Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 שנת 2003-6 - האם מומלץ?


SomeoneNew
שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המאזדה עדיפה על הB4, גם בגרסה המחודשת. היא בורחת לה בפניות (נבדק ביסודיות) ואפילו בקו ישר המאזדה לוקחת למרות נחיתות כוח מסויימת (בגלל תיבה עדיפה בעיקר לעומת התיבה הגרועה של הסובארו).

הB4 היא בינונית עם ביצוע טוב התחומים מסויימים אבל בגדול לא הייתי קונה את הסובארו (גם המראה שלה פושר למדי).

 

לגבי הנוחות במאזדה, היא יחסית טובה. אמנם לא מדובר במתחרה לC5 לדוגמא בתחום זה, אבל הC5 מנותקת וחסרת תחושה לחלוטין בהשוואה. לדעתי עבור מי שמחפש אוטו עם פלפל בקטגוריה מאזדה היא הבחירה הנכונה (תקף פחות לגבי הדגם החדש הנמכר כיום שאיבד חלק מהכיף שהיה לדגם הראשון). קבלו פרט פיקנטי...חחח, לדעתי (מנסיון אישי) למאזדה 6 יש הגה טוב מזה של פורשה קאיין.

 

בכל מקרה, תנסה להשיג נסיעה מבחן על מנת לשפוט בעצמך. אני מוכן לעזור לך עם זה אם אתה גר באיזור הצפון.

 

נ.ב. גם לאקורד אין התחושה או היכולת הדינמית שיש למאזדה בפניות. מה גם שלדעתי הונדה מתמחרים את המכוניות בארץ בלתי פרופורציונלי לחלוטין.

 

נבדק ביסודיות בNFS ? תעשה לי טובה בסדר:)

אם B4 חדשה בורחת לך בפניות זה אומר משהו עליך בתור נהג.

(ולא אני לא בא לזלזל סתם), זה פשוט חירטוט עצבני.

וגם לגבי כל השאר הB4 הרבה יותר נוחה מה6 של 2007,

ובאה עם איבזור הרבה יותר גבוה ומערכת AWD שמשפרת נוחות

וכמובן אחיזה.

אז אנא ממך , אל תכתוב שטויות, הפכת את המאזדה 6 למלכת הקטגוריה

משהו שאף פעם היא לא הייתה, לפחות לא בתחום הדינאמי.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נבדק ביסודיות בNFS ? תעשה לי טובה בסדר:)

אם B4 חדשה בורחת לך בפניות זה אומר משהו עליך בתור נהג.

(ולא אני לא בא לזלזל סתם), זה פשוט חירטוט עצבני.

וגם לגבי כל השאר הB4 הרבה יותר נוחה מה6 של 2007,

ובאה עם איבזור הרבה יותר גבוה ומערכת AWD שמשפרת נוחות

וכמובן אחיזה.

אז אנא ממך , אל תכתוב שטויות, הפכת את המאזדה 6 למלכת הקטגוריה

משהו שאף פעם היא לא הייתה, לפחות לא בתחום הדינאמי.

 

כתבתה משהו חדש או שאתה סתם עצבני :idea: ספרתה לנו על היתרונות והחסרונות של ה B4 - או רכב מקביל אחר .

ראה מה כתב Scuderia

בכל מקרה, תנסה להשיג נסיעה מבחן על מנת לשפוט בעצמך.

קרא טוב את התגובה - כנס לדגמים ולמבחני הרכב בשנים 2003-2007 עליהם מדובר .

ומעניין מי יותר דינמית עם תחושת נהיגה טובה יותר .

 

ול SomeoneNew - רק נסיעה והרגשת הרכב , בהתאמה לדרישות שלך , הם שיקבעו .

מאזדה 6 רכב אמין באחזקה שפויה , ויש בה גם מימד של כייף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני לא עצבני אני פשוט לא אוהב כשכותבים כל מיני שטויות.

