Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב יד שנייה עם קודן "ינשוף" של רב בריח (תמונה מצורפת).



קיבלתי את המדבקה המקורית של הקודן שבה מודפס:

IMC2001M-V2 (מודל/דגם?)

ESN: 8 אותיות/מספרים (מספר סידורי של הקודן?)

Code-3x4: 6 מספרים (קוד תכנות או קוד מאסטר?)

Code-5x1: 6 מספרים (קוד תכנות או קוד מאסטר?)

Date: 08:08:2001 (תאריך יצור או תאריך התקנה)

 

אני פונה למומחים שבפורום בשאלה מי משני הקודים הוא קוד מאסטר ומהו הקוד השני? אני חושש לנסות כי אני לא יודע איך לצאת ממצב תכנות אם במקרה אכניס את הקודן למצב תכנות.

 

אני פונה למומחים שבפורום בשאלה איך מתכנתים את הקודן (כניסה למצב תכנות, יציאה ממצב תכנות, חזרה למצב מקורי של היצרן, שינוי קוד, שינוי השהיות, שאר האופציות שניתן לתכנת)?

 

בתודה מראש,

Skauf

YanshufRavBariach.th.jpg

פורסם

מצורפות ההוראות של הקודן הזה.

שים לב לסדר הנכון של הדפים - לפי מה שמסומן בעיגול על הדפים עצמם.

קודנית רב בריח - הוראות1.png

קודנית רב בריח - הוראות2.png

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ראשית תודה רבה על העזרה היעילה והמהירה, עקבתי אחרי ההוראות והחלפתי את הקוד.

:-D.

 

לצערי לאחר פתיחת דלת הנהג (שלט או מפתח) לא נדלקת תאורת הרקע בלוח המקשים. המוכר אמר לי שתאורת הרקע בלוח המקשים נדלקת רק לאחר הקשת הספרה הראשונה – בעיתי בחושך... איך ניתן לבדוק אם זו תקלת התקנה או תקלת קודן (יש לי מד מתח/התנגדות)?

 

מה ההבדל בין Code-3x4 ו Code-5x1 ? האם ניתן בעזרת קודים אלו לשנות את השהית הדריכה האוטומטית?

 

שוב תודה,



Skauf

פורסם

עם הקוד מאסטר רק בחברה יודעים מה עושים איתו ,כיצד לשחזר קוד,השהייה וכל השאר.

 

המאסטר זה למעשה "קוד טכנאי" יש פעולות שהצרכן יכול לבצע ויש פעולות שטכנאי יכול לעשות

 

במידה והצרכן גרם לאיזה נזק (עשה איזה קוד ושכח) אז הטכנאי בעזרת קוד מאסטר יכול לשחזר ססימה וכו..

פורסם

חוברת התקנה של טכנאים (manual) תאפשר לי לתקן פיקוד תאורת רקע של לוח מקשים (הדלקה בפתיחת דלת ולא רק לאחר הקשה על ספרה). האם יש למישהו עותק של חוברת התקנה/תיקון?

פורסם

הלוח מקשים אינו נידלק לך בפתיחת דלת,זה מישום שלא חיברו את האופציה הזאת.

 

יש לחבר חוט כחול (מהקודן) אם אני טועה ללחצן הדלתות שלרכב .....

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

תודה!

אני מניח ש "חוט כחול (מהקודן)" זו כניסה לקופסה הראשית (מוח) ולא ללוח המקשים.

יתכן שיהיה לי יותר קל לבנות מעגל קטן שיאיר את לוח המקשים בפתיחת דלת ויכבה בלחיצה על * מפני שה"מוח" לא נוח לגישה.

מצאתי ב www.zap.co.il קודן כזה למכירה, מענין אם המוצר מגיע עם סכמת חיבורים או חוברת התקנה.

פורסם

חובה הוראות הפעלה בטח תקבל, גם שקונים אזעקה מקבלים סכימות והכל.

