Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוקנתי את השמן העודף הוחלף פילטר דלק, פלאגים כמו שיעצו לי ,לגבי הנזילה מהאטם של סעפת היניקה מדובר בנזילה ממש קלה ולא בא לי להוציא כסף מיותר לסדר זאת ,זה יקר כי אין גישה שם בכל מקרה לא חושב שזה משפיע על הסחיבה של הרכב .היום אחרי הטיפולים, עשיתי נסיעה בין עירונית עם המזגן הרכב פשוט לא זז ואני מדבר במישור כשהרכב ריק צריך ממש לסחוט את הדוושה כדי שיזוז .בלי מזגן הוא עוד מגיב סביר עדין מורגש שהוא חלשו וגם אוכל דלק .לפי מה שהבנתי הומלץ ללכת למכון הזרקה יש למיהו המלצה באזור רמת גן פ"ת אפילו ת"א אם זה מקום ברמה?

פורסם

שחר,זה לא חדש,בפיאסטה ברגע שהמזגן נדלק המנוע יוצא לפנסיה ומוכן להזיז את האוטו רק עם מנת בנזין דשנה-בקיצור,פול גז וטורים מעל 2.5!

אייל

פורסם

נסעתי ברכב של חבר אופל עם 65 כוח סוס וזה עולם אחר הרכב סוחב הרבה הרבה יותר טוב . הבדל של 5 כוח סוס זה כזה הבדל?

 

פשוט לא מאמין ,למה שמו מזגן אם הרכב לא יכול להתמודד איתו ואני לא רגיל לנסוע עם דוושת בנזין צמודה לרצפה כדי שהרכב יזוז.

אייל תודה על התגובה אבל הייתי שמח אם בעלי פיאסטות עם מנוע של 60 כוח סוס 8 שסתומים ,יגידו אם גם אצלהם הרכב ממש נחנק עם מזגן בנסיעה רגילה מישור כשהרכב ריק?

 

תודה.

פורסם

אצלי המנוע הוא 8 שסתומים 1300 בדיוק כמו אצלך ומפיק 60 פונים עצלים. ללא מזגן הרכב זז באופן מתקבל על הדעת אבל הבעיה היא כנראה ששמו לו מזגן חזק מדי של רכב עם מנוע יותר גדול מטעמי חיסכון כי לתכנן מזגן חדש עולה די הרבה. נהגתי על שתי פיאסטות של חברים והתחושה אצלהם אותו דבר. כאילו רמבו מחזיק אותך מאחורה...לפי דעתי הפיתרון לזה הוא להחליף מנוע למנוע של פוקוס. אני מקווה שאישתי תיסע בלי שמן או משהו בסגנון ותיתן לי סיבה לשים מנוע ראוי לשילדה הזאת:)

אייל

פורסם

טוב לגבי המזגן הרגעת אותי קצת שככה הרכב אבל עדיין זה מבאס.

לגבי צריכת הדלק קניתי את הליקווי מולי אני ישים אותו בנסיעה הארוכה הבאה נראה אם זה יכול לתרום משהו. בכל מקרה אני יעקוב אחר צריכת הדלק ואני ידווח בהמשך אם יהיה שיפור

פורסם

היי- שאלה לאייל (cream8)... בקשר לשרשור קודם.

גם לי יש פיאסטה כזו- אומנם רק 98.

אני לא רוצה לבאס את פותח השרשור, אך אני עם אותו מנוע (ונדורה או משהו כזה) 1300, נוסע בצריכת דלק ממוצעת של 1:11.5 , עירונית, בחיפה (כל יום עולה ויורד מהכרמל).

בקשר לסחיבה הוא ממש לא סוחב עם מזגן, גם אני נאלץ לסחוט את הדוושה. במיוחד אם מתחילים מעמידה, לוקח לו המון המון זמן להאיץ- לפעמים אני מעביר לראשון לוחץ על הגז, ורק בדיליי של כמה שניות הוא מתחיל לנסוע (טוב אני טיפה מגזים- שנייה + שזה עדיין הרבה).

 

אייל,

מה בקשר לבעיית הטורים שהייתה לך - כיצד היא נפתרה בסופו של דבר- האם החלפת את החיישן ספידומטר? האם מצאת את היוניט מתחת לדוושת הקלאץ?

לצערי, הבעיה התחילה גם אצלי בדיוק לפני שבוע וחצי (אכן פיאסטה סוררת...)

×
×
  • תוכן חדש...