Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה היום בנסיעה שלי בדרך חזרה הבייתה... עצרתי ברמזור ופיתאום אני מגלה ההפרדה ממש ממש ממש לקראת הסוף (ההפרדה של הקלאץ)...

חשבתי אולי זה בקטנה ואז כשהתחלתי להעביר הילוכים ההילוכים לא נכנסו כמה שניות יענו כיאילו על ניוטראל. ואז נכנס ההילוך.

 

מה זה יכול להיות הבעייה? (נ.ב היום בבוקר נכנסתי למוסך להחליף צינור דלק....)

פורסם

כנראה שהקלאץ' באמת סיים את הדרכו .

שמת לב שהמוסכניק התעסק רק בצינור הדלק?? או שהשארת את האוטו אצלו וחזרת לקחת.

כי בדרך כלל הקלאץ' מראה קודם כל סימנים כמו נקודת הפרדה גבוהה ורק אחרי מחליק, מכניס הילוכים בהשהייה.

פורסם

לא ברור מה הכוונה הפרדה משש בסוף?

 

כשקלאץ נשחק ההפרדה נעשית גבוה יותר ולא נמוך יותר אם לזה התכוונת. בדוק חשד לבעיה במותחן האוטומטי של הקלאץ.

פורסם

הייתי ליד המוסכניק והוא התעסק רק עם הצינור דלק.. ראיתי... אני לא טיפש...

ויענו התגובה של הקלאץ בא מאוחר... יענו ההילוך נכנס מאוחר...

יש כבר דבר משאבה של הקלאץ???

פורסם

סליחה על ההתעלקות .

אבל למה כשקלאץ' מפריד גבוה הוא גמור?

איך מהלך הדוושה בעצם משתנה?

תמיד חשבתי שאם כבל קלאץ מתוח אז הרפידה של הקלאץ' צמודה יותר לרפידה השניה של המנוע, ואז אין החלקה, וסיבובי המנוע עוברים במלואם לגלגלים. אבל אז יש חריקות בבהעברת היהלוכים במיוחד בין רשאון לרוורס,וההפך, בעצם ככה בודקים את הקלאץ' (או ככה בדקו את הקלאץ' והחליטו שהוא מתוח מידי)

אני ממש לא מבין גדול בעניין ואשמח אם מישהו יתקן אותי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אין משאבת קלאץ' ברכב הזה.

 

נשמע שהבעיה אצלך היא במנגנון המתיחה האוטומטי, שנוטה להתקלקל. גש למוסך מומלץ, למשל מוסך רון שמכיר את הרכב בע"פ, ובדוק את הנושא.

 

ESTK- כאשר ה"רפידה", כלומר דיסקת החיכוך נשחקת דרוש מהלך יותר קצר בכדי ליצור הפרדה בינה לבין גלגל התנופה שעל המנוע. כשאומרים "מפריד גבוה" הכוונה שנדרש מהלך לחיצה קצר יותר בכדי ליצור הפרדה.

 

אין כמו המחשה, לכן חפש ברשת תמונה של מערכת קלאץ' מכאני. הנה למשל:

http://auto.howstuffworks.com/clutch1.htm

×
×
  • תוכן חדש...