 

בשביל מה להחליף קודן פנה למתקין ובקש ממנו שיחבר לך את האופצייה הזאת עניין של כמה דקות.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

קניתי רכב יד שנייה עם קודן "ינשוף" של רב בריח (תמונה מצורפת).



קיבלתי את המדבקה המקורית של הקודן שבה מודפס:

IMC2001M-V2 (מודל/דגם?)

ESN: 8 אותיות/מספרים (מספר סידורי של הקודן?)

Code-3x4: 6 מספרים (קוד תכנות או קוד מאסטר?)

Code-5x1: 6 מספרים (קוד תכנות או קוד מאסטר?)

Date: 08:08:2001 (תאריך יצור או תאריך התקנה)

 

אני פונה למומחים שבפורום בשאלה מי משני הקודים הוא קוד מאסטר ומהו הקוד השני? אני חושש לנסות כי אני לא יודע איך לצאת ממצב תכנות אם במקרה אכניס את הקודן למצב תכנות.

 

אני פונה למומחים שבפורום בשאלה איך מתכנתים את הקודן (כניסה למצב תכנות, יציאה ממצב תכנות, חזרה למצב מקורי של היצרן, שינוי קוד, שינוי השהיות, שאר האופציות שניתן לתכנת)?

 

בתודה מראש,

Skauf

סרקתי את ההוראות שיש לי

על ההוראות יש מדבקה בעברית שמכילה את הפרטים הבאים:

דגם: ינשוף 2.4

מס' סידורי: 6 ספרות ואותיות באנגלית

קוד מאסטר: 6 ספרות

תאריך ייצור: שנה וחודש

 

נראה לי שאלו הם הפרטים שאתה צריך.

הייתי מציע שתבנה לרב בריח או למתקין שלהם שיעזור עם הקוד הנכון.

 

תוכל למצוא פרטים נוספים פה:

http://www.mazdaspeed.co.il/forum/showthread.php?t=430

http://www.mazdaspeed.co.il/forum/showthread.php?p=4434

בהצלחה

אבי מנור

Page1.jpg

Page2.jpg

Page3.jpg

פורסם

מעולם לא ראיתי שמישהו חופר כל כך עמוק בקודן .

לגבי שאלות ששאלה:

1. הדלקת תאורה בעת פתיחת דלת- ישנה צמה של הלוח מקשים בה יש 5 חוטים שמתחברת למוח ולחיבורים ברכב. ישנו חוט כחול שצריך לחבר אותו ללחצן דלת נהג או כל שאר הדלתות. אם תפתח את הפלסטיק מתחת להגה אתה תראה שהצמה של הלוח יורדת לחיבורים בצמת הסוויץ או בית הנתיכים וכנראה ששם החוט הכחול מבודד ולא מחובר.

2. לגבי קודי מאסטר 5*1 או 3*4. אתה צריך לנסות אחד מהם עד שתקבל אישור וזהו קוד קבוע שלא נמחק בעת ריקון מצבר. למה יש שני קודי מאסטר , כי פעם היה לוח מקשים שה-10 ספרות היו כמו 5 ספרות 1=5, 2=6 , 3=7 וכך הלאה. ומכיוון שהוא שונה הקוד מאסטר של הלוח הישן נקרא 1*5 וה-10 ספרות האמיתי נקרא 3*4. אם בעתיד תהיה לך בעיה בלוח ותלך לתחנה שיחליפו לך והוא ימצא איזה מוצג מההיסטוריה אולי הקוד 1*5 יעבוד לך.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מישהו יודע איך אני מאפס קוד של הרכב?

אחד מהקשים לא עובד כמו שצריך ואני רוצה לתת קוד חדש שלא כולל את הלחצן הלא תקין (הספרה 5).

אני לא יודע איך מבטלים קוד ישן ונותנים קוד חדש

המערכת היא קודן שכתוב עליו "תמנון 2"

×
×
  • תוכן חדש...