Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככל הנראה מחר אני יגש לחבר מכונאי שיחליף לי את השמן בבית

רציתי לדעת לאחר המילוי איזה דברים אני אמור לבדוק

יצא לי לקרוא פה כמה פעמים שצריך להדליק את הרכב לעביר את הילוכים מהילוך להילוך..?

 

כמו כן כמה שמן אמורים למלאות עד לאיפה זה צריך להגיע במדיד

אפילו שאני עושה את זה עם מכונאי אני רוצה לדעת לבד .... אחרי כל הטירטור הזה אני רוצה להבין את הנושא לבד

אם תוכלו להסביר לי זה יהיה מצוין תודה.... על העזרה.

 

מבחינת הגלונים הקטנים של יונדאי אני מביא שמן מקורי

כמה צריך ליכנס לתוך הגיר..?

פורסם

אני הייתי הולך למוסך מורשה ע"מ להחליף את כל השמן עם מכונת ריקון מיוחדת. קיימים מספר מוסכים מורשים עם מכונה כזו.

במידה ותחליף לבד , יווצר בגיר קוקטייל של שני סוגי שמן בגיר והדבר לא בריא למכלול התיבה.

פורסם

אין צורך להלחץ,הדקסטרון 3 עומד כמעט בכול התקנים שנדרשים מנוזל הממסרה של היצרן ולא יגרם לך שום נזק.ההבדל העיקרי בין השמנים הוא בעיקר אורך החיים והעמידות בחום.

פורסם
אין צורך להלחץ,הדקסטרון 3 עומד כמעט בכול התקנים שנדרשים מנוזל הממסרה של היצרן ולא יגרם לך שום נזק.ההבדל העיקרי בין השמנים הוא בעיקר אורך החיים והעמידות בחום.

 

נכון אין צורך להלחץ - אבל צריך להחליף .

 

ובעצם העמידות לחום היא העיקר , במנועים המודרניים , צפיפות תא המנוע , וטמפרטורת המנוע הגבוה

מחייבים נוזלים יותר עמידים בחום . ( כיום אלה הנוזלים הסינטטים )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ום חבר"ה מה קורה

 

עכשיו חזרתי מחבר שהחליף לי את השמן הפעם השמן אורגנלי SP3 סמל של יונדאי כל מה שצריך

אבללללל....

 

משהו שקצת מפחיד אותי

שמן הגיר הוחלף לפני 2000 קילומטר

 

היום שהורדנו את השמן גיר

השמן היה די שחור

וממש לא אדום.....

לפי מה שזכור לי שפעם קודמת מילו וראיתי שמילו חיכו עד הטיפה האחרונה ומילו..

 

האם זה תקין שתוך 2000 קילומטר שמן הגיר של הרכב הנ"ל משנה את צבעו מאדום לשחרחר הזה

 

הוא אמר לי אותו בחור שהחליף לי את זה שאין פילטר שמן גיר בגץ ובגלל זה החלפות של השמן גיר הם כל 45000 אלף קילומטר...

פורסם

טוב מאוד שהחלפתה

הנוזל שיצא , היה קצת מלוכלך ושרוף , אבל לא קרה כלום .

 

בשביל השקט , אתה יכול לבצע עוד החלפה בעוד חודש

ואחר כך - כל 45,000 ק"מ או שלוש (3) שנים .

 

גם אפשר להשאיר כך , פשוט בדוק מחר את הצבע של הנוזל , אם אדמדם, ואין ריח שרוף הכול בסדר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
מה צבע השמן הזה ?

 

הכל כתוב , קרא את ההודעה למעלה -צבע אדום , אדמדם .

גם אפשר להשאיר כך , פשוט בדוק מחר את הצבע של הנוזל , אם אדמדם, ואין ריח שרוף הכול בסדר .

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...