Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום,



מדובר בפורד סיירה גיאה שנת 93, מנוע 2000 DOHC מוזרק, גיר TYPE9 ידני, מערכת הזרקה EFI.

עפ"י מה ששמעתי בעל הרכב חווה את התקלה בעבר לאחר נסיעות ארוכות.

במקרה שלי עליתי בחניון ועליתי על מהמורה קטנה במהירות 25 קמ"ש לערך, ולפתע הטורים הפסיקו להיות יציבים.

בסר"ק הטורים לפעמים עומדים על 1000 שזה תקין, ולפעמים יורדים ל500 ואף ל200-300, המנוע מיד מתקן את עצמו ומקפיץ את הטורים ל1000-1500.

הבעיה קיימת גם כשהמנוע קר, ועכשיו ממש איך שאני מתניע הטורים יורדים המנוע נלחם קצת ובסוף הוא נכבה.

גם בנסיעה בהילוך ראשון מגמגם ונכבה, בהילוך שני המנוע לא עובד חלק, במין מכות כאלה ולא בזרימה חלקה.

תודה מראש ויום טוב,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

יש בנוסף גם בעיה של מצבר גמור שתיפתר מחר בע"ה, כך שקשה לדעת אילו מאפיינים שייכים לכל בעיה.

נתקעתי היום פעמיים, הרכב גימגם ונכבה אבל לא במכה אחת, מין צליל עמום כזה כאילו הוא מגיב לדוושה אבל הטורים לא עולים, לאחר מכן הנעתי עם כאבלים והכל כרגיל אבל כשהעלתי קצת טורים יצא עשן שחור סמיך וגם בקפיירים.

אבחנתכם?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

החלפתי מצבר והבעיה פסקה בינתיים.

אבל היום השסתומים התחילו לתקתק, וזה מנוע משופץ, מה יהיה הסוף?

גם ברגע שאני לוחץ על הבלמים במהירות אבל בעדינות יחסית, מרגישים ושומעים מכה כזאת, יש שם חופש? ואם כן איפה לחפש אותו? (בסיירה יש זרועות ואין משולשים)

מה קודם לחפש את החופש או כיוון פרונט?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אומנם זה לא מעניין אף אחד, אבל ביום מן הימים אני או בעל סיירה אחר יעזר בשרשור הזה:

אחרי שהמנוע תיקתק הוספתי שמן (היה חסר קצת) והתקתוקים פסקו.

 

היום מערכת החשמל חזרה לסורה, הרכב גימגם ושוב כבה.

לאחר מכן הנעתי עם כאבלים ולאחר תחילת הנסיעה הרכב שוב מגמגם וכבה.

תיאוריה שאני וחובב הסיירות יקי העלנו, האלטרנטור תקול בצורה כלשהי לכן לא מגיע מספיק זרם למשאבת הדלק,

משאבת הדלק מתחילה לזייף עד שלא מגיע דלק בכלל ואז הרכב כבה.

לאחר התנעה עם כאבלים הרכב מעשן עודפי דלק ואפילו יש בקפיירים (טבעי כנראה בגלל המשאבה).

המלצה למומחה אלטרנטורים של פורד בירושלים?

אפשר על הדרך לשפר את האלטרנטור לאחד חזק יותר? (יעמיס יותר על המנוע?)

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...