Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן סקסו-97/98 או פונטו 97/98


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מחפש רכבים חסכוניים במינימום כסף ומקסימום מודל.

ניתקלתי בשתיים האלה,ההתלבטות עכשיו היא קשה מה עדיף יותר

בשתי המכוניות ראיתי שרובן הם השכרות לשעבר

כמובן שבסקסו מדובר בגירסאת הבנזין ידנית מנוע 1100 ובפונטו אותו דבר בדיוק

איזה אוטו עדיף יותר מבחינות של תקלות נפוצות, אמינות, מחיר הטיפולים, איך הוא בכביש, אפשרות למכור אותה אח"כ וכו'?

פורסם

הסקסו עדיפה על הכביש, אבל:

סקסו ידנית - רק 1.4 חזקה ומאובזרת יותר, עם מזגן מקורי. ה 1.1 לא מומלצת - חלשה ללא מזגן מקורי ואין לה יתרון בחיסכון בדלק.

הפונטו נהנת מישיבה גבוהה ומרווח עדיף. חוץ מזה, הסקסו עדיפה (רק 1.4)

פורסם
1.4 זה גירסאת דיזל

ובכמה בערך אפשר למצוא אותם?

איך זה שהסקסו שלי, 1.4 "דיזל", נסעה על בנזין 5 שנים ללא בעיה??????

אולי היא לא היתה 1.4 ?????

והמטומטמים במשרד הרישוי כתבו ברשיון נפח מנוע "1360", "בנזין" ?

×
×
  • תוכן חדש...