Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יבוא אישי מארה"ב

 

לא מיבוא סדיר בוודאות.

 

ברור, אבל לפחות היא קיימת :-o

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אני ראיתי מזדה 3 ידנית של מורה נהיגה בעכו אז כנראה אפשר להזמין..

 

הוא כנראה עשה הסבה לידני, הרבה מכוניות של מורי נהיגה עברו הסבה לידני.

פורסם

יש לאוטו מנוע 2.3 עם תיבה ידנית

 

גם נראה כמו הדגם האמריקאי מקדימה.

 

בוודאות לא רכב שעבר הסבה אלא יבוא אישי.

 

SLAVA אכן קיימת, לא הייתי מודע, אבל זה גם לא מפתיע שבסופו של דבר המורה הזה הביא את הרכב ביבוא אישי, כי מדלק לא תקבל תיבה ידנית שלא לדבר על מנוע 2.3

פורסם
הוא כנראה עשה הסבה לידני, הרבה מכוניות של מורי נהיגה עברו הסבה לידני.

 

מה?! למה שמורה נהיגה יעשה הסבה לתיבה ידנית ולא יקנה רכב ידני מלכתחילה?

פורסם

SLAVA RC - אתה מדבר שטויות.

 

מורי נהיגה קונים מכוניות חדשות מהסוכנות.

 

מכונית היא כלי עבודה שלהם, ואף אחד מהם לא ירצה לוותר על אחריות, שכמובן מוסרת, אם הרכב עבר הסבה לגיר ידני.

 

שנים, אם מכונית כלשהיא (נניח אותה מאזדה 3) לא מוצעת עם גיר ידני בארץ, פירוש הדבר הוא, שאת הגיר צריך לייבא מחו"ל, וגם את כל הפלסטיקה הפנימית באיזור ידית ההילוכים, וגם קלאץ', ציריות, מחשב מנוע, גלגל תנופה, ובטח עוד דברים, מה שמייקר את הפרוייקט מאוד מאוד. והמורה יצטרך לעבוד כמה חודשים טובים רק בשביל להחזיר את ההשקעה.

 

אגם, טויוטה קורולה מדור קודם נמכרה כאן עם גיר ידני במקור, וגם החדשה נמכרת עם גיר ידני החל מהתקופה האחרונה.

 

יש לא מעט יבואנים שעדיין מביאים גיר ידני, ויש לא מעט מורים, שעברו ללמד על אוטומט, כך שאין בכלל בעיה.

 

בקיצור, אין דבר כזה. אם מורה אחד קנה מכונית אוטומטית משומשת עם גיר דפוק, והחליף אותו לידני, זה אומר כלום, וזה מקרה בודד.

 

 

פורסם

דווקא יש מעט מאוד יבואנים עם שילוב של בנזין וידני.

 

קורולה ומגאן היה ניתן לקבל ידניות עד סוף מודל 2006.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בחו"ל מגיעה גרסה של קורולה החדשה עם מנוע 2.4 אטמוספרי ותיבת הילוכים ידנית

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
כי יש דגמים (שזה הרוב פה) שאין אופציה ידנית, לדוגמה אני עשיתי על טויוטה קורולה שהוסבה לידני.

 

קורולה 2001/2 הייתה נמכרה עם גיר רגיל,

קורולה 2003-2007 נמכרה עם גיר רגיל,

גם הנוכחית נמכרת עם רגיל.

 

המורה שלך אמר שהוא עשה הסבה או שאתה מסיק את זה על דעת עצמך?


×
×
  • תוכן חדש...