Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מרבה לפרסם בפורום אז ראשית שלום לכולם :ok:

 

לאחרונה (חודשים מספר) נקודת "התפיסה" של הקלאץ' הולכת וגובהת בעליל (כרגע ממש כ-2 ס"מ לפני סוף מהלך הדוושה),

הקלאץ' לא מחליק, אך אני חושש שבקרוב, אם המצב לא ישתנה, הוא כנראה יתחיל להחליק (ולא כיפים).

 

לדעתי הדבר יפתר ע"י מתיחה לכבל קלאץ', מה שמביא אותי לשאלה של איך לעזאזל אני עושה את זה?

 

תשובות ותגובות תתקבלנה במחיאות כפיים סוערות.

 

:multi:

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם

אתה מוריד את כל המכלול של הפילטר אוויר

מסתכל על הכבלים שיוצאים מקיר האש ומבקש ממישהו שילחץ על דוושת המצד

ככה אתה תראה איזה כבל שייך למצמד.

אחרי זה אתה פשוט מוצא את הבורג שמותח את הכבל ומשחרר אותו קצת.

לפי הוראות היצרן מהלך דוושת המצמד צריך להיות משהו כמו 14 ס"מ, אבל בשיטה החפארית תכוון את הדוושה ככה שבמצב

מנוחה היא תהיה באותו גובה של דוושת הבלמים.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

×
×
  • תוכן חדש...