B4 נחשבת לאחת המכוניות הכי יציבות ואוחזות

שיש בטווח המחירים שלה, אז לכתוב שהיא בורחת בפניות?

ועוד לצד מאזדה 6? נו באמת.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני לא עצבני אני פשוט לא אוהב כשכותבים כל מיני שטויות.

B4 נחשבת לאחת המכוניות הכי יציבות ואוחזות

שיש בטווח המחירים שלה, אז לכתוב שהיא בורחת בפניות?

ועוד לצד מאזדה 6? נו באמת.

 

אני לא יודע למה הB4 נחשבת, אני יודע מהמציאות מה היא לא ואני יודע מה המאזדה 6 כן. ואני ממליץ לך לקחת קורס קריאה מזורז, יעזור לך בעתיד. מה שכתבתי הוא שה-6 משאירה את הB4 מאחורה בכביש מפותל וגם בתאוצה. בכל מצב בין אם מדובר בפתיחה מהמקום או האצות ביניים, ה-6 לוקחת את הB4. מערכת ההנעה הכפולה של הסובארו תורמת בעיקר לצריכת דלק מעט גבוהה יותר ולא יותר מכך...אה וכמובן את תג ה-AWD שמשפר את הביצועים של הסובארו :-)

אין לה לסובארו צורך במערכת הזו כלל וכלל כיוון שאין שם מספיק כוח כדי להזדקק להנעה כפולה וגם האקלים בארצנו לא מצריך זאת. לנוחות אגב זה בטוח לא תורם.

 

אני ממליץ לך לקחת את ה-6 עד הסוף לפני שאתה מדבר. אחד הדברים שאני אוהב בה הוא האופן ההרמוני ואיך שהיא רוקדת בפניות וכבישים מפותלים בכלל. אם אתה מעלה הילוך (בראש) ומתחיל לתת לה למאזדה חופש, אתה מרגיש איך הכל מתחבר ביחד והופך אותה למכונת נהיגה. הנוקשות של מיתליה, החדות שלה, המנוע אפילו נשמע סבבה הכל בקיצור מתחבר יחד ופשוט מעלה חיוך (ואז מקפיץ את האדרנלין).

 

לגבי עלויות האחזקה שלה, הן לא כל כך גבוהות. SomeonenNew אם יש לך שאלות ספציפיות, אתה מוזמן לשאול ואני אשמח לענות לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע למה הB4 נחשבת, אני יודע מהמציאות מה היא לא ואני יודע מה המאזדה 6 כן. ואני ממליץ לך לקחת קורס קריאה מזורז, יעזור לך בעתיד. מה שכתבתי הוא שה-6 משאירה את הB4 מאחורה בכביש מפותל וגם בתאוצה. בכל מצב בין אם מדובר בפתיחה מהמקום או האצות ביניים, ה-6 לוקחת את הB4. מערכת ההנעה הכפולה של הסובארו תורמת בעיקר לצריכת דלק מעט גבוהה יותר ולא יותר מכך...אה וכמובן את תג ה-AWD שמשפר את הביצועים של הסובארו :-)

אין לה לסובארו צורך במערכת הזו כלל וכלל כיוון שאין שם מספיק כוח כדי להזדקק להנעה כפולה וגם האקלים בארצנו לא מצריך זאת. לנוחות אגב זה בטוח לא תורם.

 

אני ממליץ לך לקחת את ה-6 עד הסוף לפני שאתה מדבר. אחד הדברים שאני אוהב בה הוא האופן ההרמוני ואיך שהיא רוקדת בפניות וכבישים מפותלים בכלל. אם אתה מעלה הילוך (בראש) ומתחיל לתת לה למאזדה חופש, אתה מרגיש איך הכל מתחבר ביחד והופך אותה למכונת נהיגה. הנוקשות של מיתליה, החדות שלה, המנוע אפילו נשמע סבבה הכל בקיצור מתחבר יחד ופשוט מעלה חיוך (ואז מקפיץ את האדרנלין).

