Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה בעיות בצרפתיה שלי (או: אילו הייתי יודע לכתוב כותרת)


ToMeR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש כמה בעיות באוטו ורציתי חוות דעת לגבי עלות תיקון ומה יותר ומה פחות רציני

 

1.רעש מערכת שסתומים

2.לחץ עוקה גבוהה

3.סיבובי מנוע לא יציבים

4. נזילות שמן

5. מערכת פליטה רועשת (נשמע כמו אגזוז זרימה חופשית קצת ויש רעשים טיפה של ברזל רועד)

6.מצמד קשה

7.שילוב לא חלק לראשון (אין החלקות וכאלה אבל זה פשוט לא נכנס חלק)

8. נזילת שמן בדיפרנציאל (זה נראה לי מפחיד ביותר ואני לא יודע מה זה)

 

אני מבקש ממי שבאמת יכול לעזור ולתת הערכה כי במרכזי בבני ברק לא ידעו להעריך לי את המחיר ואמרו זה תלוי פה תלוי שם (ומה שתלוי כמובן מתייבש ונופל), לכן אני שואל פה כי חשוב לי להביא את האוטו למצב כמה שיותר חדש. הרכב עבר לפני כ4 ימים טיפול במוסך (לא ידוע לי מה הוחלף כי לא אני ביצעתי את הטיפול). אני אוסיף כי בעל הרכב הקודם לא שמר בדיוק על הרכב וטיפל רק במורשה (יש ספר טיפולים מלא משנת לידתו ועד היום ורק במוסכים מורשים) הרכב הוא פיג'ו 106 S16 שנת 97 והאוטו לא משופר בכלל לכל המתעניין.

עריכה קטנה: גם ההגה נראה כאילו שיפשפו אותו עם נייר שיוף והוא חצי מתפורר, יש מה לעשות בנידון אם אני אצלם לכם אותו?

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=22051

2. קפוץ ליוסי ממוסך ליטל (035621917) ובקש חוות דעת. הוא יוכל לשלוף לך את ההסטוריה של הרכב וכן לתת לך הצעת מחיר. הוא מכיר את המכונית הזאת מצוין.

3. תתחדש

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, תתחדש על ה-106.

כמה קילומטרים היא נסעה ?

 

לדעתי הענווה, רוב הרשימה מורכבת מהדברים הרגילים שרושמים

בבדיקות פרט ל:

3. האם הסרק אכן לא יציב ? מנוע צעדים הוא אפשרות היגיונית.

מסיפור של GTI אחרת (eyal_ro) המצב יכול להיות בעייתי הרבה יותר... :roll:

4. מהיכן? ראית אותן? פריצות מחזירי שמן במנוע או בגיר הן דבר נפוץ בפיז'ו.

סגור את הסיפור כשהמצב שפיר עדיין.

5. המערכת מקורית? האם הצנרת נראית במצב סביר או רקובה ?

הגיוני שיש צורך להחליף צנרת בלויה או דוד מרכזי/אחורי, אם לא הוחלף בחיי האוטו.

6. הוחלף או מקורי? קשה - אתה בדרך הנכונה למותו.

7. המצמד ככל הנראה אינו מפריד ב-100%, ראה סעיף קודם.

8. לא יודע.

 

גם ההגה נראה כאילו שיפשפו אותו עם נייר שיוף והוא חצי מתפורר, יש מה לעשות בנידון אם אני אצלם לכם אותו?

עור, לא? אין מה לעשות בד"כ פרט להחליף או לצפות מחדש.

ניסית לנקות אותו טוב עם STP , הכל מקרה?

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית הרכב עומד עם 117,000 ק"מ

 

לגבי הסרק ישר עלה לי בראש המנוע צעדים

לגבי הנזילות הבנתי שכל הנזילות במקורן זה האטמים, ככה שאולי אין מה לדאוג מהבחינה של סדקים לכ"ו לחודש הקרוב (יש צורך בהחלפת אטם ראש ממה שהבוחן אמר, וזה מה שישי עשה אם זכור לי נכון ואני אקפוץ לקרא את מה שהוא כתב)

 

מה שהכי מפריע לי זה הגיר והדיפרנציאל! מה זה הדיפרנציאל הזה ומה משמעות הנזילה ממנו ומה ההשלכות בעתיד?

 

יש גם אפשרות להשיג כנפון שמאל קדמי בצבע שחור? נראה לי שהקליפסים שלו שבורים בבפנים שלהם והוא קצת בולט החוצה ממש טיפה לא מפריע אבל בעתיד למקרה שנרצה יש מאיפה?

 

כמו כן המגש מאחורה קיבל הסבה למגש MDF מעפן וברצוני לקנות יד שניה, האם ל GTI יש מגש שונה מלשאר 106 או שאני יכול לקנות כל מגש בפירוקיה?

 

בקשר להגה אכן הוא מעור ואני מתבעס עליו בנוסף לאחיזה הלא כיפית שיש ביד

 

האגזוז מקורי כן ולדעתי הוא הגיע לסוף וכשאני אחליף אני רוצה גם לרוקן ממיר בדרך.

