Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר של בערך 1300 שקל עבודה כולל הקלאץ', לא מוסך מורשה.

ובמוסך מורשה נתנו לי הצעה של 1500 שקל.

השאלה האם המחירים טובים או שניתן למצוא יותר טובים, הקלאץ' מקורי כמובן.

פורסם

ציין דגם מדויק, או לפחות שנת יצור ונפח מנוע.

בנוסף חשוב לדעת אם מדובר במצמד מקורי או תחליפי.

עם מדובר במוסך מורשה כולל חלק מקורי המחיר סביר פלוס

פורסם
שווה. ויותר שווה במורשה.

..

 

סובארו 1600 1994 , שווה יותר במורשה? רכב כל כך עממי, האם חסרים מוסכים מעולים, שיתכן ושם יבצעו עבודה לא פחות טובה ובסכום נמוך יותר? לא שווה לבדוק? בכל זאת, לא מדובר בפורש.. גם לא באיזו בימר (ב.מ.וו) 8 צילנדר ידנית..

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

נכון שלא, דני.

אבל בהפרש של 200 ש"ח עדיף לעשות במוסך שכל היום מתעסק רק עם זה,

ולקבל לידיך קבלות שנושאות על גבן את לוגו היצרן ובעת מכירת הרכב, כאשר תגיע,

יסירו הרבה מכשולים פסיכולוגיים מהקונה.

"אה, הוא עשה קלאץ' במורשה, למודל כזה, הוא באמת טיפל ברכב כמו שצריך"...

 

מוסך טוב מאוד, חבר עובד שם בתור מכונאי, במקרה.

פורסם

אני לא יודע אם ההבדל הוא 200 שח, גם אם כן, לפעמים 200 שח זה הרבה כסף, תלוי למי, ותלוי בסדר עדיפויות.

 

אם בשורה תחתונה איכות העבודה והחלק זהים, הרי שלאחד עדיף לשלם 200 שח או יותר בביצוע העבודה ותיעודה ככזאת שבוצעה אצל מורשה, למישהו אחר זה עוד כמה טיפות דלק, ולפלוני אלמוני, זה חולצה חדשה, או ארוחה טובה במסעדה.

 

כל אחד עם הכיס שלו, כל אחד עם "הראש" שלו, וכל אחד יעשו כפי שזה טוב עבורו.

 

לא תמיד מה שטוב ומתאים לך, זהה ל"טוב" של האחר, כל זאת בהנחה שמדובר בהפרש של "רק" 200 שח , ואני בספק אם ההפרש לא גדול יותר.

 

מעניין, לכן, אם יסכים בעל הרכב, פותח התרד' לעדכן בהמשך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...