 

לגבי עלויות האחזקה שלה, הן לא כל כך גבוהות. SomeonenNew אם יש לך שאלות ספציפיות, אתה מוזמן לשאול ואני אשמח לענות לך.

 

אני לא אגיב על השטויות שלך .

אני אולי אקח קורס קריאה אתה לך תחפש תחביב אחר .

(לא מוטוריקה).

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורף מספר מבדקי רכבים המתאימים לדרישתך

 

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=167

 

ולא בכדי. מאזדה 6 היא מכונית המעודדת נהיגה ספורטיווית. כבישי הרים הם מרחב מחיה מועדף בעיניה. ההגה שלה מהיר יותר, מתקשר. החרטום שלה צייתן יותר, ממוסמר לקו שהתווה האוחז בהגה. זנבה מאפשר מרחב פעולה נרחב למעוניינים לצאת לריקוד. מעט מכוניות הנעה קדמית עכשוויות מציעות אינטימיות שכזאת - וזו בפירוש מחמאה. מעוניינים באינטימיות מבוקרת? מערכת בקרת היציבות תאפשר לכם לשחק, בגבולותיה שלה. נתקו אותה, הגבולות הם שלכם. מאזדה 6 מודל 2006 מעט מרוככת יותר, אך היא עדיין הדבר הקרוב ביותר למכונית ספורט בקטגוריה.

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=328

 

http://www.motocar.co.il/test/419.aspx

http://www.motocar.co.il/test/273.aspx

ויש עוד

 

ה B4 ומאזדה 6 עושות את די טוב - ההרגשה של הנהג , השליטה וההיזון החוזר במאזדה , מרגשים יותר וחויית הנהיגה יותר שובבה .

כייף לשחק איתה , אתה ברכב גדול יחסית ( כאילו מנהל , ומחייך כמו אהבל ) ולפעמים שוכח ומושך סתם לכיוון המגבלות -

ב B4 - אתה יודע שיש לך אחיזה - אבל זה לא מושך לשחק איתה , נכון היא עושה את זה , במאזדה , אתה מחפש את זה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורף מספר מבדקי רכבים המתאימים לדרישתך

 

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=167

 

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=328

 

http://www.motocar.co.il/test/419.aspx

http://www.motocar.co.il/test/273.aspx

ויש עוד

 

ה B4 ומאזדה 6 עושות את די טוב - ההרגשה של הנהג , השליטה וההיזון החוזר במאזדה , מרגשים יותר וחויית הנהיגה יותר שובבה .

כייף לשחק איתה , אתה ברכב גדול יחסית ( כאילו מנהל , ומחייך כמו אהבל ) ולפעמים שוכח ומושך סתם לכיוון המגבלות -

ב B4 - אתה יודע שיש לך אחיזה - אבל זה לא מושך לשחק איתה , נכון היא עושה את זה , במאזדה , אתה מחפש את זה .

 

אייל .

 

תודה :-)

אני יכול לאשרר כי אכן אמת הדבר, המאזדה פשוט דורשת את זה. אני גר בצפון ולדוגמא כשאני חוזר מת"א אחרי בילוי בשישי, אז אני מקפיד לנסוע דרך הכביש של בית אורן ואז לקחת ימינה לפני אונ' חיפה (מי שמכיר). איזה כביש! מאמא מיה!!! :-) וה-6 פשוט פורחת שם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה :-)

אני יכול לאשרר כי אכן אמת הדבר, המאזדה פשוט דורשת את זה. אני גר בצפון ולדוגמא כשאני חוזר מת"א אחרי בילוי בשישי, אז אני מקפיד לנסוע דרך הכביש של בית אורן ואז לקחת ימינה לפני אונ' חיפה (מי שמכיר). איזה כביש! מאמא מיה!!! :-) וה-6 פשוט פורחת שם!

