Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם דטרויט סוגרת את הבאסטה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר להשמיע צפירת הרגעה.

קרייזלר תקבל 4 מיליארד דולר. :shock:

GM תקבל 17 מיליארד דולר :shock::shock:

פורד בכלל לא דרשה סיוע :shock::shock::shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חן..

בעוד שסאאב באמת ירדה לזנות בשנים האחרונות עם אין ספור מתיחות פנים ל9-5

ול9-3, ומגוון יצירות כמו סאאבארו 9-2X וסאאברולט 9-7X.

המצב של וולוו נראה לא כ"כ גרוע עם הרבה דגמים טובים.

פורסם

אל דאגה.

סיפור של בערך שלושה חודשים - ארבעה חודשים וסביר להניח שהמצב הכלכלי בכל העולם יחזור לשלו.

 

אם לא הספקתם לנחש, הדלק עוד יחזור ל100 דולר לחבית.

GS300.

פורסם
התרסקות מחירון של פורד, מזדה (בבעלות פורד), סוזוקי ודייהולט(GM), ומיצובישי (איכשהו קשורים לקרייזלר). :roll:

 

אנשים כאן שוכחים שקריסת "השלישיה הגדולה" תגרור איתה גם מותגים יפניים ואירופאיים, כמו אופל, פורד אירופה, מזדה, וולבו, סוזוקי ועוד, כשלחברות האלה אין במה להתבייש מבחינת היעילות, חיסכון בדלק, בטיחות ורמה טכנולוגית בכלל.

מאזדה לא בבעלות פורד. לפורד היו 33% ממאזדה, וגם את זה הם צמצמו עכשיו ל-13%.

סוזוקי לא בבעלות GM, ולא היתה אף פעם. ל-GM היה מקסימום של 20% בסוזוקי, אבל הם צמצמו את זה בהדרגה וממש לא מזמן הם מכרו את האחוזים הבודדים שעוד נותרו.

הקשר היחיד בין מיצובישי לקרייזלר (ויונדאי) כיום הם מנועי 4 ציל' שמיוצרים במשותף במיזם GEMA בארה"ב. שום דבר לא יקרה לייצור המנועים אם קרייזלר תקרוס.

ובכלל, נפילה של הקונצרן לא בהכרח גוררת נפילה של חברות-בת, וזה בודאי נכון עבור מותגים אירופיים רווחיים.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
אל דאגה.

סיפור של בערך שלושה חודשים - ארבעה חודשים וסביר להניח שהמצב הכלכלי בכל העולם יחזור לשלו.

 

אם לא הספקתם לנחש, הדלק עוד יחזור ל100 דולר לחבית.

 

גדולי האנליסטים הכלכליים מורטים שערות בעצבנות וכוססים ציפורניים עד המרפק ולנו יש את הפרשן הגדול מכולם ובכלל לא ידענו! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אפשר להשמיע צפירת הרגעה.

קרייזלר תקבל 4 מיליארד דולר. :shock:

GM תקבל 17 מיליארד דולר :shock::shock:

פורד בכלל לא דרשה סיוע :shock::shock::shock:

 

השאלה היא מה עכשיו?

 

האם הממשל התנה את הסיוע בדרישות מסויימות?

 

אם היצרנים האלו לקחו את הכסף בשביל להמשיך ולייצר דינוזאורים שאף אחד לא רוצה לקנות מלכתחילה אז חוץ מלדחות את הקץ לא קרה כאן כלום. מצד שני לפתח ולייצר פלטפורמות חדשות, חסכוניות ואמינות לוקח כמה שנים טובות השאלה אם הכסף הזה יספיק עד אז.

או שאולי הם בונים על סיום המשבר ושהאמריקאי יחזור לקנות זוללי דלק ענקיים כאילו לא היה משבר בעולם.:roll:

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

את הטכנולוגיה והידע היה להם כבר הרבה זמן.

הם צריכים לעשות רכבים שיותר מתאימים לחיים כיום.

 

כל מה שהם צריכים זה את הממשל שיחזיק אותם חזק בביצים עם יד קפואה כדי לצמק להם את האגו תוך שניות ולהתחיל לעשות רכבים יעילים יותר.

 

עכשיו שאני חושב על זה, אין בזבוז יותר גדול למשל מאשר שברולט קוואליר. מנוע גדול, אוכלת דלק כמו מטורפת, 3 הילוכים, לא יעילה, לא מהירה, כבר ממש לא מיוחדת... מייצגת באופן מעולה את תעשיית הרכב האמריקאית.

פורסם
כל מה שהם צריכים זה את הממשל שיחזיק אותם חזק בביצים עם יד קפואה.

אני כל כך אוהב ביטויים ציוריים!!!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...