Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

יש לי את המערכת 7200 קליפס יציאת 8V

במגבר הנוכחי שלי בווליום כלשהו ממש לא חזק אני שומע עיוות והמערכת מנתקת את היציאת רמקולים

בדקתי באמצעות מכר את תקינות המערכת בעמצעות מגבר קליפס עם כניסת 8V והכל פעל מצויין

חשוב לציין שהחלפתי כבר מגבר והבעיה חוזרת על עצמה

החלפתי חיבורת RCA הבעיה נימשכת

השאלה שלי האם המגבר

http://www.zapco.com/prod/ref_prods/10004Frame.htm

טוב ?

איכותי ?

יתאים למערכת ?

תודה מראש

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

כדי לבדוק את אספקת המתח למגבר, יכול להיות שהתפתחה קורוזיה באחד החיבורים,

ובזמן צריכת זרם גבוהה יש נפילת מתח שמכניסה את המגבר להגנה או מכבה אותו.

או שפשוט תנסה לחבר מגבר אחר על החיווט הקיים

כדי לדעת בוודאות את מקור התקלה

 

לא רשמתה איזה מגבר מותקן כרגע

פורסם

כמו שקודמי רשם, תבדוק את המתח המגיע למגבר.

אילו כבלים עוברים מהמצבר למגבר?,ועל איזה מגבר מדובר?.

 

הZAPCO רפרנס,מגבר מעולה.

אני נורא אוהב את המגברים, במיוחד את הצליל של המגברים.

אם כבר מגברים כאלה, ממליץ לך לבדוק את סדרת הDC רפרנס.

ממליץ מאוד על המוצרים של זאפקו.

פורסם

זה המגבר http://www.zapco.com/prod/ref_prods/10004Frame.htm

מחירו יעלה לי בסביבות 3K

חשוב שהוא יתמוך ב 7200

כמו שכבר רשמתי המגבר הוחלף ועדין ישנה הבעיה

מתחים תקינים , לא יורד מ 13V

אם יש לכם אופציות אחרות למגבר בתקציב הזה אני פתוח להתעות מהארץ ומחו"ל

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אלו עוצמות כניסה של מגבר 1000.4

 

Input Sensitivity

Balanced (DIN) 560mV – 10V

Unbalanced (RCA) 260mV – 5V

 

לזפקו עדיף שתקנה גם

In – Line SymbiLink™ Transmitters

http://www.zapco.com/prod/symb_prods/symbFrame.htm

אתה צריך משדר מרדיו דיסק שאותו אתה מחבר למגבר ונהנה מעוצמה של 10V נקי מהפרעות

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

את הממירים האלה ניתן להוסיף לכל מגבר

פשוט לחבר ממיר unbalanced TO balanced ליד הרדיו דיסק והפוך לו ליד המגבר

היתרון בחיבור כזה הוא הורדת כל הרעשים שחיבור RCA יכול להוסיף

כמו כן אין צורך בכבלי RCA יקרים כבל רשת סטנדרטי יעשה את העבודה

הוספתי תמונה שבה ניתן לראות מה מתבצע בהמרות

הקו הנכנס הוא הפין המרכזי ב RCA אותו מכניסים לשתי מגברים

אחד מגבר רגיל והשני מגבר מהפך

הסיגנל עובר בכבלים סטנדרטיים טוויסטד פייר עם סיכוך

לאחר שהאותות מגיעים למגבר הקולט הוא מבצע חיסור של שתי האותות

כל הרעשים שנוספו במהלך הדרך הורדו והסיגנל המקורי נשאר

למרות שחלק מהרעשים יכולים להישאר חיבור מסוג זה רגיש הרבה פחות לסביבתו וניתן להעברה למרחקים ארוכים יותר

110634_2mg.jpg

פורסם
אלו עוצמות כניסה של מגבר 1000.4

 

Input Sensitivity

Balanced (DIN) 560mV – 10V

Unbalanced (RCA) 260mV – 5V

 

לזפקו עדיף שתקנה גם

In – Line SymbiLink™ Transmitters

http://www.zapco.com/prod/symb_prods/symbFrame.htm

אתה צריך משדר מרדיו דיסק שאותו אתה מחבר למגבר ונהנה מעוצמה של 10V נקי מהפרעות

 

OK אז אני צריך זוג כאלה ? או אחד בודד בהנחה שיש לי מגבר 2 ערוצים \ 4 ערוצים

 

צריך ממיר כזה בכל צד של ה RCA ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

×
×
  • תוכן חדש...