 

שים לב, אני לא כתבתי שה6 לא "פורחת" ואין לי שום דבר נגדה.(מכונית מעולה:))

אבל זה שאמרת שהB4 בורחת בפניות -זאת שטות מוחלטת.

אני לא יודע על סמך מה החלטת שה6 מהירה יותר .

ודבר אחרון השטויות שכתבת על מערכת הAWD מראות

על בורות שלך בתחום. המדבקה משפרת ? :)

תעשה לי טובה בסדר, מדובר במערכת מעולה

שמוסיפה לרכב אחיזה אדירה ויציבות.

(אתה מוזמן לקרוא עליה).

חוץ מזה בכתבה מופיעה הB4 לפניה

המתיחת פנים שהביא עליה מנוע חדש

ליגרסאת ה2 ליטר.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, אני לא כתבתי שה6 לא "פורחת" ואין לי שום דבר נגדה.(מכונית מעולה:))

אבל זה שאמרת שהB4 בורחת בפניות -זאת שטות מוחלטת.

אני לא יודע על סמך מה החלטת שה6 מהירה יותר .

ודבר אחרון השטויות שכתבת על מערכת הAWD מראות

על בורות שלך בתחום. המדבקה משפרת ? :)

תעשה לי טובה בסדר, מדובר במערכת מעולה

שמוסיפה לרכב אחיזה אדירה ויציבות.

(אתה מוזמן לקרוא עליה).

חוץ מזה בכתבה מופיעה הB4 לפניה

המתיחת פנים שהביא עליה מנוע חדש

ליגרסאת ה2 ליטר.

 

כתבתי שה-6 בורחת לB4 בפניות ולא שהB4 בורחת בפניות (לאן היא בורחת? :-))

הטענה שה-6 מהירה מהB4 נבדקה על בוריה...הסובארו לא עומדת בקצב. אגב ההערה בנוגע למדבקה של הAWD היא סרקסטית למען הסר ספק. עכשיו בוא נאמר שהנעה כפולה ברכב כמו B4 שהוא מגיע עם 250 או יותר כ"ס היא טיפה מיותרת. זה סתם מוסיף משקל ומעלה את צריכת הדלק, הרבה יותר מאשר משפר אחיזה. סמוך עליי, ה6 לא אוהבת להפרד מן האספלט (כשהיא כן עושה זאת, מדובר על היגוי יתר במידה זו או אחרת שזה סבבה לגמרי).

לגבי ביצועים בקו ישר, כל גרסה של הB4, בין אם מדובר על 138, 165 או 150 כ"ס, כל מאזדה 6 לוקחת אותה בכל מצב תאוצה. ביציאה מהמקום וגם בתאוצות ביניים. למען האמת גם גרסת ה2500 סמ"ק של סובארו לא לוקחת את ה6. וכיום יש גם מאזדה 6 אם 2500 סמ"ק ותאוצה מכובדת יחסית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו... כתבתם פה הרבה... :)

 

האמת, אני לא מחפש מכונית לעשות שטויות על הכביש, ככה שמי מאיץ יותר מהר או אם אני יכול לעקוף מישהו בסיבוב זה לא ממש העניין בשבילי.

 

אותי יותר מעניין עלויות וההרגשה בתוך הרכב.

במילים אחרות:

יש למישהו מושג כמה עולה טסט לרכב שכזה?

ואיך הנוחות הכללית באוטו לנהג? איך המושבים באוטו? נוחים? יש בהם חימום? אפשר לכוונן אותם למעלה/למטה?

בנוסף, דבר חשוב נוסף, כבעל מערכת דיי מושקעת ברכב הנוכחי, פתאום לעבור למערכת ללא חיבור USB ואפילו ללא קריאת MP3, מה האלטרנטיבות שלי? יש אופציה לחבר מתאם או להחליף שם משהו כדי שכן יפתחו בפניי האפשרויות שאני כ"כ רגיל אליהן (כמו חיבור DOK לרדיו דיסק)?