 

מצטער שאני כותב ככה פשוט אני ממש נלהב מהאוטו ואני שוכח דברים לשאול אז אני נזכר בהם בהמשך וההבדל שאני רואה בין ה106 לפונטו הוא פשוט ענק! אני אפילו לא יכול לתאר לכם כמה נהנתי מהנסיעה היום אפילו שאני לא מכיר את הרכב ולא יודע להכנס לסיבובים. פשוט חוויה!!! אפילו בכמה שעות הראשונות שלי TT התגרה בי ברמזור ( סתם נתתי קצת גז להלהיב את הילד ונתתי לו להשתולל לבד ורחוק ממני)

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה והסל"ד סרק עולה ויורד אך בצורה סבירה נסה לפרק את מנוע הצעדים ולנקות אותו (רק במידה ואתה מצוייד בזוג ידיים טובות, הבנה והיינס) הסיפור לא ייקח לך יותר מחצי שעה ודורש מפתח כוכב מתאים, ספרי קרבורטורים וגומית אטם שבד"כ הרוסה (עלות של כמה שקלים בודדים)יש לפרק את כל המצערת וממנה לפרק את נוע הצעדים - במידה ומנוע הצעדים אינו שלם ואתה מוצא שהבוכנה בתוכו אינה אחידה בצורתה הכן בצד סכום כסף לא מבוטל של כ-1098 ש"ח לפני מע"מ והרכבה.

 

לגבי מערכת הפליטה שלך, אני מניח שהיא בסוף חייה והמחיצות בדוד האחורי והמרכזי כבר בשלבי התפוררות - מכאן הרעש המתכתי. עוד אופציה לרעש המתכתי (כך היה אצלי) החיבור של הסעפת אל שאר המערכת השתחרר עם השנים והרעידות וגרם לאומים הקפיציים להשתחרר ולעשות רעש מתכתי מעצבן בכל לחיצה על הגז.

 

 

לגבי הדיפרנציאל - הייתי נכנס למוסך שמבין ובודק את הסיפור הנ"ל - לדוגמא מוסך הדקל בהרצליה.

 

לגבי הילוך ראשון שלא נכנס חלק...אין מה לעשות חוץ מלנסות להחליף שמן ממסרה במידה וזה לא ישפר את הנושא - אז כפי הנראה שהסינכרון שלו בדרך החוצה.

 

חוץ מזה בכל שאלה נוספת שיש לך תרגיש חופשי לשאול...

 

והרבה הנאה והנעה מהצעצוע החדש...

 

פשוט תענוג של רכב... 8)

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העזרה (אייל הבנתי נכון וגם לך יש צעצוע דומה בבית?), הסרק משום מה עומד על 900 עם מזגן וגם ללא מזגן! הוא לא עולה ולא יורד, בנוסף שמתי לב שהמד מהירות לא יורד לאפס אלא עומד על 10 קמ"ש בערך. ההיגיון שלי אומר שיש צורך לפרק את הלוח שעונים ולבדוק כל החיבורים (ועל הדרך להחליף ללוח לבן).

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרק שלך עומד על 900 - כמו שכתוב בספר!

 

תבדוק למה מגביר הטורים לא עובד כשאתה מדליק את המזגן - כנס למוסך שמבין.

 

אצלי המד מהירות יורד לאפס כשאני עוצר....אז באמת ניתן לבדוק חיבורים או את הברקסים :wink: .

 

לגבי החלפה של הלוח ללבן....אם אתה כבר מפרק אז שים עוד 350 ש"ח ויהיה לך לוח לבן.

 

וכן......גם לי יש אחת כזו בבית - שמה בישראל הוא גולדי :wink: (ראה תמונה מימין)

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי היינס בבית, אם אני זוכר נכון הסרק אמור לעמוד על 900-950 ללא מזגן. יכול להגיע לקצת יותר מ-1000 עם מזגן. אצלי הוא דווקא על 1050 קבוע. לא מפריע לי במיוחד.

 

המהירות אצלי יורדת גם ל-10 בלבד בעצירה, נורמלי, נראה לי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה בעיות באוטו ורציתי חוות דעת לגבי עלות תיקון ומה יותר ומה פחות רציני

 

1.רעש מערכת שסתומים

2.לחץ עוקה גבוהה

3.סיבובי מנוע לא יציבים

4. נזילות שמן

5. מערכת פליטה רועשת (נשמע כמו אגזוז זרימה חופשית קצת ויש רעשים טיפה של ברזל רועד)

6.מצמד קשה

7.שילוב לא חלק לראשון (אין החלקות וכאלה אבל זה פשוט לא נכנס חלק)

8. נזילת שמן בדיפרנציאל (זה נראה לי מפחיד ביותר ואני לא יודע מה זה)

quote]

1

חפיף.זה פיז'ו.שסתומים דופקים ואל תיקח את זה ללב.

2

כנ"ל.

