Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אחת המכוניות שלנו היא במקרא פורד אסקורט , שנת 90 ... נתנו אותו לסבא והוא לא טיפל בו במיוחד ...

 

אני מתכוון לעשות לו טיפול השבוע ,

הטיפול יכלול :

מצתים ,

שמן

פילטר שמן

 

הטיפול הרגיל והבסיסי ו...

ורצועות ...

 

מישהו יודע מה הפרצדורה בהחלפת רצועות ( הרצועה בין האלטרנטור למנוע ) ?

אם למישהו יש תמונות אני אשמח .

 

אם למישהו יש טיפים כללים לגבי טיפול בפורד אסקורט אני אשמח כי אין לי מושג .

פורסם

למה החלטת שצריך להחליף ? היא מחליקה, רועשת, יבשה ?

 

בכל מקרה, בדרך כלל האלטרנטור משמש כמותחן של הרצועה.

משחררים את האלטרנטור (בורג גדול, שנע בתוך קדח מאורך), מזיזים םאותו קצת פנימה, המתיחות של הרצועה משתחררת, מוציאים אותה, שמים חדשה ומותחים שוב באמצעות האלטרנטור.

 

כמה מותחים ? שאלה טובה, עד שיש משחק של בערך ס"מ אחד לכל צד (תקנו אותי אם אני טועה).

 

כך זה היה בכל מכונית שבה אני התעסקתי עד כה, לא זכור לי אם גם בפורדים זה ככה.

×
×
  • תוכן חדש...