או שבכלל שיש דגמים שכן קוראים MP3 ואני פשוט לא יודע על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את הדגם הפשוט ואגרת הרישוי האחרונה הייתה באזור ה1200 שקל.

בכללי לא שיא הנוחות אבל לנו זה מספיק, אני לא מבלה שעות על גבי שעות אז אני מרוצה מהנוחות.

נדמה לי חימום יש רק בדגם הפרימיום, בגרסאות 2L אין וכן אפשר לכוון למעלה ולמטה.

לגבי המערכת,יש כל מיני אלטרנטיבות כמו מתאם או התקנה של רדיו דיסק רגיל, למיטב ידיעתי מאזדה 6 היחידה שיש בה mp3 זה הדור החדש רק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את גרסת הפרימיום 2003 , ביטוח - 24+ בלי תאונות 4900 ש"ח , נהג חדש מגיל 21 (חדש לא צעיר) 7200 ש"ח, חובה + מקיף - אני מבוטח במנורה.

טסט לרכב עולה לי 1400 ומשהו , הרכב קבוצה 5 .

אצלי יש חימום בכסאות , כסא חשמלי שמתכוונן לגובה .

בנוגע לMP3 כמו זה שרשם מעליי יש חיבור שמחברים למערכת המקורית ויש לו יציאת לAUX + USB + SD CARD הוא עולה בסביבות ה800 שקל בארץ ודרך EBAY בסביבות ה500 שקל , אני מתכוון לרכוש כזה בעתיד .

אם אתה בוחר לקנות רכב כזה תבדוק שהרדיו דיסק לא קופץ , תיקון יעלה בסביבות ה400 שקל , אם אתה מחבר מתאם כמו שרשמתי אז זה כבר לא אמור לעניין אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לדעתי חסר ייחוד כלשהו.

אני חושב שאם אתה לא חייב מקום מאחורה אז אין טעם להעדיף אותו על 3 לדוגמא.

 

מבחינת אמינות היא טובה.

נוחות - לא משהו, בהחלט לא לעומת מתחרות (406, C5).

בקיצור, סתם 3 עם בסיס גלגלים ארוך יותר.

 

היא חולקת המון עם המונדיאו, אבל המונדיאו הרבה יותר מוצלחת לטעמי.

גם הפאסאט.

גם ה-B4.

כולן בעצם.

 

הכל נכון,

אבל

ה-6 היא המכונית המהנה ביותר לנהיגה בכל הקטגוריה.

ל-6 יש את ההגה הטוב ביותר. השלדה המוצלחת ביותר (גם זו של המונדיאו לא רעה בכלל) וגם תיבת ההילוכים שלה (אוטומאטית - מה לעשות) ננעלת במצב ידני ואינה מעבירה או מורידה הילוכים כראות עיניה.

המאזדה 6 היא לטעמי (ונהגתי גם על מתחרותיה) מכונית הליסינג 2000 הנבחרת למי שמחפש הנאה מנהיגה.

היה כאן עוד וויכוח על מי "לוקחת סיבובים מהר יותר". התשובה כמובן לא קשורה למכונית אלא לנוהג בה. ההנעה הכפולה של הסובארו אינה נותנת לה יתרון כלשהו בכניסה לסיבוב ובתוכו אלא רק ביציאה ממנו - וגם שם יחס ההספק משקל לא יתן יתרון מעשי כלשהו. כתשלום, ההגה של הסובארו אינו מתקרב ברמת הדיוק וההיזון החוזר להגה של המאזדה.

יחד עם זאת לסובארו יש יתרון משמעותי בבטיחות אקטיבית על המאזדה (כמו גם על רכבים רבים אחרים - כולל שלי) כאשר הכביש נהיה רטוב, חלק מאוד או משובש. תוצאה, כמובן של ההנעה הכפולה הקבועה שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני עם מאזדה 3 ה1600 באמת שלא נוחה אבל ה2000 די נוחה

 

איך הגדלת המנוע משפרת את הנוחות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...