3

נקה מנוע סרק ותריץ דיאגנוסטיקה על כל הסנסורים של האוטו.גיא פרילינג הביא מחשב דיאגנוסטי ועושה את זה לכל מי שרק רוצה במחירי בדיחה.בניגוד לתוכנה של פיז'ו,התוכנה שלו חודרת אל המחשב ולא עובדת ביחד איתו - משמע (לפחות אצלי) הוא מסוגל לעשות דברים שמחשב החברה לא ייכל לעשות וגם לבצע שינויים מזעריים בפרמטרים.

4

זה פיז'ו.נזילות והזעות זה טיבעי.לא כל מנוע חייב להיות נקי ומבריק.(לא.של דויד לא נחשב) מנועי TU מזיעים כמו גרוזינים בקיץ ואין מה לקחת את זה קשה.תבדוק רק שאין לך הזעות חזקות מלמטה (גיר,קרטר)- פשוט תתכופף מתחת לאוטו ותסתכל.אם כן - זה זין כי אלה מחזירי שמן וזה יקר. (יקר זה מונח יחסי.בפיז'ו העלות מגיעה לכמעט 40% יותר ממוסכים מתמחים כמו של חזי).

5

אז היא רועשת.זה או פחית הגנה של האגזוז(מעל לממיר) או מגן הסעפת (לחזק עם בוקסה) או ריקבון בדודים (לשים פתוח).

6

שמן גיר.אל תשים של פיז'ו!!!!!!!!!!!!!! שים של BG.יכול גם להיות שהקלאצ' סיים את חייו.זה קורה.במנועי 16 יש מצמד 200 מ"מ של XSI ואם האוטו ננהג חזק,הם הולכים מאוד מהר.

7

כיוון מצמד (מתחת לתושבת המצבר) או שמן גיר.

8

פיז'ו ספורטיבית בלי נזילות בדיפרנציאל זה רק פיז'ו שנגמר לו השמן בדיפרנציאל....אז אל תיקח את זה קשה.רק תוודא שיש מספיק שמן גיר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המהירות אצלי יורדת גם ל-10 בלבד בעצירה, נורמלי, נראה לי.

רוני

 

רוני זה מזכיר לי את הגולף שנת 85 שהיתה לי והמד מהירות היה קופץ כל הזמן סתם ככה ל 140 ולשאר המספרים בסקלה, בסוף זה הפך לבדיחה שעמדתי ברמזור ומישהו שהיה איתי באוטו אמר לי תומר מה אתה נוסע 140 בעמידה? נורמלי לדעתי זה לא (גם אם צחקת וזה נושא לא מצחיק בכלל)

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המהירות אצלי יורדת גם ל-10 בלבד בעצירה, נורמלי, נראה לי.

רוני

 

רוני זה מזכיר לי את הגולף שנת 85 שהיתה לי והמד מהירות היה קופץ כל הזמן סתם ככה ל 140 ולשאר המספרים בסקלה, בסוף זה הפך לבדיחה שעמדתי ברמזור ומישהו שהיה איתי באוטו אמר לי תומר מה אתה נוסע 140 בעמידה? נורמלי לדעתי זה לא (גם אם צחקת וזה נושא לא מצחיק בכלל)

 

לא מבין למה אתה עושה עניין. בכל מהירות שהיא מד המהירות עובד בסדר גמור. שים לב שברכבי פז'ו החדשים (206, 307) מד המהירות מחולק בצורה אי זוגית (10,30,50 במקום 20,40,60) ובמצב עמידה הוא גם על 10 (לפחות אם אני זוכר נכון).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המהירות אצלי יורדת גם ל-10 בלבד בעצירה, נורמלי, נראה לי.

רוני

 

רוני זה מזכיר לי את הגולף שנת 85 שהיתה לי והמד מהירות היה קופץ כל הזמן סתם ככה ל 140 ולשאר המספרים בסקלה, בסוף זה הפך לבדיחה שעמדתי ברמזור ומישהו שהיה איתי באוטו אמר לי תומר מה אתה נוסע 140 בעמידה? נורמלי לדעתי זה לא (גם אם צחקת וזה נושא לא מצחיק בכלל)

 

לא מבין למה אתה עושה עניין. בכל מהירות שהיא מד המהירות עובד בסדר גמור. שים לב שברכבי פז'ו החדשים (206, 307) מד המהירות מחולק בצורה אי זוגית (10,30,50 במקום 20,40,60) ובמצב עמידה הוא גם על 10 (לפחות אם אני זוכר נכון).

 

רוני

 

גם בסקסו דיזל משנת 2000 זה ככה. מוזר לי שגם אצלך זה ככה רוני, כי בסקסו דיזל שבחברה של אבא שלי, שנת 98, הקמ"ש מתחיל מאפס, ולא מעשר כמו אצלנו. ניחשתי שבין שנת 98, לשנת 2000 שינו שם משהו בלוח שעונים, שיהיה במקום 0, ל 10. אבל גם אצלך זה 10 ושלך שנת 97 אז...מוזר.

תמיד עניין אותי - אם אני נוסע בסקסו על 110. אז בעצם, זה כמו 110, או כמו 100? הרי הקמ"ש מתחיל מ 10....

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...