Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ הטריומף ספיטפייר mk3 מודל 68 שלי


tomi1975
שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 264
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וואו, כל הכבוד.

עשית תאבון, ואני חשבתי שאני "ייבאתי את כל האוטו".

 

שיהיה בהצלחה בהמשך,

לדעתי תהיה אחת הטריומף המושקעות בארץ.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

הגיר הוא אותו הגיר בדיוק שמו פורד סיירה סידרה 9 והם זהים לחלוטין.

אצלך קיצרו את זרוע בורר ההילוכים כי הרכב שלך קצר והידית המקורית היתה נופלת אחורה מידי.

ההבדל בינינו הוא בפלטה מתאם להאוזינג, אצלי החלפתי האוזינג כמובן דריישפט ומצמד.

ברכב אצלי MGTD 1950 גם שיפצתי מנוע כולל שינוים והתאמות טכנולוגיות חדשות מקוריות וכמובן שיפצתי גיר.אגב בחלום בחצי שעה תרכיב את הכול אתה טועה ידידי ניפגש אחרי סיום ההרכבה.

כאשר אמרתי שאני יכולתי לחסוך לך ים כסף התכונתי לכך לא מתוך העברת ביקורת ואו להסתלבט עלך!!! אמרתי לך אני מכיר את החברה גם באנגליה וגם את הסניף שלה בארה"ב!!!

אני מכיר גם את החברה מקונטרם מכס אשדוד וגם את נורית :lol:.

להנעתך מיספר תמונות משיפוץ הא MG

 

בברכה בני ל.

CIMG6790.jpg

CIMG6730.jpg

CIMG6963.jpg

CIMG7011.jpg

CIMG7065.jpg

mgtdtf.jpg

CIMG7477.jpg

CIMG7533.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה יפה מאוד!!!!

אתה מסכים איתי שלקצר את הגיר ולייצר מתאם זה בילבול מוח ובעייתי.

ואם לא להרכיב בחצי שעה אז שעה וחצי, זו לא פעם ראשונה שאני מרכיב גיר ברכב הנ"ל

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי זה לראות את כל החלקים חדשים מחכים להרכבה:lol:

מזכיר לי את שיפוץ הטריומף שלי כאשר משלוחי חלקים הגיעו מאנגליה.

מה שכן אני חייב לציין שיש כיף בחלקים חדשים אבל יש כיף אחר בשחזור ושיקום של הישנים, כל אחד והעדפותיו.

שיהיה בהצלחה, בהחלט הולכת להיות יורקת האש המושקעת ביותר:shock:.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שנה שיפצתי את האוטו מא' עד ת' אם זה כולל ניקוי חול בידיים שלי (אכלתי ים בחול :-P) גג חדש ,תלאים הלחמות, שיחזור ריצפה, שיפצתי בקאקס לבד ,דריישפט,מנוע לבד - חריטה עשיתי במפעל "תוו" לשעבר, שיפצתי את הגיר המקורי אצל הזקנים בסלמה שנעלמו עם השנים, השתלתי כיסאות של רנו טווינגו עם קיצורים חיתוכים והתאמות, יצקתי לבד מכסה של הגיר מפיבר גלס, שיחזרתי חלק מהחשמל ותיקנתי בתוך הרכב ריפודים וקומבינות מסקיי ריפודי חרתה בדלתות ,תאי כפפות מקומבנים מדיקטים בציפוי לבד וכו"

והיום שמצבי הכלכלי מאפשר לי אני מעדיף לקנות חלקים חדשים ולהפוך את הרכב ליפה יותר ולאורגינל מבחינת החלקים, כמובן שיש חלקים שאין להשיג אותם אז משפצים

חוץ מזה נימאס לי מקומבינות והתעסקויות מיותרות, תן לי לראות את הרכב בסוף ההרכבה והשיפוץ על הבוקר ולקחת אותו לסיבוב דאווין זה יתן לי הרבה יותר סיפוק,

מה גם שהחלקים שהבאתי הם לרוב קוסמטיקה ושיפורים,מה יש לשפץ לבד ברכב ?

