Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משום מה לא מצאתי דיאגרמה של GM10 bolt, אבל הנה משהו קצת קרוב, זה 14bolt עם קורונה 10.5, אחד הסרנים האמריקאיים הרעים :twisted:.

אצלך צריך לפתוח את המכסה כדי לראות מצב הקורונה/פיניון/סטייליטים ולבדוק חופשים. צריך לבדוק חופש במיסבים באותה הזדמנות ומומלץ לבדוק את שלום הC קליפסים כדי לדעת עוד BURNOUT נשארו לפני שהאוטו מתחיל ליסוע על 3 גלגלים.

GM_14_Bolt_10.5_diagram.JPG

פורסם

אם אתה מכיר את אברהם עם האלקמינו האפורה מת"א הבאתי לו ליפניי 3 חודשים סרן אחורי לאל קמינו כי שלו הלך לפי מה שאני יודע הוא החליף לבד ומכיר את הסרן טוב מאוד. אם תרצה את מס' הטל' לדבר איתו אני אתן לך ותגיד לו שאני הפנתי אותך.

פורסם
ירדה אבן מליבי...וכן,ניראים לי הג'אנטים האלה,ננסה אותם.תודה!

בקשר לג'נטים שלחתי לך ט"ל בפרטי,בקשר לסרן אחורי אל תתעסק איתו ייתר על המידה ,שווה לבדוק סרנים של סונומה ממודלים 88 ,93 הם גם 10 ברגים אולי יתאימו,אם אתה רוצה לשפר [יחסי העברה וכ"ו]רק summit,או jegs.

פורסם

או.קיי,אבל בסונומה זה לא קפיצי עלים?אצלי זה קפיצים ובולמים...ומה זה ישפר לי,פתיחה/סגירה?

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

תפסיקו לתת עצות של קומבינות מפגרות,עם סרן אחורי לא משחקים ועושים קומבינות הוא צריך לגשת למכונאי אמיתי שבקיא ובעל נסיון עם הסרנים האלה. בכל מיקרה על פניו ולפי דבריו נראה שהסרן שלו תקין.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ועוד משהו שלא קשור,איפה בארץ מוכרים ג'אנטים נורמאלים,בסגנון הזה?

 

רחוב יפו בחיפה ג'אנטים לכל הסוגים שווה בדיקה

החנות גדולה ונראת מאוד איכותית ...(חנות לרוב רק לגאנטים)

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם
תפסיקו לתת עצות של קומבינות מפגרות,עם סרן אחורי לא משחקים ועושים קומבינות הוא צריך לגשת למכונאי אמיתי שבקיא ובעל נסיון עם הסרנים האלה. בכל מיקרה על פניו ולפי דבריו נראה שהסרן שלו תקין.

הוא יכול לקנות סרן של מליבו מפירוק בהנחה שהסרן דפוק [יש גם של אלקמינו מפירוק ]הוא יכול ללכת למוסך לשפוך שקלים על שיפוץ ,הוא יכול לקנות חלקים חדשים מסאמיט נתתי לו את כול האפשרויות הכול בהנחה שיש בעיה ,הבחור לא מבין הרבה לכן נןתנים לו כמה כיוונים כולל זה של הסונומה ,ולא!! לא הצעתי לו להרכיב את זה בבית זה מחייב התערבות בעל מקצוע.

פורסם

מייקל תודה,אבל אני קודם מתעסק בבית,אם לא מצליח הולכים למוסך,זה כל הכיף ברכב כזה,ההתעסקות!ועדיין לא קיבלתי שום דבר בפרטי.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

×
×
  • תוכן חדש...