Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים בבקשה תענו על השאלה עזבו את הבחור שפלט איזה שטות

 

בקשר ללינק של המכירה זה אותו הדבר יש לי פשוט שניים

פורסם

שניהם מהסדרה הכי טובה של מורל? (לפי התמונה)

יש לך גם שניים מהרדיו דיסקים החזקים?

 

:shock:

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם

מורל זאת חברה טובה. במיוחד בארץ שאין עליה מכס של 70 אחוז כמו רוב החברות האחרות. ולכן אתה מקבל את מיטב האיכות בשביל הכסף שלך.

 

אם תחבר את הקומפוננט האלה למגבר של הרדיו דיסק שלך - לא תנצל את האיכות (הטובה מאוד אני חייב לציין) של הקומפוננט כמעט בכלל.

 

עדיף לשים רמקולים של פיוניר או משהו בסגנון שעובדים בסדר עם הספקים נמוכים או קומפוננט המותאם למגבר הפנימי של הרדיו דיסק במקום.

פורסם
avicohen:

 

(לא יכולתי לחשוב על מקום יותר גרוע מעזה כרגע :roll: )

יש מקומות יותר גרועים מעזה :wink:

בקשר לשאלה, כמובן שתוחל לחבר את הקומפוננט המדובר לרדיודיסק בלי שום הגברה חיצונית, אבל אתה אפילו לא תתקרב לניצול שלו לכן שמיעה תהיה בהתאם.

אם בעתיד אתה מתכנן מגבר אז שים אותם אם לא אז חבל לבזבז אותם, תמכור ותקנה משהו יותר זול ומתאים להספק של הרדיודיסק.

פורסם
בחיים אל תחבר קומפוננט למגבר כי אז הלכו הרמקולים האיכות של הקומפוננט באה לידיי ביטוי כשאתה מחבר אותם למערכת הראשית בלי הוספות מיותרות אני מבטיח לך שזה ירים לך את האוטו אבל אם אתה רוצה מערכת יותר חזקה תוסיף מגבר פשוט לדוגמא 400 של REDSOUND וחבר לו שני רמקולים 6-9 זה יפציץ לך את האוטו או שמספיק שתוסיף רק סאב וזה יעלה את הרמה בהרבה יותר והאיכות תשמע למרחקים.

 

מקווה שעזרתי לך.

 

וואי אני חייב להגיד שלמרות שאני חדש בפורום, ואולי לא כל כך מבין במערכות והכל

 

ברמות שאנשים פה מבינים, אני עדיין יכול להגיד שאתה כתבת את הדבר הכי אידיוטי שראיתי

 

בחיים שלי. אז אולי צחקת עלינו ואז נגיד שזה לא מצחיק :roll: , אבל אם לא צחקת והיית

 

רציני אז העניין נעשה קצת יותר עצוב. :shock:

 

אדם.

פורסם
טוב אז לסיכום אני יחבר את הסט של הקומפננט לרדיו דיסק בתוספת של רמוקלים אחורים ובתור התחלה אני ישמע טוב ?

 

הצעה!

 

אם זה באמת בתור התחלה... ואתה מתכנן מערכת יותר רצינית!

 

תחסוך את הכסף על הרמקולים האחוריים...

 

בינתיים תריץ רק את הקומפננט...

 

שבונים מערכת לאט לאט.... רצוי לחסוך כל אגורה !!!,

ולדעתי... רמקולים אחוריים זה יהיה סתם ביזבוז.

( אגב כל ההודעה הזאת מיותרת אם יש לך כבר רמקוליים אחוריים :roll: )

 

 

ניר.

×
×
  • תוכן חדש...