Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

פורד פוקוס 2004 1.6

 

בעקבות זה שהוסיפו לי במוסך מים מהברז על הנוזל קירור החלטתי להחליף את כל הנוזל קירור בעצמי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=208066

 

הלכתי היום למוסך מורשה מזדה פורד רכשתי נוזל קירור מקורי לפורד

 

הביאו לי נוזל קירור של דלקול ( RADI GUARD G30 ורוד 5 ליטר ) 145 ש''ח

 

האם זה בסדר ? (פשוט קראתי בשרשור שמצאתי בנושא על נוזל קירור אחר )

 

Motorcraft Super Plus 4 Blue-green או

Motorcraft Super Plus 2000 Orange

 

ולא היה להם את זה .

 

עשיתי חיפוש בפורום כדי לדעת איך להחליף את הנוזל קירור בעצמי ומצאתי את זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=160138

 

אבל עדיין יש לי כמה שאלות ליתר בטחון

 

השרשור שמצאתי נוגע לפורד פוקוס 2001 האם יש משהו שונה ב2004 ?

 

האם 5 ליטר זה מספיק כדי להחליף את כל הנוזל ? (ב Autodata רשום 6 ליטר )

 

איזה צינור צריך לנתק כדי לרוקן את כל הנוזל קירור ?

 

(לפי מה שהסתכלתי נראה לי צינור רדיאטור תחתון שמאלי - כשה אני עומד מול האוטו )

 

 

 

אני רוצא לבצע את ההחלפה היום בעוד כמה שעות אחרי שהרכב יתקרר מספיק

 

תודה מראש

פורסם

זה הנוזל קירור שמשווק ברוב מוסכי מורשה, סביר להניח שהוא איכותי מספיק לשימוש. אך כמובן שאין קשר לנוזל קירור של MOTORCRAFT, וכמובן שהוא פחות טוב ממה שיש לך ברכב. אם העובד במוסך הוסיף 1-2 כוסות מים רגילים, לא הייתי נוגע בנוזל כרגע, אולי להחליף אותו עשר אלף ק''מ לפני המועד, אבל כמובן שלא מיידית. הריכוז שנפגם הוא לא קריטי ולא קרוב לזה.

 

והמחיר ששילמת במוסך הוא מושלש ממה שיש בחנויות רגילות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הנוזל קירור הוחלף דיי בקלות

 

משום מה לקח למאוורר הרבה מאוד זמן עד שהוא נכנס לפעולה פעם ראשונה ( בערך 25 דקות )

 

נתתי לו להכנס לפעולה 3 פעמים כמו שרשם מרק10 בשרשור אחר

 

מחר בבוקר אני יוסיף עוד קצת נוזל קירור

 

זהו הכל עובד טוב ויפה

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...