאר לך איזה באסה לצאת בערב שבת....לחזור לפנות בוקר לאוטו....שלא נמצא במקומו....מה לעשות שבת"א אי אפשר למצוא אף פעם חניה חוקית גם אם מאוד מתאמצים....נכון שיש מקומות שלא מתקבל על הדעת להחנות שם....אבל חבר'ה הפקחים...תנוחו קצת בשישבת!!!

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם
רד לשני גלגלים. איזה תענוג! אין בעיות חניה, אין בעיות לעבור מכוניות חונות גם אם הן באמצע הכביש, איזה כיף זה למלא פול-טנק ב ½17 ¤. אתה לא יודע מה אתה מפסיד.

 

 

*עריכה* אופס.... יצא לי בטעות לכתוב תחת היוזר של אח שלי. את ההודעה הזאת כתב המשתמש mat@n, והיא משקפת את דעתו האישית בלבד. כמו כן, הודעה זו כתובה בלשון זכר אך פונה לשני המינים כאחד :D

 

אם זה היה תלוי בי , זה היה קורה :!:

 

חחח למרות שאני מת על מכוניות ואוהב גם אופנועים אבל פחות , זה נשמע לי די מפתה

למלא דלק ב ב ½17 ¤ .

זה מטורף , אני משלם על טנק כל שבוע 130 ש"ח .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
לידיעתך בת"א נותנים דוחות כל הזמן, גם בשישי-שבת ואפילו גוררים רכבים!!!!!

תאר לך איזה באסה לצאת בערב שבת....לחזור לפנות בוקר לאוטו....שלא נמצא במקומו....מה לעשות שבת"א אי אפשר למצוא אף פעם חניה חוקית גם אם מאוד מתאמצים....נכון שיש מקומות שלא מתקבל על הדעת להחנות שם....אבל חבר'ה הפקחים...תנוחו קצת בשישבת!!!

 

 

תאמין לי שדווקא בתל אביב קל ונוח חניה חוקית.

לא חסרים חניונים וכמובן עושים סיבוב ומוצאים חניה בכחול לבן

כל הכבוד לעירית תל אביב ושירות הגרירה אחרת תל אביב הייתה נהפכת לג'ונגל.

גם ככה הגררים של עירית תל אביב עובדים בלי הפסקה.

אנשים פשוט לא לומדים

×
×
  • תוכן חדש...