Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מתכנן פרוייקט CARPC והזדמן שאחות של חברה שלי נמצאת כרגע בבניו יורק עד הסופ"ש.

אני צריך המלצות לחלקים קטנים שיחסכו לי כמה שיותר לפרוייקט.

חשבתי להביא לפחות בהתחלה מסך 7" עם input/output כלומר שיכול להעביר סיגנל של נגיעה בו למחשב כדי להתחיל מזה, כי הבנתי שזה החלק היותר יקר.

מה עוד כדאי להביא מארה"ב מבחינת עלות תועלת לפרוייקט?

יש לי כבר מקלט GPS.

 

כמו"כ אני ישמח להמלצה לחנות בניו יורק שממנה היא תוכל לקנות את המסך.

 

תודה מראש,

אבי.

פורסם

מסך - תזמין מאיבי LILLIPUT 629GL (שים לב הוא יותר גדול במעט מדאבל דין תראה איך זה משתלב לך)

ספק כח תזמין M4-ATX

 

ושתביא אותם איתה במזוודה,

זהו כל שאר החלקים המשלוח לארץ לא כזה יקר והם לא עוברים סף של מכס

אז אין טעם להכביד עליה

פורסם

עתיד זה הדגם שאני צריך?

http://cgi.ebay.com/LILLIPUT-629GL-7-TOUCH-SCREEN-CAR-PC-VGA-LCD-MONITOR_W0QQitemZ180313503205QQcmdZViewItemQQptZCar_Video_Navigation?hash=item180313503205&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

דבר נוסף!

האם ישנה חנות שאפשר לקנות ממנה בניו יורק?

לקנות מאיביי זה טוב כשיש זמן, אבל אני לא בטוח שזה יגיע בזמן :(

 

תודה!

אבי.

פורסם

זה אכן המסך המדובר

במקרה גם יצא לי לרכוש מסך מהמוכר המדובר הוא בסדר גמור.

שים לב שהמשלוח חינם רק בתוך ארהב תיהיה תוספת למשלוח לישראל,

שים לב שישראל גם לא ברשימה של הארצות למשלוח אבל אם תדבר איתו אני בטוח שהוא יסכים לשלוח גם לישראל.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אני מבין, אך החשש הוא שהמוצר לא יספיק להגיע לפני שהיא תטוס.

האם מוכרת לכם חנות שמוכרת את המוצרים של LILIPUT?

 

תודה,

אבי.

פורסם

עתיד אתה גדול, באמת!

בקשר לM4-ATX אני עכשיו יחפש באיביי מכירה דומה שתגיע מהר ובזול, בערב אני יקבל את הכתובת שלה וזה ישלח.

תודה רבה!

 

אם עולה לכם דברים נוספים שהם יקרים אני ישמח לשמוע, ואם מזדמן לכם למצוא מכירות איכותיות כמו שעתיד הראה לי כרגע באיביי אני ישמח כמובן

 

תודה רבה!

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...