Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי רכב שנת 2004 שמור לאללה וממש במצב מדהים .

מה שמטריד אותי מאוד מאוד זה ההגה החשמלי, ישבתי באוטו וראיתי שההגה באמת רך מאוד(מדי?) וסובבתי את הגלגלים ללא שום מאמץ. קראתי באינטרנט שההגה מנותק לחלוטין ולא נותן שום תחושת היגוי נורמלית. אני צריך להחליט עד יום ראשון אם אני באמת הולך על האוטו הזה או לא. מצאתי שרשור נוסף כרגע שממש ממש מדאיג אותי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=74535

 

בבקשה תעזרו לי להגיע להחלטה ואני מבקש אם אתם עונים שזה יהיה מניסיון(מישהו שנהג על האוטו)

 

חבר'ה תודה רבה לכולכם

פורסם

לא הבנתי ממה נלחצת (בגלל הגה חשמלי לא לקחת רכב?!)

הרכב נחשב טוב , נהגתי על כזה כמה פעמים ההגה בסדר גמור (היה אפשר לשפר),

אבל בסהכ כחבילה האוטו טוב מאוד ונוח .

אם מצאת אחת טובה תתחדש .

 

*תבדוק טוב כמה יעלה לך ביטוח לפני שאתה קונה כי חברות הביטוח שוחטות בעלי הונדות !

×
×
  • תוכן חדש...