Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ofer_dotan נכון שאתה מגיעה למפגשהבאה במרכז ?:lol:

ונכון שהאילייט שלך הם 2WAY ? :lol::lol:

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצל עופר דותן המערכת באמת נשמעת נהדר, האילייט מנגנים לנפח של הדלת אבל הדלת אטומה היטב ההתקנה בוצעה נהדר, הרכיבים סוף הדרך ובסופו של דבר מקבלים תוצאה מעולה.

 

לא כל אחד יכול להושיב את האילייט שלו על הגברה כל כך טובה - זה דבר ראשון.

 

אני אומר את מה שאני אומר מנסיון מוכח ולא משום דבר אחר - האילייט אצלי נשמעו פשוט זוועה עד שלא בניתי להם תיבות.

 

ואם ברכב של עופר האילייט ישבו בתוך בניה בנפח שמתאים להם - חבל על הזמן! אני לא יוצא לו מהרכב במפגש הקרוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האילייט זה אלמנט מעולה, בעקרון הוא מיועד לשימוש בתיבות אטומות קטנות יותר מנפח של דלת ועל כלל אין ויכוח.

ישנם רכבים שבהם האילייט בנפח של דלת ישמע סביר ומספיק איכותי, מצד שני ישנם רכבים שבנפח של הדלת הוא ישמע זוועה.

 

בפח סטנדרטי של דלת האילייט אינו מנוצל במלואו ולכן אם לא מתכננים בניות ברכב , מומלץ יותר להתקין את ההייבריד.

 

ההבדלים בנתוני הQ\S של 2 האלמנטים האלו שונים מאוד , לאילייט יש VS נמוך מאוד, Q מאוד נמוך יחסית ו FS נמוך יותר כל הנתונים האלו (ועוד נתונים נוספים) משפיעים על היכולות של האילייט לנגן טוב יותר ובמיוחד תדרים נמוכים יותר - בנפח של דלת סטנדטית.

 

זה אני גם יכול להגיד מנסיון רב מאוד על האלמנטים הללו , בנוסף גם אם זה נשמע סביר- עדיין שימוש בתיבה אטומה של 8-9-10 ליטר יתן שינוי מאוד משמעותי בתוצאה.

under construction..

פורסם

אז אתם אומרים שעם דלת אטומה לגמרי עדיין אני לא ינצל את האייליט ועדיף לקנות את ההייבריד

אלה אם כן אני עושה בניות לאייליט אז רק אז יש לי למה לקנות אותם ?

פורסם

אני אגיד לך את דעתי,

אם יש לך תקציב לאלייט, ויש לך הגברה ראוייה לאלייט/הייבריד, אז במקומך הייתי הולך עך האלייט, זו סדרה יותר גבוהה מה שאומר אלמנט טוב יותר מכל הבחינות, ד"א לכל אלה שטוענים שהייבריד מנגן בדלת, תכניסו את הנתונים שלו לתוכנה ותקבלו כמעט את אותו הליטראז' האטום שמצריך אלייט.

אני הייתי לוקח את האלייט גם מתוך סיבה של המשכיות של שינויים כתחביב, הרי לא משנה איזה סט יהיה, כל הכיף זה לשנות, להחליף, לבנות וכו', אז תתקין את האלייט בדלת האטומה, עם הזמן אולי תרצה ותוכל לבנות להם פודיומים עם תיבות אטומות, לך תדע מה יהיה.

פורסם

כן אבל נכון לעכשיו מה ישמע יותר טוב בנפח של דלת של הונדה אקורד שנת 2000

עם איטום מלא ?הייבריד או אייליט ?

פורסם

לפי דעתי הייבריד ישמע יותר טוב אבל עם בעתיד אתה מתכנן בניות אז בהחלט שווה לקנות את האילייט ולהניח אותם כמה זמן בדלת עד מתי שתעשה בניות

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

ועוד שאלה את ההייבריד הציעו לי ב1600 שקלים ושקל לא פחות

ואת האייליט ב2100 ושניהם אלו מחירים סופיים

אני מדבר על תחנה מרכזית יש לי מה לפחד לגבי המחיר או שזה בסדר

והם אומרים שהם לא נותנים אחריות אתה בודק שמה טוב אתה קונה לא טוב אל תקנה ?

פורסם

אני הייתי הולך על האלייט שזה סט טוב יותר ואני מעדיף אלייט בדלת מאשר הייבריד בדלת.

לא הייתי קונה בסכום כזה בתחנה המרכזית אם יש סיכון כזה או אחר .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לגביי המגבר 300.4

ךי יש אותו והא היה על ההיבריד הוא הפעיל אותם מעולה ועד לא הגיע למתחו הדיסטרושן שלו.

תקרא באתר של JBL איך לכוון אותו יש לו נורה שאומרת לך מתי הוא מגיע לתחום הדיסטורשן ונתן את מלוא התפוקה .

פורסם
ועוד שאלה את ההייבריד הציעו לי ב1600 שקלים ושקל לא פחות

ואת האייליט ב2100 ושניהם אלו מחירים סופיים

אני מדבר על תחנה מרכזית יש לי מה לפחד לגבי המחיר או שזה בסדר

והם אומרים שהם לא נותנים אחריות אתה בודק שמה טוב אתה קונה לא טוב אל תקנה ?

האייליט 2WAYS?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יש לי עבר עם כול המורל, מהפולס ועד אליית שהם מורקבים אצלי ברכב (2-WAY). נצלתי כול הסטום, הכול מנגן יפה לטעמו ולכספו. אליית שלי מנגן ממש יפה וחזק בדלתות אטומות, מפרקים לי את כול הדלתות, העוצמה כזות אין בדותק, שכן היבריד גם היו דופקים ( פעם היו מחוברים לרוקפורד P4004 בגישור דרך קרוסים שלהם ). יש לי עכשב מגבר שני ערוצים שפותח את אליית וכמה שתיתן להם הם מנגנים יותר ויותר יפה.:-D

 

יש לי גם מידים שלהם CDM-54 וקרוסים של 3-WAY שאני מחבר אותם אוטוטו, ואז היבריד שלי יעבור לדלתות אחוריות למגבר שני שהוא אותו דבר.:twisted:

 

או שאני בנוסך החבר עוד SUPREMO טוויטר (לא פיקולו).:roll: אולי.

פורסם

תודה לכולם על התשובות עכשיו עוד שאלה מאיפה אני יכול לקנות את האייליט במחיר טוב

כי לפי מה שאני רואה אתם לא ממליצים לי לקנות אותם מתחנה מרכזית ששמה הציעו לי אותם ב2100 ?

פורסם

המחיר מאוד מפתה אך אני ההיתי מעדיף לקנות בחנות מסודרת עם אחריות ומישהו לפנות אליו ולקבל יעוץ כמו שצריך

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

הבעיה שבחנות זה לא יורד מאיזור ה 3 אלף !

מישהו אולי קנה בכזה סכום מתחנה מרכזית ויכול לכוון אותי אם לקנות או לא ?


×
×
  • תוכן חדש...