וגם פסיכולוגית אני לא סובל מריחות של חומר על הפח, למרות שיש מינימום ,עדיין אין ברירה וצריך למרוח חומר ולאחר תקופה הוא מתפוצץ בכל מיני מקומות ופתאום יש ריקבון .

ככה שהבאתי חלקי פח חדשים על מנת לשמר את הקווים של הרכב ולהמנע מלצבוע ולתקן רקבונות וסדקים לתקופה הרבה יותר ארוכה, דרך אגב שים לב למצב הרכב יש תמונות בתחילת השירשור ,הוא במצב מצויין כבר עכשיו אבל אני רוצה אותו במצב מעולה ומושלם !!!!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני,

 

אתה באמת אספן יקר,

 

אפילו מחשבים אתה אוסף? זה ענתיקה זה.

 

attachment.php?attachmentid=150937&d=1238443537

 

 

 

שלום.

את הסב וופר ליד המחשב ראיתה?

לידעתך המחשב בתמונה זה האימרה על תסתקל בקנקן אלה בתוכו.

אמנם המארז מיושן כי המידות שלו מתאימות לי מתחת לשולחן אבל הבפנוכו שלו אייייייאיייייאייייי

המארזים של היום גבוהים ולא ניכנסים בגובה הזה .

 

 

בברכב בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה צריך עזרה בשיפוץ של הואקום במפלג.

אין להשיג את היחידה של הואקום.

מישהו יודע מי משפץ ויכול להחליף לי דיאפרגמה ביחידת ואקום?

המפלג שלי הוא מסוג: delco remy d204 והוא משמש לטריומף שלי

האם למישהוא יש מפלג כזה ?

scan.jpg

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות קומפלט זו לא הכוונה אני צריך רק לתקן את הדיאפרגמה של הווקום אבל תודה בכל אופן

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול שוב, זיוף בחלק הזה עלול לגרום לקושי בתאום המנוע לזיופים ולעבודה לא עגולה של המנוע,

ולפעמים גם התחממות בגלל כיוון הצתה לקוי. שווה לבדוק אופציה לחלק חדש ותואם יצרן על מנת להקל אח"כ!

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול שוב, זיוף בחלק הזה עלול לגרום לקושי בתאום המנוע לזיופים ולעבודה לא עגולה של המנוע,

ולפעמים גם התחממות בגלל כיוון הצתה לקוי. שווה לבדוק אופציה לחלק חדש ותואם יצרן על מנת להקל אח"כ!

בהצלחה-רן

 

 

שלום.

אם כול הכבוד צר לי אבל אתה לא צודק!!!

אין קשר ביין זיוף או הדלקה קשה לואקום צמבר.

תפקיד הואקום הוא לקדם את ההצתה בזמן האצה בלבד.

תופעות לואי הם היסוס בהאצה או תגובה איטית של הסלד בזמן ההאצה.

אני מיתיחס לרכב הזה אם יח' ואקום אחת לא שתיים ולא כפולה שם הסיפור שונה.

 

 

בברכה בני ל.

אגב לא ניתן להחליף דיאפרגמא יש לקנות יח' מושלמת ואני יודע שזה חלק יקר יחסית

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

אם כול הכבוד צר לי אבל אתה לא צודק!!!

אין קשר ביין זיוף או הדלקה קשה לואקום צמבר.

תפקיד הואקום הוא לקדם את ההצתה בזמן האצה בלבד.

תופעות לואי הם היסוס בהאצה או תגובה איטית של הסלד בזמן ההאצה.

אני מיתיחס לרכב הזה אם יח' ואקום אחת לא שתיים ולא כפולה שם הסיפור שונה.

 

 

בברכה בני ל.

אגב לא ניתן להחליף דיאפרגמא יש לקנות יח' מושלמת ואני יודע שזה חלק יקר יחסית

 

 

בני אתה צודק במאה אחוז

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער בני אבל כאשר צינור הוואקום נפל לי, האוטו קירטע לי גם בסרק, וככה עליתי על הבעייה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...